Page 37 - Layout 1
P. 37

GASZTRO


            barátként üzlettársak is” – mond-                                            közben a pandémia előtti években
            ta el Kőrössy Zoltán és Nagy                                                 kezdett szállodaüzemeltetési üz-
            Gábor.                                                                       letágból átmenetileg kiszálltunk.”
             Mivel internet még nem volt,                                                 A Covid időszaka a számtalan
            az Aranyoldalakban, a Yellow Pa-                                             megpróbáltatás mellett lehető-
            gesben és a Szaknévsorban meg-                                               séget is hozott. Az Eventrend
            jelentetett hirdetésekkel hívták                                             olyan ikonikus márkanevű egy-
            fel magukra a figyelmet.                                                      ségek üzemeltetését kapta meg,
             „Szerencsések voltunk, mert                                                 mint a mára nagy sikerrel újra-
            az első olyan generációhoz tar-                                              pozicionált, széles körben elér-
            tozunk, amelynek tagjai már el-                                              hetővé tett Gundel, a Central
            méleti tudással is felvértezve let-                                          Grand Cafe és a Spoon hajó. Ma
            tek vállalkozók a szakmában.                                                 már a legendás New York kávé-
            Ahogy az amerikai mondja, on-                                                ház előtt külföldiek sora vár arra,
            the-job ismertük meg a szakmát:                                              hogy az időközben világszerte
            a főiskolán nappal tanultuk az                                               jegyzetté vált ikonikus kávéházba
            elméletet, és este, az alkalmi  gondoskodik a megnövekedett  sége ügyvezetői licencet kaptak.  bejusson. 2023-ban, a Domus Vi-
            munkák során szereztünk gya-  cégcsoportos portfólió tagjainak  Ez is feltétel ahhoz, hogy a part-  norum üzemeltetésének átvétele
            korlati tapasztalatot.”   irányításáról.           nerprogram keretében később –  mellett még több egység újult
             A Malibuból 1995-ben lett Gála                    ahogyan azt már több mint hú-  meg. Ilyen a Kossuth téren a Séf
            Party Service, és 1998-ra jutottak  „Nem egyszerű franchise szisz-  szan elmondhatják magukról –  Asztala, valamint a Városliget Ét-
            oda, hogy tulajdonosként már  témát hoztunk létre, amit az  az általuk sikeresen vezetett üzlet  terem, és a már említett Central
            meg tudtak élni a vállalkozásból.  azonos sztenderdek jellemeznek,  résztulajdonosává válhassanak.   Grand Cafe, de a Gundel tera-
            A továbblépés az volt, hogy a  mert nálunk nem is ez a cél.   Az Eventrend Group üzletpoli-  szának megújítása is arról szól,
            rendezvényszervező cégek közül  Egy olyan menedzsment szisz-  tikája attól is egyedi, hogy a tu-  hogy újabb vendégélmények szü-
            elsőként irányították figyelmüket  témát hoztunk létre, amit az  lajdonosok a Covid kirobbanása  lethessenek.
            a helyszínekkel való stratégiai  évek során folyamatosan fej-  után azonnal félmilliárdos tulaj-  „Az ars poeticánk? Minket az
            együttműködésre. Leszerződtek  lesztettünk és fejlesztünk. Min-  donosi tőkével garantálták a mun-  vezérel, hogy tudjuk, az emberek
            az üzleti események szempont-  den projektre önálló vállalkozást  kahelyek megőrzését, ami a pan-  mennyit dolgoznak azért, hogy a
            jából meghatározó helyszínekkel,  hozunk létre, melyeket kisebb  démia utáni időszakban meg-  szabadidejükben megengedhes-
            múzeumokkal. Ezek után a leg-  azonos vezetői teamek irányí-  hálálta magát. Még akkor is, ha  sék maguknak a minőségi kikap-
            több komolyabb rendezvényhely-  tása mellett működő portfóli-  a tulajdonosi tőkeinjekció össze-  csolódást, ezért érezzük köteles-
            szín a Gála berkeibe került. A si-  ókba, mini holdingokba sorolunk.  ge, a pandémiához kötődő bezá-  ségünknek azt, hogy a »Minden
            kerek hatására későbbi üzleti  Ezen keresztül minden egy-  rások kompenzálása miatt végül  pillanat számít« elve több legyen
            partnereik – köztük a Wall Street  ségünk felé a cégcsoport egy-  1,2 milliárdra nőtt. De a munka-  egyszerű szlogennél. Az a célunk,
            és a Fakanál Étterem, az Aka-  séges menedzsment elvárásait  helyek megőrzése egyértelműen  hogy olyan élményeket adjunk,
            démia Klub és a Corner Rendez-  közvetítjük. Azt is felismertük,  segítette a sikeres újraindulást,  amire érdemes emlékezni, és ami
            vényközpont – üzemeltetési fel-  hogy a közös szemléleten ala-  és több mint 100 kollégának biz-  az adott hely színvonalához mér-
            adattal is megkeresték őket. Ezek  puló tudás nem elég, azt me-  tosítja a folyamatos eventrendes  ten meghaladja a vendégeink el-
            lettek a cégcsoport első vendég-  nedzselni is kell, hogy mindenütt  munkavégzést, a karrier folyta-  várását” – fejtette ki Kőrössy Zol-
            látós egységei.          egységes, már máshol bevált  tásának lehetőségét.   tán és Nagy Gábor. A terveik kö-
             Ezt követően az izgalmas hely-  gyakorlat honosodjon meg.”   „Az újjáépítés sikerét mi sem  zött említve, hogy miközben a
            színek bérleti jogának megszer-                    mutatja jobban, hogy amíg 2019-  saját tulajdonú Zichy Hotel egyedi
            zése mellett már egyre inkább a   Ezért alapították meg 2014-  ben nettó 14 milliárdos forgal-  attrakcióvá fejlesztésével ismét
            nagyobb biztonságot adó, jellem-  ben azt a Tehetségakadémiát,  munk volt, ami a Covid miatti be-  megvetik lábukat a szállodaipar-
            zően 10-15 éves komplex üze-  ahol a cégcsoportnál felhalmozott  zárás időszakában 4 milliárdra  ban, a már meglévő üzletek és
            meltetési szerződések megköté-  szakmai tudást és elvárásokat a  esett vissza, 2023-ra már minden  márkák folyamatos fejlesztése
            sére fókuszáltak, mint ahogy az  munkájuk alapján kiválasztott  idők legjobb eredményét elérve  mellett minduntalan keresik azo-
            például a New York Kávéház, a  legjobb menedzserekkel meg-  a 20 milliárdot is meghaladta a  kat az unikális gasztro- és ren-
            Groupama Aréna, a Műpa vagy  osztják. A cégcsoportnak sze-  cégcsoport nettó forgalma. Ezzel  dezvényprojekteket, amiket az
            a Papp László Budapest Sport-  mélyenként több mint másfél mil-  a brutális visszaépüléssel, az inf-  Eventrend tudással ötvözve az
            aréna esetében is történt. Idő-  lió forintba kerülő vezetői tréning-  lációt is leszámítva, úgy növeltük  általuk megfogalmazott értékes
            közben kialakították az Eventrend  jén már közel 100 olyan mene-  a bevételünket és az eredmé-  pillanatok újabb helyszínévé va-
            Groupot, ami ernyőszervezetként  dzser vehetett részt, akik több-  nyünket 2019-hez képest, hogy  rázsolhatnak.

                                                                                                              37
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42