Page 21 - utazo
P. 21
4 KERÉKEN
csak látványra legyenek spor- A belső tér kialakítása ember- életre. S ha ez nem lenne elég:
tosak, így a gyártó nagyvonalúan központú, a felhasználók igényei- opcionális a jobb első ülés előtti
adagolja a lóerőket is. Az alap- hez igazodik. A pazar térhatáshoz 10,9 colos kijelző. A látvány pa-
verzió kétliteres, benzines turbó- látványra és tapintásra is prémi- zar, de ez csak a kezdet: a veze-
motorjának 150 lóereje is bőven umminőségű anyagból készült téstámogató rendszerektől kezd-
elég a tempós haladáshoz, de kí- kárpitok, burkolatok dukálnak, ve a szórakoztató funkcióig zök-
nálnak 200 lovas verziót is ebből amit a csúcstechnológia koronáz kenőmentesen integrálódik a so-
az erőforrásból. A kínálatban van meg. főr és az utasok „digitális öko-
dízel is, méghozzá 204 lóerős. A szisztémájába” az autó. A digi-
sportos S5-modellek hajtásának SZÁGULDÓ tális szuperképességek felso-
alapja a 3,0 literes V6 TFSI motor, DIGITÁLIS SZÍNPAD rolása helyett elég csak egy új-
amelynek teljesítménye 367 lóerő. A gyújtást ráadva szinte a teljes donságot megemlíteni ahhoz,
A dízel és a 367 lovas motor haj- műszerfal képernyővé válik, ami hogy megértsük, mennyire
tásába egy villanymotor is besegít, megmutatja, hogy miért nevezi „okos” valójában az A5-ös. Egy,
ami takarékosabbá, rugalmasab- Digital Stage-nek, azaz „digitális a kocsihoz kapcsolódó telefonos
bá teszi az autót. színpadnak” a műszerfalat az applikáción keresztül még a kü-
Ahogy a menetteljesítmény és Audi. A sofőr előtti MMI ívelt lönleges hátsó lámpák grafikáját
a megjelenés, úgy a belső tér ki- panorámakijelző 11,9 hüvelykes, is kedvére változtathatja a sofőr,
alakítása is a „név kötelez” elvárás a középkonzolon pedig egy 14,5 jelezve, hogy az A5 mindenben
szerint közelít a tökéletességhez. hüvelykes érintőképernyő kel partner, ami számít.
21