Júliustól működik a magyar mobilpiacon az országos lefedettségű V-Tel. A szolgáltató elsősorban a feltöltőkártyás felhasználókra fókuszál.
A cég tervei szerint az év végéig a cég termékei Magyarország valamennyi településén elérhetők lesznek az értékesítési hálózatban, a V-Tel Pontokon.
Közölték: a 2016-ban alapított V-Telecom Hungary Kft. által irányított szakmai cégcsoport szolgáltatása több éves előkészületi munka után indult el. Az értékesítési pontok száma hamarosan háromezerrere bővül országosan a cégcsoport tervei szerint, a szolgáltatásukat 150 ezer SIM-kártyával indították.
Minden kétezernél nagyobb lélekszámú településen elérhető lesz minimum egy V-Tel Pont – tájékoztatott Kupai Krisztián, a V-Telecom Hungary Kft. ügyvezetője. Hozzátette: arra törekszenek, hogy az év végéig az interneten keresztül is feltölthetővé váljanak kártyáik.
Kupai Krisztián szerint az új, országos lefedettségű szolgáltatás megjelenésével átrendeződések várhatók a telekommunikációs piacon. Az új márka logójában egy V-betű látható, a megállapodás alapján a V-Telecom Hungary megvásárolja a VRS Sport Group-tól a “V” logó használati jogát.
A szolgáltató nettó 450 millió forintos árbevételt vár egy év alatt.