Kezdőlap Gazdaság Gombnyomásnyira a jövő – az idén is a háztartások jövőjét meghatározó AI-fejlesztéseken...
No menu items!

Gombnyomásnyira a jövő – az idén is a háztartások jövőjét meghatározó AI-fejlesztéseken ámulhatnak a berlini IFA látogatói

Az idén sem maradhat el az immár több mint egy évszázados múltra visszatekintő Internationale Funkausstellung Berlin (IFA), amely ezúttal is a legkorszerűbb fejlesztésekbe, illetve a háztartási gépekhez kapcsolódó innováció jövőjébe nyújt bepillantást. A világ legnagyobb szórakoztatóelektronikai és háztartásigép-szakkiállításán néhány nap alatt több mint 200 ezer érdeklődő fordul meg, akik közel 180 előadást hallgathatnak meg és mintegy 1800 kiállítóval találkozhatnak, köztük a világ vezető gyártóival.

A berlini IFA-n részt vesz a világ élvonalába tartozó Haier Europe is. A cég itt mutatja be először a Naturally Connected elnevezésű vízióját, amely az ember–technológia–környezet hármasságát minden ponton figyelembe véve nyújt új, innovatív megoldásokat a háztartásoknak.

Egyszerre jeleníti meg márkái történelmét és jövőjét a Haier Europe a kontinens legnagyobb, évszázados múltú háztartási technológiai kiállításán, 2025. szeptember 4-e és 9-e között. A háromezer négyzetméteres kiállítótér középpontjában a cég által megalkotott technológiai ökoszisztéma lelkét szimbolizáló fa (hOn Tree) foglal helyet, amely mintegy összekapcsolja a megjelenített termékeket és technológiákat, így hozva létre az ízig-vérig huszonegyedik századi okos otthoni környezetet. Ugyancsak e nagy térben helyezték el a Haier Europe égisze alá tartozó márkák, a Haier, a Candy, a Hoover és a Care+Protect úgynevezett márkaalagútjai, amelyek élményközpontú, ingerekben gazdag utazást kínálnak a látogatóknak.

Mindez reflektál a cég Naturally Connected víziójára, amelynek központi elgondolása ugyancsak a márkák, termékek, valamint az intelligens technológiák összekapcsolása, annak érdekében, hogy ezáltal tovább növekedjék a felhasználók életminősége és csökkenthetőek legyenek a negatív környezeti hatások. Az installáció lényegi eleme, a hOn Tree a nemzetközi vállalat azonos nevű applikációját hivatott jelképezni, amelyet folyamatosan fejlesztenek, így mindig a lehető legnagyobb mértékben igazodik a fogyasztói igényekhez és elvárásokhoz, ezáltal egyre teljesebb, személyre szabottabb okosotthon-élményt nyújtva számukra.

A hOn minden korszerű, okos funkciókkal rendelkező Haier-almárka alapja, így a kiállítótérben felépített márkaalagutak mindegyike saját hOn Tree-vel rendelkezik. A hOn Tree-k – mindamellett, hogy a cég fenntarthatóbb jövőbe vetett hitét hivatottak kifejezni – az általuk teremtett ökoszisztéma értékeit kézzelfogható, interaktív élményekké alakítják, ezáltal a látogatók teljes képet kaphatnak a Haier Europe innovációinak valódi előnyeiről.

Neil Tunstall, a Haier Europe vezérigazgatója a szakmai esemény megnyitóján beszédében kifejtette: „meggyőződésünk, hogy a háztartási gépek jövőjét, ezzel együtt a gyártók jövőbeli sikerességét döntően két dolog határozza meg: egyrészt az, hogy miként képesek jól hasznosítani a mesterséges intelligenciában rejlő lehetőségeket, megkönnyítve ezáltal a fogyasztók életét, másrészt pedig, hogy innovatív tevékenységük és működésük során milyen mértékben veszik figyelembe a fenntarthatóságot”. Hozzátette: „a Haier Europe mindkét szempontból az élvonalba tartozik. Az innováció és a fenntarthatóság melletti elköteleződésünket igyekeztünk megjeleníteni a berlini IFA-n berendezett kiállítótérben is, ahol a hOn Tree, akár egy életfa táplálja a cégünk által megteremtett fenntartható, környezetbarát ökoszisztémát, egyszersmind felhívja a figyelmet az energiatakarékosságnak, valamint természeti értékeink védelmének a fontosságára”.

A vezérigazgató kiemelte: a Haier Europe mindennapi működése során is arra törekszik, hogy jó példával járjon elöl, éppen ezért számos olyan fejlesztést valósítottak meg, amelyekkel csökkenthető működésük karbonlábnyoma és az energiafogyasztásuk. „Mindezt jól szemlélteti törökországi kutatás-fejlesztési központunk működése, amely 98 százalékos hulladékhasznosítási arányával az elsők között szerezte meg az ún. zero waste tanúsítványt. Fontos eredmény, hogy az elmúlt 5 évben mintegy 50 százalékkel csökkentettük a vízfelhasználásunkat. Célunk továbbá még az idén elérni azt, hogy telephelyeink energiaellátását 60 százalékban megújuló energiából fedezzük” – mondta Neil Tunstall.

