Autó

A Ford vezet, és nem csak az SUV-ra koncentrálva navigál – interjú

A sikeres modellpaletta és az elkötelezett csapatmunka mellett a rendkívül következetes gazdálkodásra épülő piacpolitikának is köszönheti  a Ford, hogy 2018-ban is, mint a globális gazdasági válság első évében, 2009-ben a teljes piaci értékesítést tekintve megszerezte a magyarországi piacvezető pozíciót. Az elmúlt évtizedben többször sikerült az élre törniük. Az interjúban Szamosi Viktor, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója erről, és a jövőről is beszél.

Autóipar

Decemberben is kevesebb új autó kelt el az EU-ban

Decemberben is, zsinórban már a negyedik hónapban, csökkent a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban az egy évvel korábbihoz képest az új károsanyag-kibocsátási mérés bevezetésének következményeként. Az egész évet tekintve azonban sorrendben már az ötödik egymást követő évben emelkedett az utakra került új személygépkocsik száma.