Kezdőlap Turizmus Mi jót hoz nekünk a HotelPremio Group és az Utazómajom együttműködése?
No menu items!

Mi jót hoz nekünk a HotelPremio Group és az Utazómajom együttműködése?

A képen (balról jobbra): Tatár György, a HotelPremio Group ügyvezető tulajdonosa, Tóth Ákos, az Utazómajom tulajdonosa, Révész Róbert, a HotelPremio Group társtulajdonosa

Az Utazómajom értékesítése a továbbiakban a HotelPremio Group média üzletágához tartozik majd, ahol a cégeshelyszínek.hu, rendezvényhelyszínek.hu, micehungary.com, rendezveny.com kínálata mellett a jövőben a b2c portál és social média csatornái is megtalálhatóak lesznek. Az üzletág 2025-ös célkitűzése az egyedi igényekre szabott turisztikai kampányok egykapus kiszolgálása.

Közel évtizedes ismeretség és számos sikeres közös kampány megvalósítása után 2025-től a két cég vezetői úgy döntöttek, hogy szorosabbra fűzik az üzleti szálakat: Stratégiai együttműködésbe kezdenek a médiaértékesítés területén, kihasználva a brandek és médiafelületek kapcsolódásában, elérésében rejlő szinergiákat, így 2025-től a HotelPremio Group értékesíti kizárólagosan az Utazómajom médiafelületeit.

“Ügyfeleink visszajelzései alapján idén kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a médiafelületeinken egyre jobb minőségű és hatékonyabb tartalmi és display megjelenést biztosítsunk, erre a következő évben szintén komoly fejlesztéseket tervezünk. A b2b megbízások mellett egyre több olyan kampányt bonyolítunk, ahol komoly igény van a b2c ügyfelek elérésére is, így adta magát, hogy ezen a piacon is tovább erősítsük a pozíciónkat. Ákossal ennek mentén kezdtünk el gondolkodni egy olyan hibrid médiatermék és közös kampánytervezési lehetőség kialakításán, ami kettős előnyt kínál a hazai és külföldi szállodák és turisztikai desztinációk számára, így a jövőben már nem csak a b2b, de a b2c területen egyaránt tudnak velünk tervezni, ha kommunikációról, kampánytervezésről vagy médiamegjelenésről van szó” – emelte ki Révész Róbert, a HotelPremio Group társtulajdonosa.

Az Utazómajom 2014 óta, több, mint 10 éve van a piacon, az elmúlt években a legnagyobb eléréssel rendelkező b2c oldallá nőtte ki magát. Több mint 100 belföldi szálláshely mellett a környező országok hoteleivel is közös kampányokat valósított meg, és szinte minden Budapestről járatot üzemeltető légitársasággal volt már együttműködése. Meghatározó szerepet tölt be a szomszédos desztinációk népszerűsítésében, aktív kapcsolata van a turizmus hazai képviselőivel. Az Utazómajom Magyarország legnagyobb utazás iránt érdeklődő követőtáborával rendelkezik, a legolvasottabb turisztikai médiafelület. Követői leginkább a kiemelkedő elérései, célzott, egyenes, letisztult kommunikációja miatt kedvelik, üzleti partnerei pedig az elérésén túl az  innovatív ötleteit is díjazzák. Alapítója Tóth Ákos, eredeti szakmáját tekintve gazdaságinformatikus, 11 éve foglalkozik az online turizmussal.

“Nagyon fontos ez az együttműködés, mert számomra a legnehezebb feladat a kapcsolatépítés, ebben pedig a HotelPremio Group az élen jár” – emelte ki Tóth Ákos, az Utazómajom tulajdonosa. “Azt remélem, hogy hosszú távú, gyümölcsöző, jó hangulatú és sikeres projektekben gazdag közös évek elé nézünk” –  tette hozzá.

Az Utazómajom értékesítése a továbbiakban a HotelPremio Group média üzletágához tartozik majd, ahol a cégeshelyszínek.hu, rendezvényhelyszínek.hu, micehungary.com, rendezveny.com kínálata mellett a jövőben a b2c portál és social média csatornái is megtalálhatóak lesznek. Az üzletág 2025-ös célkitűzése az egyedi igényekre szabott turisztikai kampányok egykapus kiszolgálása. A HotelPremio Group média üzletág új media sales managere, Nagy Eszter 2024 őszén az Indamediától érkezett a cégcsoporthoz.

