Két beruházást is elindított tavaly a Borsodi, amely ennek hatására is, a piaci átlagot meghaladó mértékben növelte eladásait. A cél, hogy az eredmény növelése mellett Bőcs legyen az amerikai tulajdonos Molson Coors egyik regionális központja.
Az erős tavaszt kedvező nyári értékesítési eredmények követték tavaly a Borsodi Sörgyárnál. Ennek eredményeként a 45 éves vállalat a piaci átlagot meghaladó mértékben tudta növelni értékesítését az év első három negyedévében.
Vuleta Zsolt ügyvezető igazgató egy háttérbeszélgetésen kifejtette: a Borsodi Sörgyár bőcsi üzemében tavaly két beruházást is elindított, mintegy 10 millió euro értékben. A palack- és doboz-töltőgépsor fejlesztésének köszönhetően az üzem kapacitása mintegy 700 000 hektoliterrel, éves szinten 2,5 millió hektoliterre bővül, ami lehetővé teszi, hogy Bőcs legyen a Molson Coors vállalat egyik regionális központja.
A vállalat a fejlesztéssel párhuzamosan egy átfogó munkatárs-toborzó programba is belevágott: egy éven belül 10 százalékkal szeretnék bővíteni a bőcsi gyárban dolgozó munkavállalók létszámát.
A bővítés mellett a termékfejlesztés is folytatódott az észak-magyarországi vállalatnál, amely a 45 éves évforduló tiszteletére fejlesztette ki a Borsodi Mestert. A vállalati arculat is megújult a tavalyi év végén: a letisztult megjelenéssel az első magyar alkoholmentes sörével is úttörő Borsodi Sörgyár múltjára építve, a mai divatos trendeknek megfelelő imázs megteremtése a cél.