Page 37 - Layout 1
P. 37
GASZTRO
barátként üzlettársak is” – mond- közben a pandémia előtti években
ta el Kőrössy Zoltán és Nagy kezdett szállodaüzemeltetési üz-
Gábor. letágból átmenetileg kiszálltunk.”
Mivel internet még nem volt, A Covid időszaka a számtalan
az Aranyoldalakban, a Yellow Pa- megpróbáltatás mellett lehető-
gesben és a Szaknévsorban meg- séget is hozott. Az Eventrend
jelentetett hirdetésekkel hívták olyan ikonikus márkanevű egy-
fel magukra a figyelmet. ségek üzemeltetését kapta meg,
„Szerencsések voltunk, mert mint a mára nagy sikerrel újra-
az első olyan generációhoz tar- pozicionált, széles körben elér-
tozunk, amelynek tagjai már el- hetővé tett Gundel, a Central
méleti tudással is felvértezve let- Grand Cafe és a Spoon hajó. Ma
tek vállalkozók a szakmában. már a legendás New York kávé-
Ahogy az amerikai mondja, on- ház előtt külföldiek sora vár arra,
the-job ismertük meg a szakmát: hogy az időközben világszerte
a főiskolán nappal tanultuk az jegyzetté vált ikonikus kávéházba
elméletet, és este, az alkalmi gondoskodik a megnövekedett sége ügyvezetői licencet kaptak. bejusson. 2023-ban, a Domus Vi-
munkák során szereztünk gya- cégcsoportos portfólió tagjainak Ez is feltétel ahhoz, hogy a part- norum üzemeltetésének átvétele
korlati tapasztalatot.” irányításáról. nerprogram keretében később – mellett még több egység újult
A Malibuból 1995-ben lett Gála ahogyan azt már több mint hú- meg. Ilyen a Kossuth téren a Séf
Party Service, és 1998-ra jutottak „Nem egyszerű franchise szisz- szan elmondhatják magukról – Asztala, valamint a Városliget Ét-
oda, hogy tulajdonosként már témát hoztunk létre, amit az az általuk sikeresen vezetett üzlet terem, és a már említett Central
meg tudtak élni a vállalkozásból. azonos sztenderdek jellemeznek, résztulajdonosává válhassanak. Grand Cafe, de a Gundel tera-
A továbblépés az volt, hogy a mert nálunk nem is ez a cél. Az Eventrend Group üzletpoli- szának megújítása is arról szól,
rendezvényszervező cégek közül Egy olyan menedzsment szisz- tikája attól is egyedi, hogy a tu- hogy újabb vendégélmények szü-
elsőként irányították figyelmüket témát hoztunk létre, amit az lajdonosok a Covid kirobbanása lethessenek.
a helyszínekkel való stratégiai évek során folyamatosan fej- után azonnal félmilliárdos tulaj- „Az ars poeticánk? Minket az
együttműködésre. Leszerződtek lesztettünk és fejlesztünk. Min- donosi tőkével garantálták a mun- vezérel, hogy tudjuk, az emberek
az üzleti események szempont- den projektre önálló vállalkozást kahelyek megőrzését, ami a pan- mennyit dolgoznak azért, hogy a
jából meghatározó helyszínekkel, hozunk létre, melyeket kisebb démia utáni időszakban meg- szabadidejükben megengedhes-
múzeumokkal. Ezek után a leg- azonos vezetői teamek irányí- hálálta magát. Még akkor is, ha sék maguknak a minőségi kikap-
több komolyabb rendezvényhely- tása mellett működő portfóli- a tulajdonosi tőkeinjekció össze- csolódást, ezért érezzük köteles-
szín a Gála berkeibe került. A si- ókba, mini holdingokba sorolunk. ge, a pandémiához kötődő bezá- ségünknek azt, hogy a »Minden
kerek hatására későbbi üzleti Ezen keresztül minden egy- rások kompenzálása miatt végül pillanat számít« elve több legyen
partnereik – köztük a Wall Street ségünk felé a cégcsoport egy- 1,2 milliárdra nőtt. De a munka- egyszerű szlogennél. Az a célunk,
és a Fakanál Étterem, az Aka- séges menedzsment elvárásait helyek megőrzése egyértelműen hogy olyan élményeket adjunk,
démia Klub és a Corner Rendez- közvetítjük. Azt is felismertük, segítette a sikeres újraindulást, amire érdemes emlékezni, és ami
vényközpont – üzemeltetési fel- hogy a közös szemléleten ala- és több mint 100 kollégának biz- az adott hely színvonalához mér-
adattal is megkeresték őket. Ezek puló tudás nem elég, azt me- tosítja a folyamatos eventrendes ten meghaladja a vendégeink el-
lettek a cégcsoport első vendég- nedzselni is kell, hogy mindenütt munkavégzést, a karrier folyta- várását” – fejtette ki Kőrössy Zol-
látós egységei. egységes, már máshol bevált tásának lehetőségét. tán és Nagy Gábor. A terveik kö-
Ezt követően az izgalmas hely- gyakorlat honosodjon meg.” „Az újjáépítés sikerét mi sem zött említve, hogy miközben a
színek bérleti jogának megszer- mutatja jobban, hogy amíg 2019- saját tulajdonú Zichy Hotel egyedi
zése mellett már egyre inkább a Ezért alapították meg 2014- ben nettó 14 milliárdos forgal- attrakcióvá fejlesztésével ismét
nagyobb biztonságot adó, jellem- ben azt a Tehetségakadémiát, munk volt, ami a Covid miatti be- megvetik lábukat a szállodaipar-
zően 10-15 éves komplex üze- ahol a cégcsoportnál felhalmozott zárás időszakában 4 milliárdra ban, a már meglévő üzletek és
meltetési szerződések megköté- szakmai tudást és elvárásokat a esett vissza, 2023-ra már minden márkák folyamatos fejlesztése
sére fókuszáltak, mint ahogy az munkájuk alapján kiválasztott idők legjobb eredményét elérve mellett minduntalan keresik azo-
például a New York Kávéház, a legjobb menedzserekkel meg- a 20 milliárdot is meghaladta a kat az unikális gasztro- és ren-
Groupama Aréna, a Műpa vagy osztják. A cégcsoportnak sze- cégcsoport nettó forgalma. Ezzel dezvényprojekteket, amiket az
a Papp László Budapest Sport- mélyenként több mint másfél mil- a brutális visszaépüléssel, az inf- Eventrend tudással ötvözve az
aréna esetében is történt. Idő- lió forintba kerülő vezetői tréning- lációt is leszámítva, úgy növeltük általuk megfogalmazott értékes
közben kialakították az Eventrend jén már közel 100 olyan mene- a bevételünket és az eredmé- pillanatok újabb helyszínévé va-
Groupot, ami ernyőszervezetként dzser vehetett részt, akik több- nyünket 2019-hez képest, hogy rázsolhatnak.
37