Kezdőlap Turizmus A Wizz Air 14 milliárd eurós ügyfélelégedettségi programot indít
No menu items!

A Wizz Air 14 milliárd eurós ügyfélelégedettségi programot indít

Elindítja Customer First elnevezésű programját a Wizz Air, a légitársaság a következő három évben javítja az ügyfélélményt, a járatok pontosságát, a szolgáltatást, illetve befektet az innovációba és biztosítja a megfizethető repülőjegyeket.

A Wizz Air utaselégedettségi programja közleményük szerint négy fő elemből áll: termék, ár, szolgáltatás és kommunikáció. Ennek részeként jelentős összegeket fordít a legmondernebb technológiák bevezetésére, a járatok pontosságának javítására és az ügyfélszolgálat fejlesztésére.

A megújulás négy kulcspillérre épül, amelyet a Customer First Compass elnevezésű, az utasokat és az utasok elégedettségét a döntéshozatal középpontjába állító iránytű szimbolizál.

1. Termék: A Wizz Air elkötelezett amellett, hogy új szintre emelje az utazási élményt. Ennek érdekében egyebek között több mint 300 új, a legmodernebb Airspace kabinbelsővel felszerelt repülőgépre adott le rendelést, így a légitársaság az iparág egyik legfiatalabb, legbiztonságosabb és leginkább üzemanyag-hatékony flottáját üzemelteti. A Wizz Air Európán kívül már Afrikában, Közép-Ázsiában, Kelet-Ázsiában és a Közel-Keleten is terjeszkedik, a hosszútávú járatokat teljesíteni képes Airbus A321 XLR gépek segítségével pedig alacsony árú interkontinentális utakat kínál izgalmas új úticélokra. Teljes mértékben digitális megközelítést alkalmazva a légitársaság biztosítja, hogy az utazás a foglalástól a beszállásig zökkenőmentes legyen.

2. Ár: Az alacsony ár a Wizz Air alapelvei közé tartozik. A légitársaság elkötelezett amellett, hogy árai átláthatóak legyenek, rejtett költségek nélkül. A kedvező árakat támogatják még a WIZZ Discount Club és a tagsági bérletek is, amelyek további kedvezményeket biztosítanak a gyakori utazóknak.

3. Szolgáltatás: A pontosság kiemelt prioritás a légitársaság számára. A Wizz Air folyamatosan dolgozik azon, hogy minimalizálja a járattörlések számát és gyors megoldást kínáljon utasainak. Ennek érdekében egyebek közt mesterséges intelligenciát is alkalmaz a repülésüzemeltetési központban. A Wizz Air járatteljesítési rátája iparági szinten kiemelkedő, 99,5 százalékos, de menetrendi zavar esetén Amelia, a légitársaság virtuális asszisztense hívja fel az érintett utasokat, hogy naprakész információt és támogatást nyújtson. Fennakadás esetén az érintett ügyfelek számíthatnak rá, hogy jogos kompenzációs igényeiket a Wizz Air 7 napon belül feldolgozza, a jegy árát pedig 24 órán belül visszatéríti.

4. Kommunikáció: A Wizz Air könnyebbé teszi az utasok számára az információk elérését és a kapcsolatfelvételt: megújítja a Súgóközpontot és megszünteti az emelt díjas ügyfélszolgálati számot (az átlagos várakozási idő nem haladja meg az egy percet). Idén nyáron elindul a MyJourney funkció is a mobilalkalmazásban, amely valós idejű frissítésekkel segíti az utasokat, akik így az alkalmazáson keresztül, e-mailben és SMS-ben is értesülhetnek a járatokkal kapcsolatos tudnivalókról. A Wizz Air az átláthatóság és érthetőség jegyében egyértelmű, apróbetűk nélküli szabályzatot ígér.

Yvonne Moynihan, a Wizz Air vállalati és ESG igazgatója így fogalmazott: „Ma új fejezet kezdődik, amikor bemutatjuk a Customer First Compass-t – az elkötelezettségünk jelképét, hogy az utasainkat tegyük az abszolút középpontba. Ez nem csupán egy keretrendszer, hanem egy szemléletváltás abban, hogyan gondolkodunk, cselekszünk és szolgáltatunk a vállalat minden szintjén. A földön és a levegőben is minden döntésünket mostantól az utasaink igényei vezérlik.