Az Utazómajom médiafelületei korlátozott számban még 2024-es árakon, nagy kedvezménnyel elérhetőek a 2025-ös évre is, további információ és ajánlat: Nagy Eszter, HotelPremio Group.(turizmus.com)

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Megint módosul az EU-s klímarendelet

Az Európai Bizottság ma javaslatot tett az európai klímarendelet...

Megújul páratlan természeti kincsünk, a Kis-Balaton

A természeti örökségünk egyik ikonikus helyszínén, a Kis-Balatonon, 341 millió forint értékű természetvédelmi fejlesztés veszi kezdetét. A projektnek köszönhetően közel 1365 hektárnyi területen javul majd az élőhelyek állapota és a természeti értékek megőrzésének feltételei

Befektetők és kényszer vásárlók: kettészakadt az ingatlanpiac

Megtorpant az ingatlanpiac 2025-ben, mivel a várt pénzáramlás elmaradt a magánnyugdíjpénztári megtakarítások és állampapírok irányából

Július 6-ig lehet jelentkezni a Kőrösi Csoma Sándor és a Petőfi Sándor Programokra

Július 6-ig, vasárnapig lehet jelentkezni a diaszpóra magyarságát segítő Kőrösi Csoma Sándor Programra és a Kárpát-medencei szórványmagyarságot támogató Petőfi Sándor Programra
Hirdetés

Hírek

Megint módosul az EU-s klímarendelet

Az Európai Bizottság ma javaslatot tett az európai klímarendelet...

Warning! Csúszik az online számlás határidő

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal bizonyos hibákkal szemben szigorúbban lép...

Megújul páratlan természeti kincsünk, a Kis-Balaton

A természeti örökségünk egyik ikonikus helyszínén, a Kis-Balatonon, 341 millió forint értékű természetvédelmi fejlesztés veszi kezdetét. A projektnek köszönhetően közel 1365 hektárnyi területen javul majd az élőhelyek állapota és a természeti értékek megőrzésének feltételei

Július 6-ig lehet jelentkezni a Kőrösi Csoma Sándor és a Petőfi Sándor Programokra

Július 6-ig, vasárnapig lehet jelentkezni a diaszpóra magyarságát segítő Kőrösi Csoma Sándor Programra és a Kárpát-medencei szórványmagyarságot támogató Petőfi Sándor Programra

Megnyílt az első PRÍMA élelmiszer-outlet üzlet

Megnyílt az első PRÍMA élelmiszer-outlet üzlet Magyarországon, ahol a vásárlók akár 70 százalék kedvezménnyel juthatnak hozzá a termékekhez

A Budapest Kártya a BKK hatáskörébe került

A Fővárosi Közgyűlés áprilisi döntése értelmében a korábban a Budapest Brand hatáskörébe tartozó Budapest Kártya kiadásával, fejlesztésével és menedzselésével összefüggő feladatokat 2025. július 1-jétől a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) látja el

Változik az MVM Next e-számla-értesítők megjelenése – a sárga a jó

Változik az MVM Next e-számla-értesítők megjelenése, a villany- és gázszámlákat bemutató értesítők színes fejlécén és az aláírásnál sárga színű MVM-logó jelenik meg

Egyre jövedelmezőbb a szolgáltatóknak az 5G-n érkező otthoni internet

A jelentés megállapítja: bár Közép-Európában lassabban terjed az 5G, Magyarországon egyre nagyobb szerepet játszik az autóipari fejlesztésekben és más ipari felhasználási területeken is.
Hirdetés

Gazdaság

Elfogadta az Országgyűlés az új adószabályokat: változások nem csak 2026-ra, de már az idei évre is!

A magyar gazdaság szereplői és a lakosság számára is jelentős változásokat hoz a napokban kihirdetett, új adócsomag.

Itt a kormány új készpénzes szabálya

A Magyar Közlönyben megjelentek a a részletszabályok arról, hogy hogyan kell a vállalkozásoknak készpénzhasználatot biztosítani.,

Többlettel zárt a központi költségvetés májusban

Májusban többlettel zárt a központi költségvetés: ebben a hónapban 213,5 milliárd forint összegű MVM osztalék-befizetés érkezett a költségvetésbe.

4,5 milliárd forint gyermektartásdíjat előlegezett meg az állam az elmúlt években

Az elmúlt három évben több mint 20 ezer gyermek részére összesen 4,5 milliárd forint értékben előlegezte meg az állam azokat a tartásdíjakat, amelyeket a különélő szülő nem fizetett meg