Hirdetés
Kezdőlap Mozaik Március 3-án ismét T-DAY, a tradicionális turisztikai találkozó
No menu items!

Március 3-án ismét T-DAY, a tradicionális turisztikai találkozó

Képaláírás: Bosznai Károly, Henyecz Krisztina és Parti János, a Budapest Marriott Hotel értékesítési és marketing igazgatója. Fotó: Harangozó Dávid/Diplomacy &Trade

Itt a tavasz, nyílnak a virágok és a koronavírus-járvány enyhültével végre megnyílnak a határok is. Minden adott tehát ahhoz, hogy 2022 a turizmus minden szereplőjének eredményes évet hozzon. Így az Utazás kiállítás nyitónapjának estéjén, március 3-án ismét megrendezésre kerülő tradicionális after party, a T-DAY igazán jó alkalom egy örömteli koccintásra, és ami még ennél is fontosabb, találkozásra a szakma rég nem látott szereplőivel. 

Mivel a legendás Symbolban azt láttam, hogy minden szakma megrendezi a maga eseményét, ahol a kollégák lazább körülmények között is találkozhatnak, beszélgethetnek, azt határoztam el, hogy a turisztikai szakmának is megszervezek egy olyan eseményt, ami az önfeledt együttlétről szól. 2009-ben így született meg a T-DAY, vagyis a Tourism-Day, amit azóta mindig az aktuális Utazás kiállítás after partyjaként pozícionáltunk”- emlékszik a kezdetekre Bosznai Károly ötletgazda.

A boldog turisztikai békeévek után azonban elérkezett 2019 és vele a koronavírus-járvány okozta, kétszer is bekövetkező bezárás kényszere. A nyitásokat követő kiemelkedő szállodai-éttermi foglalások szerencsére mindig azt igazolták, hogy az emberek utazni akarnak, újabb élményekre vágynak. Így pedig a turizmusra és a turisztikai szakemberekre talán sosem volt még szükség annyira, mint manapság.

Bosznai Károly, a brand alapítója és Henyecz Krisztina, kommunikációs vezető szándéka alapján ezért is éledt fel újra a legendás T-DAY, amelynek legfontosabb küldetése az, hogy stílusos környezetben, kötetlen esti fogadás formájában biztosítson kapcsolatépítési lehetőséget, találkozási pontot a turizmus szereplői számára. A T-DAY ugyanis azoknak a találkozóhelye, akik a turizmus bármely területén dolgoznak (szálloda-és vendéglátóipar, utazási irodák, rendezvényszervező cégek, légitársaságok, autókölcsönző cégek, és egyéb, turizmusban dolgozó munkatársak), és miközben a régi munkatársakkal is örömmel találkoznak, új kollégákkal, új üzleti partnerekkel is szeretnének megismerkedni.

A szervezők hozzáteszik: a T-DAY mindemellett nemcsak a találkozás örömét adja, hanem egyben lehetőség is a résztvevő cégek, szponzorok számára, hogy üzletük fejlesztéséhez, a terjeszkedéshez megtalálják azokat a potenciális beszállítókat, együttműködő partnereket, tehetséges és elhivatott szakembereket, akik a turisztikai szektorban perspektívát látnak, valamely turisztikai szegmensben keresik a kibontakozás irányait.

Hazánkban minden tizedik munkavállaló a turizmus-vendéglátás iparágban dolgozik. Minden turisztikai szolgáltató a kreatív és szorgalmas emberek munkájára épít, mindarra a szenvedélyes és néha küzdelmes munkára, amit napról napra tesznek bele a vállalkozás működtetésébe. Akár vendégként, akár munkavállalóként lépünk be egy szállodába vagy vendéglátóhelyre, élményt, a másokkal való érzelmi kapcsolódást keressük. Ezért szervezzük meg újra a T-DAY-t, hogy emlékeztessük a turisztikai szakmát: összetartozunk. Ezt az összetartozás érzést szeretnénk erősíteni, ezért dolgozunk, fektetünk be nem kevés időt a szabadidőnkből. Hiszünk a turizmusban és azokban, akik ezt választották hivatásukként” – szól a szervezők Bosznai Károly és Henyecz Krisztina hitvallása.

A T-DAY március 3-án, 21 és hajnali 2 óra között kerül megrendezésre a Budapest Marriott Hotelben. Az online vásárolt jegy ára 3.000 Ft/fő, amelyet ide kattintva lehet előzetesen megvásárolni.

Munkatársunktól

Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Német autógyártók: kínzó a kínai e-autókra való átállás és a kereskedelmi háború

A BMW AG és a Mercedes-Benz Group AG negyedéves...

Nagy bajban a cégvezér, aki több autógyárat gyárat már sikeresen egybegyúrt

Carlos Tavares Fotó: Nathan Laine/Bloomberg A Stellantis vezérigazgatója, Carlos Tavares a helyzetet...

Az utazáshoz nekünk is jöhet az EU Digital Travel

Az Európai Bizottság megfogalmazott két javaslatot a schengeni térségbe...

Különleges naperőmű üzemel Környén

Sikeres az első hazai, ipari naperőmű, amelynek termelése automatikusan,...

Hírek

15 milliárdos pénzügyi oktatási program indul

A 16-21 éves korosztály ingyenesen férhet hozzá számos, hasznos pénzügyi tudást biztosító anyaghoz.. Minden magyar előtt nyitott a pénzügyi tanulás lehetősége! Sőt a 16-21 éves fiatalok most ingyenes oktatást kapnak.

Szerda reggelre erősödött a forint árfolyama

Az euró jegyzése a kedd kora esti 1,1160 dollárról 1,1158 dollárra változott.

Felébredt a forint

Erősödött a forint kedd reggel a főbb devizákkal szemben...

Devizapiac – Erősödött a forint péntek reggelre

Az euró 1,1128 dollárt ért reggel 7 órakor a csütörtök kora esti 1,1112 dollár után.

II. Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Zsidó Gasztronómiai Fesztivál

Megtekinthetik a csodálatos zsinagóga épületét és a tárlatvezetésen megismerhetik a történetét.

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

Minden társadalom számára fontos lehet alternatív elektronikus fizetési megoldások kidolgozása a pénzforgalmi stabilitás és a monetáris szuverenitás érdekében.

Devizapiac – Erősödött kissé a forint hétfőn

Az eurót este hat órakor 394,00 forinton jegyezték a kora reggeli 394,26 forint után, a.

Kicsit, de erősödött péntek reggelre a forint

Erősödött péntek reggelre a forint.

Gazdaság

Az MNB újra elindította megtakarítási kampányát

A megtakarítások befektetésénél kerülni kell a túlzottan csábító ajánlatokat.

Látótávolságban sincs az 5 százalékos lakáshitelkamat, jobban néznek ki a személyi kölcsönök

A lakáshitelek kamatai semmit sem csökkentek október elején, egyelőre nyoma sincs, hogy a bankok elindulnának a tőlük kért 5 százalékos THM felé. A személyi...

Alig változott a forint árfolyama a hét végén

A forint az elmúlt héten gyengült, a múlt hétfői kezdéséhez képest ezt a hetet az euróval és a svájci frankkal szemben 1 százalékkal, a dollár ellenében pedig 2,8 százalékkal gyengébben kezdte.

Sokan még mindig nem ajánlják fel adójuk 1 százalékát

Nem elég hatékony a civil szervezetek kommunikációja