Hirdetés
Kezdőlap Turizmus Országszlogen: "Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása"
No menu items!

Országszlogen: “Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása”

A Turizmus Summit 2018 konferencián bemutatták Magyarország új országmárkáját, amelynek szlogenje: “Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása”. Orbán Viktor miniszterelnök szerint a turizmus az egyik legsikeresebb nemzetgazdasági ágazat.

Ennek okát abban látta, hogy az ország az egyik legbiztonságosabb Európában. A konferencián Budapesten, ahol Pro Turismo díjjal ismerték el a turizmusban kiemelkedő szakembereket.

A turizmus mára a bruttó hazai termék (GDP) valamivel több mint 10 százalékát adja, 400 ezer embernek ad munkát. A tavalyi év minden idők legjobb éve volt a turizmusban, és az idei év is hasonló, vagy nagyobb sikerekkel kecsegtet – jelentette ki a kormányfő.

Orbán Viktor hangsúlyozta: Magyarország ma erős ország, méretét meghaladó sikerekre képes országot láthat benne, aki rá tekint. Egyre többen kíváncsiak az országra, elismerik, mert vannak fiatal vállalkozók, akik sikereket érnek el, nem csak itthon, hanem külföldön is – mondta.

A miniszterelnök úgy vélekedett: a turizmusban sikeres vállalkozó szükségszerűen hazafi, a turizmus a pénzkeresetnek az a formája, ami egyben hazaszeretet is.

Orbán Viktor elmondta, hogy a gazdasági eredményeknek köszönhetően Magyarországnak már nemcsak a szabadsága, hanem az ereje is megvan arra, hogy az idegenforgalomban is újjáépítsenek, amit lehet.

Az ágazatban sokan külföldi tapasztalatokkal is rendelkeznek, ami “jól van így” – fogalmazott a miniszterelnök. Arra biztatta a szakmában dolgozó fiatalokat, hogy szerezzenek tapasztalatokat, nem elfeledve, hogy van egy hazájuk, ahová hazatérhetnek, ahol hasznosíthatják azokat.

Kitért arra is, hogy Magyarország bekerült az Európa jövőjéről szóló viták sűrűjébe, ahol vannak a bevándorláspártiak és a bevándorlás-ellenesek. Magyarország a függetlenségével meg akarja őrizni a kulturális örökségét és életmódját – szögezte le.

Az ideirányuló figyelemnek vannak hátrányai, mégis mindez egyre több embert ösztönöz arra, hogy ide jöjjön. Ezt ki kell használni – mondta. Ha sikeresek és erősek vagyunk, akkor a turizmusban is jól teljesítünk – jelezte.

Orbán Viktor szerint érdemes támogatni az ágazatot és a turizmusban dolgozókat, az eredmények megerősítik ezt. Az idén a kormány rekordösszegű támogatást nyújtott, és a tervek szerint jövőre is fog nyújtani – közölte.

terv az, hogy az ágazat hozzájárulása a GDP-hez 2030-ig a mostani 10-ről 16 százalékkal emelkedjen. Budapest mellett Magyarország minden szegletét be kell kapcsolni a turizmus vérkeringésébe, tovább kell erősíteni a belföldi turizmust – hangsúlyozta Orbán Viktor.

A Turizmus Summit 2018 konferencián bemutatták Magyarország új országmárkáját, amelynek szlogenje: “Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása”.

Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója elmondta: a magyar turizmusfejlesztési stratégiáját egy éve mutatták be, ami kijelölte az ágazat fejlesztésének irányait. A cél: 2030-ig Magyarország Közép-Európa egyik vezető turisztikai célpontja legyen. A turizmus növekedése folyamatos 2010-óta, mértéke döbbenetes – húzta alá.

A vezérigazgató kijelentette: az elért eredmények között arra a legbüszkébb, hogy a Kisfaludy-programban a vidéki panziók kétharmada kapott támogatást, ezzel több mint 700 szálláshely újulhat meg.

Magyarország csodálatos, ami feladatot ró a magyarokra – fogalmazott, hozzátéve: a magyarok küldetése, hogy megismertessék az országot egymással és a világgal. A jövő évi csúcstalálkozó a digitális turisztikai megoldásokról szól majd – közölte Guller Zoltán.

Farkas Dávid, az MTÜ vezérigazgató-helyettese arról beszélt, hogy az MTÜ legnagyobb kihívása az országmárka megalkotása volt, a márkának kell kifejeznie Magyarország összes csodáját. A megjelenések legalább 60 százalékát online platformokon tervezik, célzottan elérve az utazókat, hogy a hirdetések pontosan nyomon követhetőek, a foglalások mérhetőek legyenek – mondta.

A direkt hirdetések mellett nagy hangsúlyt fektetnek a tematikus médiamegjelenésekre. Az új logót és imázsfilmet és arculatot 13 országban mutatják be január végéig, a globális médiapartnereik – Expedia, National Geographic – több mint 3000 alkalommal sugározzák a kampányfilmet. Megjelennek jelentős légitársaságok magazinjaiban, hat országban 2000 óriásplakáton, közterületi platformokon lesz látható a hirdetés – sorolta.

Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Enyhült az infláció, javult is a fogyasztók hangulata Németországban

A nürnbergi GfK gazdaságkutató intézet fogyasztói hangulatindexe áprilisban nyolc havi csúcsra erősödött, de a vártnál némileg enyhébb mértékben nőtt.

Nagy Márton: az infláció letörése és a gazdasági felzárkózás a legfontosabb feladat

Az infláció letörése és a gazdasági felzárkózás folytatása a legfontosabb feladat idén - jelentette ki a gazdaságfejlesztési miniszter a Magyar Multi Program zárókonferenciáján.

Megvan, pontosan mikor egyesül az MKB Bank és a Takarékbank

Április 30-án lezárul az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. jogi egyesülésével a Magyar Bankholding keretében csaknem három éve tartó fúziós folyamat - közölte a bankholding.

Túl nagyra nőtt? Szétdarabolják az Alibabát

Az Alibaba kínai internetes óriáscég komoly változások előtt áll: a hatalmas vállalatot hat önálló csoportra akarják szétválasztani. A befektetők egyelőre pozitívan reagálnak.

Hírek

Pénteken a gázolaj ára lélektani határ alá csökken, a benzin viszont tovább drágul

Pénteken újabb üzemanyagár-változás jön, hasonlóan ellentétes irányú, mint a mai: a benzin nagykereskedelmi ára bruttó 8 forinttal emelkedik, a gázolajért viszont bruttó 4 forinttal kell majd kevesebbet fizetniük a kutaknak.

Több százezer robogós közlekedik szabálytalanul a magyar utakon

A magyar utakon közlekedő 650 ezer robogó kevesebb, mint felére kötnek kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást (kgfb), pedig az átlagosan 7-8 ezer forintos éves díj kifizetésével a tulajdonosok elkerülhetik a közúti bírságot és baleset esetén a több százezer forintot elérő átlagos kártérítést - hívta fel a figyelmet a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ).

Ingyen taxizhatnak az idősek Budapest egyik kerületében

Új, a kerületben ingyenesen igénybe vehető szolgáltatással, az Időstaxival segíti mostantól a terézvárosi önkormányzat a kerületben élő időseket.

Lemondott a fővárosi állatkert megvádolt operatív igazgatója

Lemondott Szabó Roland, a Fővárosi Állat- és Növénykert operatív igazgatója kedden, mert sajtóhírek szerint vádat emeltek ellene - tudatta a Főpolgármesteri Hivatal.

Nem változtatott az alapkamaton az MNB monetáris tanácsa

Nem változtatott a jegybanki alapkamat 13,0 százalékos szintjén a Magyar Nemzeti Bank monetáris tanácsa keddi kamatmeghatározó ülésén.

Új néven folytatja a Foodpanda

Április közepétől foodora néven működik a foodpanda ételrendelő platform, a márkanév váltása mellett az üzleti modell változatlan marad - közölte a Delivery Hero Hungary Kft. ügyvezetője a cég sajtótájékoztatóján.

Tovább folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál

A SPAR Magyarország minden héten az Árzuhanás Promóció keretein belül teszi még vonzóbbá kínálatát. Ettől a hétfőtől az alábbi termékkörök Promócióban résztvevő termékeinek árai, terméktől függően 5-16%-kal lesznek olcsóbbak a SPAR és INTERSPAR áruházakban. Erre a hétre már közel 400-ra emelkedik azon termékek száma, amelyek árát az Árzuhanás Promócióban csökkentette a SPAR Magyarország.

Megemeli, illetve eltörli a Tesco az árstopos termékekre vonatkozó vásárlási limitet húsvét előtt

A Tesco megemeli az árstopos termékekre vonatkozó vásárlási limitet a húsvét előtti időszakban, és a tojás esetében el is törli - közölte a Tesco-Global Áruházak Zrt.

Gazdaság

Megvan, pontosan mikor egyesül az MKB Bank és a Takarékbank

Április 30-án lezárul az MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. jogi egyesülésével a Magyar Bankholding keretében csaknem három éve tartó fúziós folyamat - közölte a bankholding.

Néhány ezer ügyfél kezében van a privátbanki vagyon fele

A teljes magyarországi privátbanki vagyon több mint 50 százaléka mintegy 6500 milliárdos kezében összpontosul - közölte a Blochamps Capital Kft.

Végveszélyben a legnagyobb magyar magánnyugdíjpénztár

Hamarosan lejár a határidő, és még mindig nincs meg a 70 százalékos tagdíjfizetési arány a Horizont Magánnyugdíjpénztárnál. 33,5 ezer pénztártag megtakarítása kerülhet ezzel veszélybe – hívja fel a figyelmet a Bank360.hu. 

Két új tagja lesz az MNB monetáris tanácsának

Az Országgyűlés gazdasági bizottsága hétfői ülésén két új tag megválasztását támogatta a Magyar Nemzeti Bank monetáris tanácsába. A testület új tagja lesz Búza Éva és Kovács Zoltán.