Megőrizte az első helyet az autógyártó társaságok erősorrendjében a német Volkswagen csoport (VW) 2019-ben az előzetes értékesítési adatok szerint - írta a Handelsblatt.
A működő és a tervbe vett fosszilis erőművek szén-dioxid-kibocsátása meghaladja azt a mennyiséget, amely a globális felmelegedés 1,5 Celsius-fokos korlátozásához szükséges - figyelmeztetnek a szakemberek.
Jóváhagyta az új nehézgépjárművek átlagos szén-dioxid-kibocsátásának csökkentéséről szóló szabályokat az európai uniós tagállamok kormányait tömörítő tanács, így az utolsó akadály is elhárult a hatályba lépés elől.
Nullára csökkenti húsz év alatt új modelljeinek szén-dioxid-kibocsátását a Daimler - jelentette be Ola Källenius, a járműipari konszern fejlesztési igazgatója.
Az Európai Unió Tanácsa a közúti közlekedésből származó szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében szigorúbb szabályokat fogadott el a személygépkocsikra és a kisteherautókra vonatkozóan.
Mintegy 8500 háztartás, azaz több mint 20 ezer ember villamosenergia-ellátását biztosítja a 9 milliárdos költséggel készült paksi naperőmű, amelyet ünnepélyes keretek között adtak át.
Az új nehézgépjárművek átlagos szén-dioxid-kibocsátását 30 százalékkal kell leszorítani 2030-ra az idei szinthez képest az Európai Unió társjogalkotó intézményei között létrejött megállapodás értelmében.
Országosan 110 naperőművet épít az MVM-csoport megújuló energiatermeléssel foglalkozó tagvállalata, az MVM Hungarowind Kft. a jövő év végéig. A projekt teljes összértéke mintegy 48 milliárd forint.
Túlzott és irreális célkitűzésnek tartják az autóipari vállalatok a Brüsszelben született megállapodást a járművek szén-dioxid-kibocsátásának 37,5 százalékos csökkentéséről 2030-ig.
Emelkedett az elmúlt években Németországban a személygépkocsik abszolút szén-dioxid-kibocsátása a német szövetségi statisztikai hivatal, a Destatis hétfőn közzétett kimutatása szerint.
Rekordot döntött a felmelegedést okozó gázok légköri koncentrációja. Az ENSZ Meteorológiai Világszervezete (WMO) friss kutatása szerint 2017-ben nincs jele annak, hogy az emelkedő trend megfordulna
A tervezettnél nagyobb mértékben, 35 százalékkal szorítanák le 2030-ra az új teherautók és buszok szén-dioxid-kibocsátását a 2019-es szinthez képest az Európai Parlament strasbourgi plenáris ülésén elfogadott határozat értelmében. A gyártók szerint foglalkoztatási gondokat okoz a döntés. A jelentős autóiparral rendelkező országok szakértők szerint vélhetően ellenezni fogják a szigorúbb célértékeket, így kompromisszumos megoldásra lehete szükség.
Romániában a nyolc évnél öregebb, légszennyező autók kivonásáért mostantól mintegy 500 ezer forintnyi értékjegyet kapnak tulajdonosaik. A legújabb roncsautóprogramban, idén 50 ezer jegyet bocsátottak ki.
Tömeges leépítéssel fenyegeti az autóipart az új autók szén-dioxid-kibocsátásának csökkentéséről a környezetvédelemért felelős európai uniós szakminiszterek tanácsában kötött megállapodás, állítja a német Volkswagen csoport (VW) vezetője. Az lenne megfelelő, ha 30 százalékkal kellene csökkenteni az új autók kibocsátását 2030-ig a 2021-es szinthez képest.
Az EU szakminiszterei megegyeztek: 2030-ra 35 százalékkal kellene leszorítani az új autók szén-dioxid-kibocsátását a 2021-re előirányzott értékhez képest, az egyezség azonban bizonyos kivételeket is tartalmaz.
A 10 fontba (4700 forintba) kerülő engedély két évig vagy a kérelmező útlevelének lejártáig érvényes, és az érvényességi idő alatt korlátlan számú nagy-britanniai beutazást tesz lehetővé, esetenként hat hónapi időtartamra.
A Turkish Airlines Isztambul és Sydney között 2024. december 4-től kedvezményes, bevezető árú repülőjegyekkel és heti négy járattal - hétfő, szerda, csütörtök, szombat - kezdi meg a repülést.
Az eseményen felszólaltak a máltai turisztikai ágazat kulcsszereplői, köztük Dr. Gavin Gulia, az MTA elnöke, Carlo Micallef, az MTA vezérigazgatója és Clayton Bartolo turisztikai miniszter.
Minden társadalom számára fontos lehet alternatív elektronikus fizetési megoldások kidolgozása a pénzforgalmi stabilitás és a monetáris szuverenitás érdekében.
A támogatott vállalati hitelek aránya a második negyedévben már csak 20 százalék volt, holott egy évvel ezelőtt még 49 százalék volt ezek aránya. Ennek tudható be az is, hogy a kkv-hitelezés visszaesett.
A lakáshiteleket annak ellenére is keresik, hogy a kamatok immár második hónapja emelkednek. Júliusban már a THM-plafon sem fogta vissza a bankokat az árazásban, egy átlagos lakáshitelnél 6,81 százalékos kamatot és 7,24 százalékos THM-et mért az MNB.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomAdatvédelmi irányelvek