A termék, az ár, a szolgáltatás és a kommunikáció azok a területek, ahol utasaink leginkább érzékelik majd a változást. Nem egyszerűen fejlesztünk – innoválunk, beruházunk és újraalkotjuk az utazás élményét. Ez csak az első lépés egy izgalmas úton, amelyen továbbra is utasainkkal közösen haladunk, a Customer First Compass iránytűjét követve.” (AIRportal.hu)

 

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Nincs AI ész nélkül! – Indul a IX. Országos IT Megmérettetés

Több mint 50 csúcsvállalat keresi Magyarország legkiválóbb IT-szakembereit

Kína ritka ügyes ritkaföldfém csapdája lépésről lépésre

Fotó:Freepik A kínai szabályok már most hatással vannak a félvezetők,...

Hasít a mesterséges intelligencia: 30 ezer embert kivág az Amazon

Az Amazon újgenerációs eszközének bemutatója Fotó: aboutamazon.com A világ vezető...

Nő a betörések kockázata a halottak napi hétvégén

Ha a telefonra érkezik riasztás vagy az okoskamerán gyanús mozgást látunk, ne menjünk egyedül „ellenőrizni”. A távfelügyelet és a rendőrség feladata a beavatkozás.
Hirdetés

Hírek

Nő a betörések kockázata a halottak napi hétvégén

Ha a telefonra érkezik riasztás vagy az okoskamerán gyanús mozgást látunk, ne menjünk egyedül „ellenőrizni”. A távfelügyelet és a rendőrség feladata a beavatkozás.

Külföldi óriáscég vásárolja fel a nagy magyarországi élelmiszergyárat

A Global Green Europe Kft. jelenleg mintegy 180 főt foglalkoztat, 2024-es forgalma körülbelül 15,5 milliárd forint volt, bár adózott eredménye 700 millió forintos veszteséget mutatott. A

Nagy István – Nem pestisesek nálunk a kiskérődzők

Ezzel visszaállt Magyarország kiskérődzők pestisétől mentes hivatalos státusa, amely jelentősen hozzájárul a kereskedelem zavartalanságához.

NAV: az szja-mentesség mellett is jár a családi kedvezmény

A háromgyermekes anya munkabére adómentes, de más, nem munkával szerzett jövedelmeire is igénybe tudja venni a családi adókedvezményt és a családi járulékkedvezményt is.

Lázár János: út és vasút épül a főváros és a repülőtér között

A tervek szerint 2028 végéig kétszer három sávos új közút, illetve 2035-re új vasútvonal épül a főváros és a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér között

Itt a közszolgák otthontámogatási tervezete

Társadalmi egyeztetésre került a régóta várt jogszabálytervezet a közszolgálati dolgozóknak járó, évi nettó 1 millió forintos otthontámogatásról, mely jelentős segítséget nyújt a lakásvásárlás előtt állóknak és a meglévő hitelüket törlesztőknek.

Összefogás a hazai szőlőültetvények megvédésére

Az együttműködés erejével remélhetőleg sikerül gátat szabni a hazai szőlő-bor ágazatot fenyegető betegség további terjedésének.

Elvesztél az Otthon Start módosításai között? Segítünk képbe kerülni

A jelenlegi szabályozás szerint csak a 2022. január 1. után tett egyszerű bejelentéssel, véglegessé vált építési engedéllyel megkezdett építkezések finanszírozására igényelhető az Otthon Start lakáshitel
Hirdetés

Gazdaság

Van akinél nagyon komoly szja visszatérítést hozhat ez a megoldás

Az év vége közeledtével érdemes ellenőrizni az idei nyugdíjpénztári befizetéseink összegét, annak érdekében, hogy minél jobban ki tudjuk használni az szja-visszatérítés lehetőségét – hívja...

Ezt hozhatja a Széchenyi Kártya MAX+ kamatcsökkenése

A Széchenyi Kártya Program új kamatfeltételei kézzelfogható segítséget nyújtanak a hazai kkv-knak, különösen a működés finanszírozásában: a vállalkozások által fizetendő nettó kamat október 6-tól...

Tisztázzuk a vagyonadó terveket: ma egymilliárdosnak lenni már nem akkora szó, mint tíz éve

Ma már nagyjából 7000-10.000 magyar rendelkezik legalább 1 milliárd forintos klasszikus pénzügyi vagyonnal, 30.000 fő rendelkezik egymilliárdot meghaladó teljes vagyonnal, számuk pedig 2030-ra ötödével nőhet.

Oda az MBH kapcsolat, de marad a régi gondoskodás

Megújul a Gondoskodás Egészség- és Nyugdíjpénztár – megszűnik az MBH-val való együttműködés A mai nap első híre az volt, hogy az MBH Bank felülvizsgálta és...