Kezdőlap Hírek Új kommunikációs és marketing igazgatók a Danubius Hotelsnél
No menu items!

Új kommunikációs és marketing igazgatók a Danubius Hotelsnél

Átalakult a Danubius Hotels kommunikációs és marketing osztálya: Fabriczki Petrát kommunikációs igazgatónak nevezték ki, Semperger Judit marketing igazgató területei pedig a közelmúltban kibővültek az online és hálózati marketing feladatokkal – közölte a Danubius Hotels.

Liptai Judit Központi értékesítési és marketing igazgató, a szállodavállalat felsővezetésének tagja a hozzá tartozó területek élére az elmúlt időszakban új vezetőket nevezett ki, akik közvetlen irányítása alá tartoznak. Gál Judit, korábbi kommunikációs igazgató október elsejével közös megegyezéssel távozott a vállalattól.

Fabriczki Petra

Fabriczki Petra, aki korábban kommunikációs menedzserként dolgozott, október elsejétől kommunikációs igazgatóként folytatja pályafutását. A szakember felel a Danubius Hotels külső- és belső kommunikációjáért, a szállodalánc márkaépítéséért és reputációmenedzsmentjéért. Hozzá tartozik a sajtó és média-megjelenések szervezése, a médiaplatformok használata, valamint a toborzás és munkaerő megtartás támogatása.

Fabriczki Petra 2004 óta dolgozik a Danubius Hotelsnél. A Budapesti Gazdasági Egyetem idegenforgalmi közgazdász szakán végzett, majd a Budapesti Metropolitan Egyetem PR-kommunikáció szakán folytatta tanulmányait. A Hilton Budapest csapatában több mint 10 évig az üzemeltetési területen töltött be különböző pozíciókat, majd a szálloda PR menedzserként támogatta a Hilton márkaépítését. Részt vett a szálloda több mint négy évig tartó teljes felújításának és bővítésének kommunikációjában, a megújult Hilton Budapest piaci megerősítésében. Fabriczki Petra az elmúlt két évben a Danubius Hotels központi kommunikációs osztályán dolgozott kommunikációs menedzserként.

Semperger Judit

A szállodavállalat marketing területét továbbra is Semperger Judit marketing igazgató irányítja. Feladatai közé tartozik a szállodalánc marketing és márka stratégiájának tervezése és vezetése, az értékesítés támogatása, az online marketing, a törzsvendégprogram és a kampányok felügyelete, valamint a szállodai marketing tevékenység irányítása. Semperger Judit korábban is a szállodalánc marketing tevékenységért felelt, a közelmúltban területei kibővültek az online és hálózati marketing feladatokkal. A szakember a Budapesti Corvinus Egyetem marketing-vállalatértékelés szakán végzett. 2008 óta dolgozik a Danubius Hotelsnél, vezetői karrierje alatt számtalan sikeres projektben, arculatváltásban és márkaépítésben vett részt.

Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Olcsó külföldi dobozos tej és félkemény sajt piacromboló hatása

Az import is új erőre kapott, az elmúlt nyolc hónapban jelentős mennyiségű félkemény sajt és UHT tej érkezett az országba, amely piacromboló hatása megkérdőjelezhetetlen.

BÉT – Az OTP és a Telekom tartotta a BUX-ot

A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX 189,09 pontos, 0,34 százalékos csökkenéssel, 55 649,46 ponton zárt hétfőn.

Elérhető az új Agrár Széchenyi Kártya MAX+

Az agrárágazat gazdasági nehézségeinek enyhítésére a kormány egy új, többlettámogatott Agrár Széchenyi Kártya konstrukció létrehozásáról döntött; az új Agrár Széchenyi Kártya MAX+ folyószámlahitel a kiemelt állami támogatásnak köszönhetően most 5 százalékos nettó kamattal, maximum 100 millió forint összegben, 1, 2 vagy 3 évre igényelhető.

Szijjártó: 120 új munkahely lesz Győrben

Hazánknak Ausztria a második legfőbb kereskedelmi partnere, az osztrák cégek alkotják a második legnagyobb beruházói közösséget.

Hírek

Vadbalesete volt? Már majdnem minden esetben az autóst terheli a kár

A vadászati törvény változásával július elsejétől szinte minden esetben a jármű tulajdonosának vagy üzembentartójának kell megtérítenie a vadgázoláskor keletkezett kárt.

Időzített bombán ül közel 4 millió magyar lakástulajdonos

Egy társasház nem csupán egy épület, hanem egy élő közösség, ahol minden tulajdonos felelősséggel tartozik a közös területekért is.

Kapacitáscsökkentésre kényszerül a héten a Gatwick repülőtér

A NATS közlése szerint egészségügyi okok, köztük koronavírusos megbetegedések miatt az irányítók körülbelül egyharmada nem tudja felvenni a munkát.

A DRK és EGOM közös kollekciója Esztergomban

Közös ruházati kollekciót, két márka együttműködéséből született termékcsaládot mutattak be a közelmúltban Esztergomban. A helyiek úgy vélték, hogy Esztergom beceneve, az EGOM ruhamárkává is vált.

Így optimalizálják IT kiadásaikat a magyar cégek, rákaptak a használt szerverekre a vállalatok

A felmérésből kiderül, hogy meglepő módon az informatikát hangsúlyosabban használó cégeknél volt a számottevőbb költségcsökkentés, aminek oka egy jelentősebb költségracionalizálás volt.

Tőzsde – Vegyesen zártak a vezető nyugat-európai tőzsdék

Vegyesen zárták a kereskedést a vezető nyugat-európai tőzsdék csütörtökön.

Tőzsde – Veszteséges tőzsdezárás Európában

Gyenge kezdés után indexcsökkenéssel fejezték be a szerdai kereskedést a főbb európai értékpapírpiacok.

Devizapiac – Nagyot gyengült a forint kedden

Másfél-két százalékkal gyengült kedden a forint a főbb devizákkal szemben a kora reggeli jegyzéséhez képest a bankközi devizapiacon.

Gazdaság

Egy újítás, amely erősíti a pénzügyi stabilitást

Az OBA szeptember végén élesítette jelentős technikai fejlesztését, amellyel gyorsíthatja az esetleges betétbiztosítási kifizetéseket.

Kevés embernek van csak nyugdíjcélú megtakarítása

felnőtt lakosság több mint fele (54 százalék) számára az okoz bizonytalanságot, hogy nem tudja majd egészségügyi kiadásait önerőből finanszírozni.

Devizapiac – Gyengült a forint

Gyengült a forint a főbb devizákkal szemben szerdán kora estére a bankközi devizapiacon reggelhez képest.

A bruttó átlagkereset júliusban 15,2 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban

A bruttó átlagkereset 15,2, a nettó átlagkereset 15,1 százalékkal nőtt, a reálkereset pedig 2,0 százalékkal csökkent az egy évvel korábbihoz képest