Page 95 - zold
P. 95
SIKERES ZÖLD MEGOLDÁSOK
A vállalat kommunikációja egyér-
telműen ezt sugallja, de a ter-
mékeken és a szolgáltatásokon
is tetten érhető ez a gondolko-
dásmód?
Elég egy pillantást vetni a vá-
lasztékunkra, s máris tanúbi-
zonyságot lehet nyerni róla. A
hagyományos, belső égésű mo-
torral felszerelt autók mellett
lágy és tölthető hibridek, valamint
tisztán elektromos üzemű mo-
dellek teljes sora várja, hogy be-
mutassa vásárlóinknak a környe-
zetbarát autózás világát. Egye-
dülálló képességeikről ultramo-
dern, futurisztikus megjelenésük millió gépjárművet adtunk el vi- Hova tovább? Cél a globális első-
is sokat elárul, nem csoda, hogy lágszerte, csupa nagynevű, klasz- ség?
manapság már a környezettuda- szikus márkát megelőzve. Mind- Azt szeretnénk, hogy az emberek
tos mobilitás szimbólumaként te- eközben szabályosan záporoztak károsanyag-kibocsátás és baleset
kintenek a Kiára. Arról nem is a díjak: a Kia lett az Év márkája nélkül, fenntartható formában köz-
beszélve, hogy az EV6 és a Niro az Egyesült Királyságban, a Niro lekedhessenek, függetlenül attól,
modelljeinkben, illetve az év vége EV elhódította az Arany kormány- hogy hol élnek. Ha a jövőben is si-
felé megjelenő EV9 modelljeink kereket, az EV6 pedig – első ko- kerül nagy használati értékű, ké-
belsejében is újrahasznosított reai márkaként – megszerezte nyelmes és szórakoztató jármű-
anyagokat használunk. Ilyenfor- az Év autója címet Európában. veket, s valóban előnyös mobilitási
mán a környezettudatosság is Hála a célirányos és lelkiisme- szolgáltatásokat kidolgoznunk,
nagyobb teret nyerhet. Mindez retes munkának, ma már a leg- alighanem gazdasági célkitűzése-
nem csak egy gondolat, a számok több piacon az élbolyhoz tarto- ink is megvalósulhatnak. Mind-
és az elismerések is azt mutatják, zunk, és intelligens, hatékony eközben olyan környezetvédelmi
hogy jó döntéseket hoztunk. energiafogyasztást szavatoló töl- kezdeményezéseket támogatunk,
Európában 4,8, Magyarországon tési rendszereink, valamint in- mint az óceánok műanyag-men-
7,3 százalékra nőtt a piaci ré- ternet-, illetve szoftveralapú szol- tesítését elősegítő The Ocean
szesedésünk, és tavaly közel 3 gáltatásaink is közkedveltek. Cleanup szervezet, és folyamatosan
optimalizáljuk gyártási folyamata-
inkat is, hogy ne csak termékeink
járuljanak hozzá a Föld megóvá-
sához, hanem technológiáink is.
Ennek érdekében hoztuk létre töb-
bek között a Kia Green Service
központot, ahol munkatársaink
azon fáradoznak, hogy teljes ér-
tékláncunk zölddé válhasson, tehát
megújuló forrásból származó ener-
giákon alapuljon, és a lehető leg-
kisebb hatással legyen környeze-
tünkre. Továbbá anyavállalatunk
célul tűzte ki, hogy 2045-re kar-
bonsemlegessé váljunk a gyártás
során is.
E-MOBILITÁS 95