Eljárást indít Budapest Főváros Kormányhivatala a Wizz Air légitársaság ellen, mert vasárnap a Dubaj-Budapest járata nem hozta el hiánytalanul a feladott poggyászokat – közölte a Miniszterelnökség hétfőn az MTI-vel.
Az Index beszámolója szerint vasárnap legalább 30 perces késéssel érkeztek Budapestre a Wizz Air dubaji járatának utasai, azonban hiába keresték feladott csomagjaik, azok nem érkeztek meg. A társaság azzal indokolt, hogy a nagy lett az ellenszél és a hó, ezért több üzemanyagot kellett a gépnek felvennie, így “néhány utas poggyászát” Dubajban kellett hagyniuk. A hiányzó csomagok hamarosan megérkeznek – ígérték.
Az eset miatti vizsgálatot Tuzson Bence, a Miniszterelnökség (ME) közszolgálatért felelős államtitkára kezdeményezte.
A közlemény szerint felmerült a gyanú, hogy a Wizz Air nem teljesítette a szerződésben vállalt és az utasok által kifizetett szolgáltatásait.
A kormányhivatal vizsgálja majd, hogy megfelelően, pontosan és kellő időben tájékoztatták-e az utasokat a poggyászproblémákkal kapcsolatban, illetve ha jelentős késés következett be az adott járaton, akkor a fogyasztókat megillető jogokat biztosította-e a légitársaság – közölte a Miniszterelnökség.
A fapados légitársaság ellen tisztességtelen magatartás miatt már folyt eljárás, akkor büntetést is szabott ki a hivatal.