Page 94 - Layout 1
P. 94

BUSINESS CLASS
                                                          A SZÁLLODAIGAZGATÓ,


                                                                 AKINEK AZ ÉLET

                                                                MAGA AZ UTAZÁS


                                                                      Interjú Szabó Áronnal,
                                                               a Pullmann Budapest igazgatójával


                                                                          Szöveg: Érsek M. Zoltán

                                                          a családdal a gyerekek miatt több-  ként indította el az alvó- és étke-
                                                          ször megyünk a tengerpartra –  zőkocsikat a luxusvonatokon, a
                                                          mostanában ősszel Ciprus a fa-  kényelem és a minőségi gaszt-
                                                          vorit –, de a feleségemmel inkább  ronómia azóta is a márka alap-
                                                          a városlátogatásokat szeretjük –  értékei közé tartozik. A Pullman
                                                          vagy a kettő kombinációját.    mára a lifestyle irányba nyitott:
                                                                                   nem csupán befogadja, hanem
                                                          – Az ön értékrendjében mi az  formálja is a helyi kultúrát. Ennek
                                                          igazán jó szálloda?      jegyében rendeztük meg az első
                                                          – Az, ahol a vendégek és a kol-  budapesti Pullman Happeninget,
                                                          légák egyaránt jól érzik magukat.  ahol divat, kortárs tánc, installá-
                                                          A márkaígéretből akkor válik va-  ciók és kézműves parfümök ta-
                                                          lódi márkaélmény, ha a munka-  lálkoztak egyetlen est keretében.
                                                          társak nemcsak értik, de azono-  A Pullman életérzés mentén ke-
                                                          sulni is tudnak az adott hotel  rült sor az étterem és a bár át-
                                                          ars poeticájával, és mindezt  alakítására is, amiben a Paris
                                                          örömmel teszik. Egyre fontosabb  Society volt a partnerünk a ko-
                                                          a személyreszabhatóság és a  rábban más márkának helyt adó
       Szabó Áron, a Pullman Budapest szállodaigazgatója szerint   helyi sajátosságok integrálása  épület teljes megújítása során.
       az utazás nem a helyváltoztatásról, hanem a valódi élmény-  is, ami csak akkor működik, ha a   Mivel a hazai vendégeknek a
       szerzésről, a más kultúrákkal, emberekkel való találkozásról   kollégák is hitelesen képviselik.  belvárosi lokáció mellett a Pullman
       szól. Ez a szemlélet tükröződik az Accor-csoport ikonikus   Mert a valódi különbséget az  különleges kulturális kapcsolódási
       márkája, a Pullmann Budapest bevezetése kapcsán is.    emlékezetes momentumok je-  pontokat kínál, ideális választás
                                                          lentik: azok a váratlan figyelmes-  lehet például vidékről érkezőknek
                                                          ségek, amelyek maradandó él-  egy budapesti színházi vagy operai
       – Az ön számára mit jelent az  – A legjobb barátom gyakran ne-  ménnyé tesznek egy ott-tartóz-  esthez is.
       utazás?                  vez „művelődésszervezőnek”, mert  kodást. Ezért én abban hiszek,  – Ha utazásról van szó, mi a
       – Van egy angol mondás: Life is  általában én állítom össze az úti-  hogy ez a more than expected  kedvenc helye a világban, és
       a journey – az élet egy utazás.  tervet, amiben mindig hagyok  (több, mint amit vártál) élmény  miért?
       Ennek szellemében az utazás szá-  teret a spontaneitásnak, hiszen  tudja igazán megkülönböztetni  – Szeretem a hazámat, Magyar-
       momra életforma. Igazi örömfor-  a legemlékezetesebb pillanatok  a jót a kiválótól.   országot – ezért sokat utazom
       rás. Szerencsés vagyok, mert a  sokszor a váratlan találkozásokból          itthon is. De ha egy várost mégis
       feleségem a legjobb társam ebben  születnek. Ilyen volt egy spontán  – Ön már több különböző szál-  ki kellene emelnem, akkor Nizza
       – ő is ugyanúgy élvezi az utazás  Brassai-tárlat, vagy egy George  lodamárkát is vezetett. Mennyi-  lenne az. Ez az a hely, ahol egy-
       minden pillanatát, mint én. Rá-  Braque-kiállítás a Grand Palais-  ben hoz újat a Pullman Buda-  szerre éreztem a tengerpart va-
       adásul a gyermekeink is örömmel  ban,  ami máig emlékezetes él-  pest?      rázsát, a kultúrák találkozását,
       várják a közös felfedezéseket, és  mény. Legutóbb Szicíliában, Ta-  – Sokan nem tudják, de a Pull-  a polgári eleganciát és a nyi-
       a legközelebbi barátaimmal is szí-  ormina mellett bukkantunk egy  man az Európa vezető szálloda-  tottságot. Az emberek sokszí-
       vesen indulok útnak.     eldugott apró vendéglőre, ami fan-  üzemeltetőjének számító Accor-  nűsége és együttélése, a medi-
                                tasztikus volt. Az utazást amúgy  csoport legrégebbi márkája. Egé-  terrán lüktetés és a francia élet-
       – Hogyan választja ki az úti célt,  is szívesen kombinálom a gaszt-  szen 1873-ig nyúlik vissza a tör-  érzés együttese különösen közel
       és mennyire készül fel előre?   ronómiai élményekkel. Manapság  ténete. George Pullman úttörő-  áll hozzám.

       94
   89   90   91   92   93   94   95   96