Page 15 - Utazo
P. 15

4 KERÉKEN


                                                               JÓTÉKONYSÁG AZ UTOLSÓ MODELLEL


                                                               „Az idei évünk szerelemprojektje a legeslegutolsó TT RS Roadsterhez kötődik.
                                                               Mivel a legendás TT gyártása 25 év után, tavaly szűnt meg, nagyon szerettem
                                                               volna az utolsó darabot a magyar piacnak megszerezni” – meséli Zakariás
                                                               Fruzsina.  „Nem olyan egyszerűen, de sikerült, és a miénk lett a legutolsó
                                                               Roadster, ami november 7-én, tavaly legördült a gyártósorról. Mivel a tervem
                                                               az volt, hogy ez a különleges modell jótékonysági célt szolgáljon, a győri kol-
                                                               légákkal közös projekt keretében az Autistic Art Alapítvánnyal együttműködve,
                                                               autista művészek grafikáival díszítettük fel az autót.” A gyűjtői darabra április
                                                               óta egy online felületen lehet licitálni október 7-ig.


                                                               éve érkezett a márkához, amely  a tisztán elektromos meghajtá-
                                                 Zakariás Fruzsina  a piac többi szereplőjéhez ha-  súak, míg a páratlan számmal
                                                               sonlóan, megszenvedte a Covid  jelöltek lesznek a belső égésű
            „A közelmúltban az Audi központ-  napság a piaci megtorpanás és  időszakában szétesett ellátási  motorral szereltek. Ahogy pél-
            jában járva, Ingolstadtban az Audi  az elektromos átalakulás, az elekt-  láncokból, majd a csiphiányból  dául az idén kivezetésre kerülő
            Tradition részlegét is volt sze-  rifikáció időszakában olyan új  eredő nehézségeket. A márka-  A4-es modellünk helyébe már
            rencsém megnézni, ami azért kü-  gyártók jelennek meg – Kínában  igazgató éppen ezért komoly  az abszolút új generációt kép-
            lönleges hely, mert a nagyközön-  például több mint 250 autógyártót  fegyverténynek tartja, hogy az  viselő A5 lép majd” – elemez a
            ség előtt nyitva álló Audi múze-  jegyeznek – és olyan márkafel-  Audi 2023-ban minden idők leg-  márkaigazgató.
            ummal szemben, ide csak kü-  vásárlások történnek, ami tör-  jobb eredményét, 3619 autó ki-  Hozzátéve, hogy az Audi ko-
            lönleges esetekben, úgynevezett  vényszerűen újabb piaci konszo-  szállítását érte el Magyarorszá-  moly vállalást téve azt tervezi,
            titkos túrák alkalmával lehet be-  lidációhoz fog vezetni.”   gon. Mindezt úgy, hogy a belső  hogy miközben az EU-ban meg-
            lépni. A titkos szó annyira igaz,   Ahhoz, hogy a márkaigazgató  égésű motorok tekintetében a  fogalmazott kötelezettség sze-
            hogy még az ott készült képeket  szakmai útja igazi időutazássá  prémiummárkák között az Audi  rint 2035 után már csak elekt-
            sem küldhetem el senkinek, mert  vált, az is hozzájárult, hogy a mú-  lett a piacvezető.    romos autókat lehet forgalomba
            a márka történetét, DNS-ét meg-  zeum után a márka legújabb mo-  „A mostani időszak azért is  helyezni, a márka ezt már három
            határozó olyan különleges, tör-  delljét, a hazánkban is hamarosan  meghatározó a márka életében,  évvel hamarabb, 2032-re telje-
            ténelmi autók vannak azon a he-  megjelenő Q6 e-tront is „élőben”  mert a következő két évben az  síteni kívánja.
            lyen, amelyek felbecsülhetetlen  látta. Ami az Audi generációvál-  Audi történetének legtöbb, szám   Ebben nagy szerepe van a világ
            értéket képviselnek az Audi és a  tásának nagyköveteként tisztán  szerint 17 darab új modellje  legnagyobb autó-motor gyárának
            mobilitás világában” – fejti ki Za-  új, elektromos platformra épül  kerül piacra. És miközben ezek  számító győri Audi Hungaria Zrt.-
            kariás Fruzsina, aki számára a  és a korszakváltás jegyében olyan  jelentős része elektromos, illetve  nek is, ahol többek között a Q6
            legizgalmasabb az az 1912–13-  újgenerációs, nagy képernyős, di-  plug-in meghajtású, a belső égé-  e-tron elektromos motorját is
            ban és 14-ben díjnyertes Auto  gitális, MMI-kijelzőrendszerrel van  sű motorral hajtott autóink is  gyártják, így a német prémium-
            Union modell volt, ami egykoron  felszerelve, amit az utas is tud  teljesen megújulnak. Az Audi új  márka autóinak meghajtásáról a
            a Zell am See befagyott jegén  használni menet közben.    koncepciója, hogy a jövőben a  jövőben is magyar „szív” gondos-
            zajló gyorsulási versenyt meg-  Zakariás Fruzsina két és fél  páros számú modellek lesznek  kodhat.
            nyerte.
             „Miközben a márka egész tör-
            ténelmét megismerhettem, az is
            nagyon tanulságos volt, hogy az
            Audi, ami négy márka, a DKW, a
            Horch és a Wanderer összeolva-
            dásából jött létre 1932-ben, egy
            olyan időben született meg, ami-
            kor az 1929-es nagy világválság
            utáni recesszió kikövetelte az ipa-
            rág konszolidációját. Nem vélet-
            len, hogy a Németországban ab-
            ban az időben működő 70-nél
            több autógyárból mára csak a
            11 legerősebb maradt talpon.
            Ami azért is aktuális, mert ma-

                                                                                                              15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20