Page 95 - zold
P. 95

SIKERES ZÖLD MEGOLDÁSOK



             A vállalat kommunikációja egyér-
             telműen ezt sugallja, de a ter-
             mékeken és a szolgáltatásokon
             is tetten érhető ez a gondolko-
             dásmód?
             Elég egy pillantást vetni a vá-
             lasztékunkra, s máris tanúbi-
             zonyságot lehet nyerni róla. A
             hagyományos, belső égésű mo-
             torral felszerelt autók mellett
             lágy és tölthető hibridek, valamint
             tisztán elektromos üzemű mo-
             dellek teljes sora várja, hogy be-
             mutassa vásárlóinknak a környe-
             zetbarát autózás világát. Egye-
             dülálló képességeikről ultramo-
             dern, futurisztikus megjelenésük   millió gépjárművet adtunk el vi-  Hova tovább? Cél a globális első-
             is sokat elárul, nem csoda, hogy   lágszerte, csupa nagynevű, klasz-  ség?
             manapság már a környezettuda-     szikus márkát megelőzve. Mind-   Azt szeretnénk, hogy az emberek
             tos mobilitás szimbólumaként te-  eközben szabályosan záporoztak   károsanyag-kibocsátás és baleset
             kintenek a Kiára. Arról nem is    a díjak: a Kia lett az Év márkája   nélkül, fenntartható formában köz-
             beszélve, hogy az EV6 és a Niro   az Egyesült Királyságban, a Niro   lekedhessenek, függetlenül attól,
             modelljeinkben, illetve az év vége   EV elhódította az Arany kormány-  hogy hol élnek. Ha a jövőben is si-
             felé megjelenő EV9 modelljeink    kereket, az EV6 pedig – első ko-  kerül nagy használati értékű, ké-
             belsejében is újrahasznosított    reai márkaként – megszerezte     nyelmes és szórakoztató jármű-
             anyagokat használunk. Ilyenfor-   az Év autója címet Európában.    veket, s valóban előnyös mobilitási
             mán a környezettudatosság is      Hála a célirányos és lelkiisme-  szolgáltatásokat kidolgoznunk,
             nagyobb teret nyerhet. Mindez     retes munkának, ma már a leg-    alighanem gazdasági célkitűzése-
             nem csak egy gondolat, a számok   több piacon az élbolyhoz tarto-  ink is megvalósulhatnak. Mind-
             és az elismerések is azt mutatják,   zunk, és intelligens, hatékony   eközben olyan környezetvédelmi
             hogy jó döntéseket hoztunk.       energiafogyasztást szavatoló töl-  kezdeményezéseket támogatunk,
             Európában 4,8, Magyarországon     tési rendszereink, valamint in-  mint az óceánok műanyag-men-
             7,3 százalékra nőtt a piaci ré-   ternet-, illetve szoftveralapú szol-  tesítését elősegítő The Ocean
             szesedésünk, és tavaly közel 3    gáltatásaink is közkedveltek.    Cleanup szervezet, és folyamatosan
                                                                                optimalizáljuk gyártási folyamata-
                                                                                inkat is, hogy ne csak termékeink
                                                                                járuljanak hozzá a Föld megóvá-
                                                                                sához, hanem technológiáink is.
                                                                                Ennek érdekében hoztuk létre töb-
                                                                                bek között a Kia Green Service
                                                                                központot, ahol munkatársaink
                                                                                azon fáradoznak, hogy teljes ér-
                                                                                tékláncunk zölddé válhasson, tehát
                                                                                megújuló forrásból származó ener-
                                                                                giákon alapuljon, és a lehető leg-
                                                                                kisebb hatással legyen környeze-
                                                                                tünkre. Továbbá anyavállalatunk
                                                                                célul tűzte ki, hogy 2045-re kar-
                                                                                bonsemlegessé váljunk a gyártás
                                                                                során is.



                                                                                                 E-MOBILITÁS  95
   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100