Page 61 - zold
P. 61
SIKERES ZÖLD MEGOLDÁSOK
a terméktonnánkénti hulladék ÚJRAHASZNOSÍTÁS FAÜLTETÉSSEL
mennyiségét: 2022-ben a vállalat
A World Waste Facts szerint az emberiség évente több mint 2,12 milliárd tonna hul-
itt már 43 százalékos csökkenést ladékot termel. Ha nem teszünk lépéseket a rossz szokásaink megváltoztatására,
ért el. Emellett 2030-ra a gyártási az éves hulladékmennyiség az előrejelzések szerint 70 százalékkal növekszik a
hulladék anyagok körkörös fel- következő 20 évben. A ragasztás szakértőjeként a Loctite márka a termékfejlesztés
és a csomagolás kapcsán is szem előtt tartja a fenntarthatóságot: például a Loctite
használását is el akarja érni.
Pure Gel már most is olyan 100%-ban újrahasznosítható papír csomagolásban
kapható, amely 90%-ban újrahasznosított anyagból készül. 2022-ben „Loctite
MEGÚJULÓ NYERSANYAGOKKAL Kihívás” néven a márka egy olyan kezdeményezést indított, melynek célja felhívni a
A Henkel a természeti erőforrások figyelmet arra, hogy kreatív módszerekkel, a Loctite pillanatragasztó segítségével
védelme terén is előrelépett azzal, az elhasznált vagy tönkrement használati tárgyaknak egy második esélyt is adhatnak.
A kampányt egy környezetvédelmi projekttel is összekapcsolták, és a Henkel 21
hogy a kiválasztott stratégiai be-
újonnan elültetett fával gyarapította a Soproni Egyetem botanikus kertjét.
szállítókkal együttműködve bizto-
sítja a fenntartható nyersanyagok
beszerzését. 2022-ben például az 2022 végéig már több mint 30 minden vezetői szinten elérje a
őserdők védelme érdekében 2021- millió embert tudott elérni, ami nemek közötti egyenlőséget.
hez képest 84 százalékról 89 szá- a globális Covid–19-járvány elleni 2022-ben a nők aránya a vezetői
zalékra növelte a pálmaalapú küzdelemhez való hozzájárulásá- pozíciókban már 38,7 százalék
nyersanyagok nyomonkövethető- nak, valamint az ukrajnai háború volt.
ségi arányát. áldozatai támogatásának is kö- A munkavállalók fenntartható-
A geopolitikai események ha- szönhető. sággal kapcsolatos elkötelezett-
tására a vállalat tovább bővítette ségét erősítve a Henkel a meglévő
társadalmi szerepvállalását is: ESÉLYEGYENLŐSÉGGEL képzési kínálatát 2022-ben egy
társadalmi projektek és ado- A Henkel az esélyegyenlőség nö- globális, holisztikus elkötelezettségi
mányok révén 2030-ig világszerte velésével törekszik arra, hogy fo- programmal a „Sustainability at
30 millió ember életének javítását lyamatosan emelje a nők arányát Heart”-tal (A fenntarthatóság a
tűzte céljául. A vállalat 2010-től a vezetői szinteken, és 2025-ig szívügyünk) bővítette.
TREND 61