Kezdőlap Turizmus A Wizz Air 14 milliárd eurós ügyfélelégedettségi programot indít
No menu items!

A Wizz Air 14 milliárd eurós ügyfélelégedettségi programot indít

Elindítja Customer First elnevezésű programját a Wizz Air, a légitársaság a következő három évben javítja az ügyfélélményt, a járatok pontosságát, a szolgáltatást, illetve befektet az innovációba és biztosítja a megfizethető repülőjegyeket.

A Wizz Air utaselégedettségi programja közleményük szerint négy fő elemből áll: termék, ár, szolgáltatás és kommunikáció. Ennek részeként jelentős összegeket fordít a legmondernebb technológiák bevezetésére, a járatok pontosságának javítására és az ügyfélszolgálat fejlesztésére.

A megújulás négy kulcspillérre épül, amelyet a Customer First Compass elnevezésű, az utasokat és az utasok elégedettségét a döntéshozatal középpontjába állító iránytű szimbolizál.

1. Termék: A Wizz Air elkötelezett amellett, hogy új szintre emelje az utazási élményt. Ennek érdekében egyebek között több mint 300 új, a legmodernebb Airspace kabinbelsővel felszerelt repülőgépre adott le rendelést, így a légitársaság az iparág egyik legfiatalabb, legbiztonságosabb és leginkább üzemanyag-hatékony flottáját üzemelteti. A Wizz Air Európán kívül már Afrikában, Közép-Ázsiában, Kelet-Ázsiában és a Közel-Keleten is terjeszkedik, a hosszútávú járatokat teljesíteni képes Airbus A321 XLR gépek segítségével pedig alacsony árú interkontinentális utakat kínál izgalmas új úticélokra. Teljes mértékben digitális megközelítést alkalmazva a légitársaság biztosítja, hogy az utazás a foglalástól a beszállásig zökkenőmentes legyen.

2. Ár: Az alacsony ár a Wizz Air alapelvei közé tartozik. A légitársaság elkötelezett amellett, hogy árai átláthatóak legyenek, rejtett költségek nélkül. A kedvező árakat támogatják még a WIZZ Discount Club és a tagsági bérletek is, amelyek további kedvezményeket biztosítanak a gyakori utazóknak.

3. Szolgáltatás: A pontosság kiemelt prioritás a légitársaság számára. A Wizz Air folyamatosan dolgozik azon, hogy minimalizálja a járattörlések számát és gyors megoldást kínáljon utasainak. Ennek érdekében egyebek közt mesterséges intelligenciát is alkalmaz a repülésüzemeltetési központban. A Wizz Air járatteljesítési rátája iparági szinten kiemelkedő, 99,5 százalékos, de menetrendi zavar esetén Amelia, a légitársaság virtuális asszisztense hívja fel az érintett utasokat, hogy naprakész információt és támogatást nyújtson. Fennakadás esetén az érintett ügyfelek számíthatnak rá, hogy jogos kompenzációs igényeiket a Wizz Air 7 napon belül feldolgozza, a jegy árát pedig 24 órán belül visszatéríti.

4. Kommunikáció: A Wizz Air könnyebbé teszi az utasok számára az információk elérését és a kapcsolatfelvételt: megújítja a Súgóközpontot és megszünteti az emelt díjas ügyfélszolgálati számot (az átlagos várakozási idő nem haladja meg az egy percet). Idén nyáron elindul a MyJourney funkció is a mobilalkalmazásban, amely valós idejű frissítésekkel segíti az utasokat, akik így az alkalmazáson keresztül, e-mailben és SMS-ben is értesülhetnek a járatokkal kapcsolatos tudnivalókról. A Wizz Air az átláthatóság és érthetőség jegyében egyértelmű, apróbetűk nélküli szabályzatot ígér.

Yvonne Moynihan, a Wizz Air vállalati és ESG igazgatója így fogalmazott: „Ma új fejezet kezdődik, amikor bemutatjuk a Customer First Compass-t – az elkötelezettségünk jelképét, hogy az utasainkat tegyük az abszolút középpontba. Ez nem csupán egy keretrendszer, hanem egy szemléletváltás abban, hogyan gondolkodunk, cselekszünk és szolgáltatunk a vállalat minden szintjén. A földön és a levegőben is minden döntésünket mostantól az utasaink igényei vezérlik.

