Page 3 - sikeres zold megoldasok
P. 3

Zöld megoldásokkal a jövőért








        A környezettudatos szemléletmód egyre fontosabb szerepet játszik a 21. századi társa-
        dalom életében, melynek hatására több a törekvés vállalati szinteken is. Az Essity már
         közel négy évtizede küzd a fenntarthatóságért, értékrendjét erősen meghatározza a
         környezet- és fogyasztóbarát attitűd, ezért a vállalat termékeinek túlnyomó többségét
               megújuló anyagokból, valamint újrahasznosítható csomagolással értékesíti.






      A  svédországi  gyökerekkel  rendelkező  Essity  küldetésének  tekinti,  hogy  a  termékek  előállításakor  és
      forgalmazásakor eleget tegyen a fogyasztói igényeknek úgy, hogy közben csökkenteni tudja ökológiai
      lábnyomát, megoldásaival pedig globális szinten is változásokat idéz elő. Prémiumminőségű higiéniai és
      egészségügyi termékeket gyártó vállalatként innovatív megoldásokkal igyekszik bekapcsolódni a körkörös
      gazdaságba. Környezetkímélő termékeit körülbelül 150 országban értékesítik olyan vezető márkanevek
      alatt, mint a TENA, Tork, valamint a Libero, Libresse és Zewa.

      Társadalmi felelősségvállalási törekvéseinél kiemelt szerepet kap a vásárlói edukáció és a fenntartható-
      sággal kapcsolatos párbeszéd a fogyasztókkal, rendszeresen készít felmérést hazai, illetve globális szin-
      ten vásárlói körében. Az alapanyag-beszerzéstől kezdve, termelésen, termékfejlesztésen át a szállításig
      a fenntarthatóságra fókuszál, vásárlóit pedig környezettudatosabb fogyasztásra és az újrahasznosításra
      ösztönzi.

      A vállalat elkötelezett az iránt, hogy minimalizálja a csomagoláshoz felhasznált műanyag mennyiségét,
      és célul tűzte ki, hogy 2025-ig csomagolóanyagainak 85%-át megújuló vagy újrahasznosított anyagokból
      állítsa elő. Mindezeken felül víz- és energiafelhasználás területén is tett vállalásaival csökkenti a CO2-kibo-
      csátását, illetve az ökológiai lábnyomát.

      Az alapanyag beszerzésénél kiemelt 昀gyelmet fordít arra, hogy az általa használt friss cellulóz ellenőrzött
      forrásból, fenntarthatóan kezelt erdőkből származzon – ezt bizonyítja a csomagolásokon megjelenő FSC
      tanúsítvány is. Fenntarthatóságot támogató újításait a csomagolásokon, a reklámanyagokon, valamint a
      digitális felületeken is feltünteti, felhívva ezzel a vevők 昀gyelmét a zöld megoldásokra.

      Társadalmi felelősségvállalás terén is számos példával szolgál: a Zewa Gondoskodni együtt jó! kampányá-
      val a házimunka egyenlő megosztását hangsúlyozta, támogatva azokat a családokat, ahol úgy gondolják,
      hogy a háztartás és az otthoni feladatok elvégzése a fér昀ak és nők közös ügye, míg a
      Libresse #amibennedvan kampányával segítette elő, hogy a magyar nők könnyebben felismerjék az endo-
      metriózis jeleit, ezzel is segítve a fájdalmas menstruációhoz kötődő tabuk ledöntését.












  essity_pr_fin_nyomdai.indd   1                                                                               2022. 02. 21.   16:20
   1   2   3   4   5   6   7   8