Hirdetés
Kezdőlap Hírek Új kommunikációs és marketing igazgatók a Danubius Hotelsnél
No menu items!

Új kommunikációs és marketing igazgatók a Danubius Hotelsnél

Átalakult a Danubius Hotels kommunikációs és marketing osztálya: Fabriczki Petrát kommunikációs igazgatónak nevezték ki, Semperger Judit marketing igazgató területei pedig a közelmúltban kibővültek az online és hálózati marketing feladatokkal – közölte a Danubius Hotels.

Liptai Judit Központi értékesítési és marketing igazgató, a szállodavállalat felsővezetésének tagja a hozzá tartozó területek élére az elmúlt időszakban új vezetőket nevezett ki, akik közvetlen irányítása alá tartoznak. Gál Judit, korábbi kommunikációs igazgató október elsejével közös megegyezéssel távozott a vállalattól.

Fabriczki Petra

Fabriczki Petra, aki korábban kommunikációs menedzserként dolgozott, október elsejétől kommunikációs igazgatóként folytatja pályafutását. A szakember felel a Danubius Hotels külső- és belső kommunikációjáért, a szállodalánc márkaépítéséért és reputációmenedzsmentjéért. Hozzá tartozik a sajtó és média-megjelenések szervezése, a médiaplatformok használata, valamint a toborzás és munkaerő megtartás támogatása.

Fabriczki Petra 2004 óta dolgozik a Danubius Hotelsnél. A Budapesti Gazdasági Egyetem idegenforgalmi közgazdász szakán végzett, majd a Budapesti Metropolitan Egyetem PR-kommunikáció szakán folytatta tanulmányait. A Hilton Budapest csapatában több mint 10 évig az üzemeltetési területen töltött be különböző pozíciókat, majd a szálloda PR menedzserként támogatta a Hilton márkaépítését. Részt vett a szálloda több mint négy évig tartó teljes felújításának és bővítésének kommunikációjában, a megújult Hilton Budapest piaci megerősítésében. Fabriczki Petra az elmúlt két évben a Danubius Hotels központi kommunikációs osztályán dolgozott kommunikációs menedzserként.

Semperger Judit

A szállodavállalat marketing területét továbbra is Semperger Judit marketing igazgató irányítja. Feladatai közé tartozik a szállodalánc marketing és márka stratégiájának tervezése és vezetése, az értékesítés támogatása, az online marketing, a törzsvendégprogram és a kampányok felügyelete, valamint a szállodai marketing tevékenység irányítása. Semperger Judit korábban is a szállodalánc marketing tevékenységért felelt, a közelmúltban területei kibővültek az online és hálózati marketing feladatokkal. A szakember a Budapesti Corvinus Egyetem marketing-vállalatértékelés szakán végzett. 2008 óta dolgozik a Danubius Hotelsnél, vezetői karrierje alatt számtalan sikeres projektben, arculatváltásban és márkaépítésben vett részt.

Hirdetés
0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Autóvásárlási roham az USÁ-ban – vám előtti pánikroham

Az Egyesült Államokban rohamosan csökken az új és használt...

Trump csapást jelzett és kamatot csökkentett az Európai Központi Bank

Christine Lagarde az Európai Központi Bank elnöke Fotó: europarl.europa.eu Az...

A Ford beleáll az elektromos átállásba

„Az elektromos autózás olyan, mint a mobiltelefonok fejlődése volt:...

Egy évezredes kupola új élete – Felújítják Isztambul szívét, a Hagia Sophiát

Isztambul egyik legikonikusabb épülete, a közel másfél évezredes Hagia Sophia ismét reflektorfénybe került – ezúttal egy grandiózus restaurálási projekt középpontjaként.
Hirdetés

Hírek

Kína ellen blokkot gründol az ázsiai családi egység meghírdetésével?

Miközben Donald Trump újabb kereskedelmi szövetségi nyomást helyez Ázsia...

Trump csapást jelzett és kamatot csökkentett az Európai Központi Bank

Christine Lagarde az Európai Központi Bank elnöke Fotó: europarl.europa.eu Az...

Szabadon bárhova! – Bécs új kerékpárja  mozgáskorlátozottaknak

Bécs városa továbbra is elkötelezetten dolgozik a fenntartható közlekedés fejlesztésén, ennek jegyében 2025 áprilisában bemutatták az első mozgáskorlátozottak igényeihez igazított "Grätzl-kerékpárt", amely a környezetbarát és akadálymentes közlekedést támogatja.

Oszakai Világkiállítás – megnyílt a Magyar Pavilon

Az Oszakai Világkiállítás a világ legnagyobb volumenű kulturális, turisztikai és gazdasági hatású eseményeinek egyike, egyúttal páratlan diplomáciai és gazdaságfejlesztési lehetőség

Itt az idő: be kell fizetni a gépjárműadót

Közeleg az április 15-i határidő, az autósok több mint fele már befizette a gépjárműadót, a 3,3 millió érintett közül 1,7 millióan

Ők így csinálják: Bécs fiataljait célozzák meg

A bécsi városvezetés új, modern kampányt indított, hogy minél több fiatalt vonjon be az áprilisi helyi választásokba. Digitális eszközökkel, influencerek közreműködésével és interaktív tartalmakkal próbálják elérni, hogy a fiatalok valóban éljenek szavazati jogukkal.

Trump tovább vámolja Kínát, közben mézesmadzagot dob a többieknek – összefoglaló

A CNBC, amely élő folyamban követi Trump elnök kaotikus...

Trump azonnali hatállyal 125 százalékra emeli a kínai vámot, haladékot ad a többieknek.

Donald Trump ismét posztolt a közösségi médiában, ezúttal megint Kínát vette célba. Most azt mondta, hogy 125%-ra emeli a Kínára kivetett vámot - méghozzá „azonnali hatállyal”
Hirdetés

Gazdaság

Devizapiac – Erősödött kissé a forint kedd reggelre

Erősödött kissé a forint a főbb devizákkal szemben kedd reggelre az előző esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

Szokatlan mértékű túlterheléses támadás érte az OTP-t

Nemzetközi mércével mérve is szokatlan méretű túlterheléses támadás érte csütörtökön az OTP Bank digitális ügyfélkiszolgálási felületeit

Indul a Lakhatási Tőkeprogram, emelt keretösszeggel, 300 milliárd forinttal

A Lakhatási Tőkeprogram a nagy érdeklődés miatt 100 milliárd forinttal magasabb keretösszeggel, 300 milliárd forinttal indul el.

Európai terjeszkedéséhez olasz bankot nézett ki az ING

  Fotó: popso.it Európai terjeszkedési tervéhez igazodva az ING, Olaszország felé vette az irányt, ahol a Banca Popolare di Sondrioval vette fel a kapcsolatot. Az ING Group...