A termék, az ár, a szolgáltatás és a kommunikáció azok a területek, ahol utasaink leginkább érzékelik majd a változást. Nem egyszerűen fejlesztünk – innoválunk, beruházunk és újraalkotjuk az utazás élményét. Ez csak az első lépés egy izgalmas úton, amelyen továbbra is utasainkkal közösen haladunk, a Customer First Compass iránytűjét követve.” (AIRportal.hu)

 

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Erősödött szerdán a forint

Erősödött szerdán a forint a főbb devizákkal szemben a kora reggeli jegyzéséhez képest a bankközi piacon.

NGM: a vidéki vállalkozások beruházásait támogatja a Demján Sándor 1+1 Program új üteme

A támogatás 2026 első negyedévében 100 százalék előleg formájában kerül kifizetésre, hogy a vállalkozások minél előbb elindíthassák beruházásaikat

NAV: csütörtökig kell bevallani és befizetni a globális minimumadó előlegét

A közlemény alapján a 24GLBADO jelű bevallás az online nyomtatványkitöltő alkalmazásban (ONYA) érhető el.

Az Air France-KLM bejelentkezett a portugál TAP kisebbségi tulajdonhányadának a megszerzésére

A TAP 16 millió utast szállított tavaly, 1,6 százalékkal többet a 2023. évinél. A cég 2022 óta nyereséges.
Hirdetés

Hírek

Erősödött szerdán a forint

Erősödött szerdán a forint a főbb devizákkal szemben a kora reggeli jegyzéséhez képest a bankközi piacon.

NGM: a vidéki vállalkozások beruházásait támogatja a Demján Sándor 1+1 Program új üteme

A támogatás 2026 első negyedévében 100 százalék előleg formájában kerül kifizetésre, hogy a vállalkozások minél előbb elindíthassák beruházásaikat

NAV: csütörtökig kell bevallani és befizetni a globális minimumadó előlegét

A közlemény alapján a 24GLBADO jelű bevallás az online nyomtatványkitöltő alkalmazásban (ONYA) érhető el.

Az Air France-KLM bejelentkezett a portugál TAP kisebbségi tulajdonhányadának a megszerzésére

A TAP 16 millió utast szállított tavaly, 1,6 százalékkal többet a 2023. évinél. A cég 2022 óta nyereséges.

Az év legjobb kelet-európai fejlesztési bankja nemzetközi díjat kapott a Magyar Fejlesztési Bank

A Magyar Fejlesztési Bank alapvető feladata a hazai vállalkozások, illetve magánszemélyek számára kedvező konstrukciójú pénzügyi eszközök biztosításával a piaci alapú finanszírozás kiegészítése, valamint a hosszú távú gazdaságfejlesztés támogatása.

Ingatlanpiaci fordulat: a 3%-os hitel felforgatta Budapestet, most vidéken ajánlott befektetni

A lakáspiacot a magánvásárlók mellett a céges befektetők is élénkítik, méghozzá a KAVOSZ hitel (kisvállalkozóknak nyújtott, szintén 3%-os kamatozású hitel) segítségével.

Kamatdöntés – Nem változtatott az alapkamaton a monetáris tanács

A hatósági árréskorlátozó intézkedések meghosszabbítása és az érintett termékkör kibővítése mellett az infláció az év végére a jegybanki toleranciasáv alá esik, és a jövő év elején átmenetileg tovább csökken.

Mekkora hitelt lehet felvenni az átlagkeresetből?

15 millió forint személyi hitel 8 éves futamidő mellett körülbelül 226 forintos havi törlesztőrészlet mellett igényelhető.
Hirdetés

Gazdaság

10 újdonság, amit a magyar revolutosok megkaphatnak a közeljövőben

Érkeznek a hírek a sajtóban arról, hogy a Revolut megnyitotta a magyarországi fióktelepét. De azt már kevesen tudják, hogy az jogilag már évek óta...

Nem a párna a pénz legjobb helye az inflációban

Akciós bankbetétekkel rövid távon is kivédhető a pénzromlás

Óvatosan fektetnek be a magyarok, a pénzügyi műveltség és a digitális bizalom erősítésre szorul

Az XTB egy nemzetközi befektetési applikáció, amelynek világszerte több mint 2 millió felhasználója van. A befektetési szolgáltató XTB csoport több mint 1300 munkavállalót foglalkoztat.

Kamatot csökkentett a Fed

Ezenkívül a központi bank úgy döntött, hogy december 1-jén befejezi az összes értékpapír-állományának csökkentését.