A berlini IFA keretében a Haier Europe bejelentette legújabb globális sportpartnerségeit is, köztük a Liverpool Football Clubbal és a Paris Saint-Germainnel kötött megállapodásokat. A vállalat így nemcsak a háztartásokban, hanem a sport világában is meghatározó szereplővé válik. A Liverpool FC esetében külön érdekesség, hogy a mostani együttműködés révén a Haier több évtized után tér vissza a legendás klubhoz, ahol a ’80-as évek végén és a ’90-es évek elején főszponzorként már jelen volt. A partnerségek célja, hogy a sport iránti szenvedélyt és a csúcsteljesítmény iránti elkötelezettséget összekapcsolják a technológiai innovációval, így még gazdagabb élményeket teremtve a fogyasztók és a szurkolók számára világszerte.

Hirdetés

Zöld Stratégia 2026: a fenntartható értékteremtés példái. Nemzetközi konferencia december 9.
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy a zöld átállás nem elsősorban kötelezettség, hanem kézzelfogható előny: alacsonyabb energia- és működési költségek, stabilabb finanszírozás, erősebb márka és kiszámíthatóbb beszállítói pozíció.
A versenyképesség ma már részben azon múlik, ki mennyire ügyesen építi fel saját fenntarthatósági rendszerét.

További információért kattintson ide.

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Nemzetközi szinten is kiemelkedően eredményes a tojásfogyasztást népszerűsítő EU-s multiprogram –

A program célja az volt, hogy növelje a fogyasztók ismereteit az Európai Termelési Modell (ETM) alapján előállított tojásokról, amelyek egyszerre képviselik a minőséget, az állatjólétet, a nyomonkövethetőséget és a környezeti felelősséget.

Adventi fények három közeli városban

Van egy ország a közelben, ami december közeledtével különös...

Teltházra készülnek a reptéri szállodák az ünnepek alatt

Tavaly decemberben Budapesten 73,1 százalékos szobafoglaltságot mértek, ami közel teltházas működést jelentett az ünnepek alatt. Idén is hasonló év végi keresletre számítanak, főként a családi látogatások, nemzetközi utazások és céges évzárók miatt.

Nem jó az irány: a régi hitel kiváltására vesszük fel az újat

A hitelkiváltás, azaz a meglévő kölcsön lecserélése azt jelenti, hogy az adós felvesz egy új hitelt, melyből visszafizeti egy, vagy több meglévő kölcsönét. A továbbiakban pedig az új hitelt kell fizetni tovább.
Hirdetés

Hírek

Nemzetközi szinten is kiemelkedően eredményes a tojásfogyasztást népszerűsítő EU-s multiprogram –

A program célja az volt, hogy növelje a fogyasztók ismereteit az Európai Termelési Modell (ETM) alapján előállított tojásokról, amelyek egyszerre képviselik a minőséget, az állatjólétet, a nyomonkövethetőséget és a környezeti felelősséget.

Adventi fények három közeli városban

Van egy ország a közelben, ami december közeledtével különös...

Teltházra készülnek a reptéri szállodák az ünnepek alatt

Tavaly decemberben Budapesten 73,1 százalékos szobafoglaltságot mértek, ami közel teltházas működést jelentett az ünnepek alatt. Idén is hasonló év végi keresletre számítanak, főként a családi látogatások, nemzetközi utazások és céges évzárók miatt.

Nem jó az irány: a régi hitel kiváltására vesszük fel az újat

A hitelkiváltás, azaz a meglévő kölcsön lecserélése azt jelenti, hogy az adós felvesz egy új hitelt, melyből visszafizeti egy, vagy több meglévő kölcsönét. A továbbiakban pedig az új hitelt kell fizetni tovább.

NGM: továbbra is befektetésre ajánlja Magyarországot a Moody’s

Az NGM szerint az erős befektetői és piaci bizalmat a külföldi működőtőke-befektetések folyamatos beáramlása is jelzi.

Megkezdődött Magyarország legértékesebb vízi csiga-élőhelyének fejlesztése

A 2028. december 31-ig tartó programnak köszönhetően a területen a hordalékfogó műtárgyat és a hordalékfogó rácsot is felújítják, mely segít megelőzni a meder feliszapolódásához vezető korábbi havária helyzeteket.

Átszervezi felső vezetését a Wizz Air

A légitársaság pénzügyi vezérhelyettese átveszi a kereskedelmi terület irányítását, helyére pedig egy cseh bankár érkezik.

Tovább nőtt a HÍR védjegyes termékek száma

A Termelői Közösségek Napján az ország különböző régióiból érkezett HÍR védjegyes kiállítók mutatták be termékeiket.
Hirdetés

Gazdaság

NGM: Magyarország pénzügyei rendezettek, a költségvetés stabil

Októberben (egy hónap alatt) a központi alrendszer 339,0 milliárd forint hiánnyal zárt, szemben az előző évi azonos havi 427,0 milliárd forintos hiánnyal.

10 újdonság, amit a magyar revolutosok megkaphatnak a közeljövőben

Érkeznek a hírek a sajtóban arról, hogy a Revolut megnyitotta a magyarországi fióktelepét. De azt már kevesen tudják, hogy az jogilag már évek óta...

Nem a párna a pénz legjobb helye az inflációban

Akciós bankbetétekkel rövid távon is kivédhető a pénzromlás

Óvatosan fektetnek be a magyarok, a pénzügyi műveltség és a digitális bizalom erősítésre szorul

Az XTB egy nemzetközi befektetési applikáció, amelynek világszerte több mint 2 millió felhasználója van. A befektetési szolgáltató XTB csoport több mint 1300 munkavállalót foglalkoztat.