Az európai autóeladások októberben harmadik hónapja emelkedtek, mivel az ellátási lánc problémái enyhültek. Ugyanakkor egyre nagyobb az aggodalom, hogy a romló gazdasági körülmények kezdik elriasztani a vásárlókat.
Az autóipart a makacs alapanyaghiány és a kínai zárlat hatása sújtja, miközben a rekordinfláció is egyre inkább veszélyezteti az erős keresletet. A legnagyobb vesztes 31%-os eladáscsökkenéssel a Stellantis csoport, amelynek a Fiat Chrysler és a (már az Opelt is beolvasztó) francia PSA a tagja.
Európában a kilencedik egymást követő hónapban csökkentek az autóeladások márciusban, miután az ukrajnai háború tovább bénította az ellátási láncokat, és rekordszintű inflációt okozott. Mindez a hiány enyhülése után is visszafoghatja a keresletet.
Szeptemberben már a harmadik egymást követő hónapban csökkent éves összevetésben a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban - jelentette az európai autógyártók szakmai szervezete, az ACEA.
Az Európai Unióban februárban még soha nem helyeztek forgalomba olyan kevés új autót éves szinten, mint az idén. Magyarországon a második legkisebb visszaesést mérték a hónapban.
A koronavírus-járvány miatt májusban is meredeken, több mint 50 százalékkal csökkent a forgalomba helyezett új személyautók száma az Európai Unióban. A visszaesés itthon 54,5 százalékos volt.
A Brexit miatti üzleti aggodalmakra és a gazdasági növekedés lassulására hivatkozva rontotta idei értékesítési előrejelzését az Európai Autógyártók Szövetsége (ACEA).
Sokmillió forintos kiadást okoznak a vízműveknek a vécén lehúzott nedves törlőkendők – intelligens szivattyú lehet a megoldás a „zsírszörnyek” elleni harcban
Sokmillió forintos kiadást okoznak a vízműveknek a vécén lehúzott nedves törlőkendők – intelligens szivattyú lehet a megoldás a „zsírszörnyek” elleni harcban
Minden hungarikum mögött ott van a magyar észjárás, a magyar kéz munkája, a magyar szív hűsége, ezért ezek az értékek nem csupán büszkeségeink, hanem válaszaink arra, hogy kik vagyunk mi magyarok.
A Déli Körvasút fejlesztése napi 60 ezer ingázó autó forgalmával, 300 kilométeres kocsisorral mentesíti a budapesti utak zsúfoltságát, ezzel évente több mint 104 tonna nitrogénoxiddal és közel 900 tonna szénmonoxiddal csökkenti a főváros levegőszennyezését.
A mai modern AI-rendszerek már képesek a felhasználói szándékot és érzelmeket is felismerni, így a használat teljesen átalakult: nem kódokat, hanem emberi kérdéseket kell megfogalmazni.
Októberben (egy hónap alatt) a központi alrendszer 339,0 milliárd forint hiánnyal zárt, szemben az előző évi azonos havi 427,0 milliárd forintos hiánnyal.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek