Autó

Ismét Corollával hódít a Toyota

A Toyota bejelentette, hogy a forradalmi New Global Architecture padlólemezre épülő, jövő tavasszal érkező új generációs középkategóriás modellcsaládot világszerte egységesen Corolla néven mutatja majd be. Az eddig 45 milliós darabszámban eladott Corollának így Európában is ismét lesz ötajtós, lépcsőshátú/szedán és kombi változata. A Toyota úgy véli, hogy hatalmas lépést jelenthet a globális autópiac zöldülése tekintetében, hogy a világ legnépszerűbb modellje lesz az első olyan autó, amelyhez két legújabb generációs környezetbarát öntöltő hibrid elektromos hajtás is választható.

Autó

Radikális dizájnautó az Auditól

Első ízben mutat be dizájntanulmányt az Audi Monterey-ben (Kalifornia), a Pebble Beach Automotive Week alkalmával. A tisztán elektromos hajtásrendszerű Audi PB18 e-tron már a holnap nagyteljesítményű sportautójának radikális víziója. Széles és lapos, jól láthatóan a szélcsatornában és kimondottan a versenypályára született, emellett már puszta megjelenésével is egyértelműen jelzi, hogy a fizika határtartományait hivatott közelíteni. Alapkoncepciója és izgalmas vonalvezetése az Audi Malibuban létesített, új kaliforniai formatervező stúdiójából származik, ahol következetesen a jövő útján rajzolják tovább a márka formavilágát. A PB18 e-tron műszaki koncepciója az Audi sokévi Le Mans-i győzelemsorozatából és versenytapasztalataiból is profitál, megvalósításáról pedig a márka nagyteljesítményű modelleket építő leányvállalata, az Audi Sport GmbH szaktudása gondoskodik. Nevének PB18 e-tron rövidítése egyszerre utal premierje színhelyére, valamint technikájának a nagysikerű Audi R18 e-tron LMP1-versenyautóéval közös génjeire.

Autó

Már nálunk is trendi a környezettudatos autózás

Izgalmas reprezentatív felmérést végzett a világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójának tartott, környezetbarát hibrid elektromos autóiról ismert Toyota Magyarországon. A prémium márkájával, a Lexusszal együtt a hazai hibrid eladások mintegy 80%-át és a piac öt legnépszerűbb hibrid elektromos autóját jegyző Toyota kommunikációjának fontos pillérét jelenti a környezettudatos autózás.