Kezdőlap Cégvilág Mesterséges intelligencia a kistermelőknek a SPAR-tól
No menu items!

Mesterséges intelligencia a kistermelőknek a SPAR-tól

Tollas Attila

Tovább bővítette kistermelői partnerprogramját a SPAR Magyarország: a Régiók Kincsei révén már több mint 600 új, hazai termék érhető el az üzletek kínálatában. A vállalat ezen felül szakmai támogatást is nyújt partnereinek fejlődésük és piaci pozíciójuk további javításáért, valamint egy új alkalmazást is fejlesztett számukra a hatékonyabb kommunikáció érdekében.

A SPAR Magyarország számára kiemelt jelentőségűek a magyar élelmiszeripari termelők, családi és kisvállalkozások, hazai termékek és innovációk. Ezért az üzletlánc 2021-ben elindította Régiók Kincsei programját a helyi termelők kiváló minőségű, kézműves termékeinek piacra juttatása érdekében. A vállalat Székesfehérváron, Zalaegerszegen, Hódmezővásárhelyen, Nyíregyházán, Pécsen, Győrben, valamint Budapesten is lehetővé tette, hogy az ezen központok vonzáskörzetéből érkező mikro- és kisméretű vállalkozások, termelők, kézműves cégek, kis borászatok és sörfőzdék az adott térség számára értékesíteni tudják termékeiket.

Ezzel a helyi partnerek lehetőséget kaptak, hogy az adott régiós központ néhány tíz kilométeres vonzáskörzetéből a szállítási láncokat lerövidítve, minél kisebb környezeti terhelést okozva tudják beszállítani magas minőségű termékeiket a SPAR üzleteik polcaira. A vidéki termelőket és kisvállalkozásokat segítő programban résztvevő cégek együttesen több mint 600 főt foglalkoztatnak, és olyan kistérségekben is támogatják a munkahelyek megőrzését és a munkahelyteremtést, ahol kevésbé vannak jelen nagyobb vállalkozások.

A SPAR Magyarország jelenleg már 120 beszállító több mint 600 termékét forgalmazza az üzlethálózatában a Régiók Kincsei program keretében. A tejtermékek, tészták, borok, felvágottak, lekvárok, mézek mellett hidegen sajtolt olajok, kézműves sörök, borok, befőttek, savanyúságok, tészták és édességek találhatóak meg a választékban.

„A visszajelzések rendkívül pozitívak, a vásárlóink értékelik a hagyományos technológiával előállított termékek minőségét és ízét, és fontosnak tartják, hogy megbízható, hazai termék kerüljön a kosarukba. Az egyre bővülő számú kisvállalkozó partnereinknek pedig nagyszerű bemutatkozási lehetőséget ad ez a program.

A SPAR ugyanakkor a termékek piacra juttatásán túl szakmai segítséget is szeretne adni számukra, ezért nemrégiben ismét megrendeztük a kétnapos SPAR Marketing Bootcamp rendezvényünket, amelyen előadóink olyan hasznos marketing tudásanyaggal és gyakorlati tanácsokkal látták el a résztvevőket, amelyek segítik őket a piaci versenyben való helytállásban, illetve vállalkozásuk fejlesztésében” – ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A „Közösségben az erő” szlogent viselő rendezvény előadói az üzleti stratégia, az árképzés, a közösségi média, a márkaépítés, a tárgyalástechnika és a mesterséges intelligencia témaköreit mutatták be a kisvállalkozóknak. A résztvevők képviselői nemcsak előadásokon vehettek részt, hanem különböző workshopok keretében gyakorlati tanácsokat is kaptak. Ezen felül egy mesterséges intelligencia alapú applikációt is bemutatott a SPAR kifejezetten a Régiók Kincsei beszállítói számára: ez a megoldás hatékonyabbá teszi a közösségi média kommunikációjukat.

„Az idei találkozónkon is fontosnak tartottuk, hogy az általánosabb üzleti és marketingtémák mellett az új trendekre is térjünk ki, ezért több előadás foglalkozott például azzal, hogyan tudják a kisvállalkozók a leghatékonyabban kihasználni a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket. Ezen felül a szakmai programok mellett több kapcsolat- és közösségépítő elemet is tettünk a programok közé, így a beszállítóinknak több lehetőségük volt a tapasztalatcserére” – összegzett Tollas Attila, a SPAR Magyarország regionális beszerzési csoportvezetője, az esemény egyik előadója.

A rendezvényen idén először díjátadásra is sor került: a legeredményesebb Régiók Kincsei beszállítóknak megítélt Aranyalma díjat 9 kisvállalkozás vette át Vonier Eduardtól, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatójától.

Mint Maczelka Márk hozzátette: „büszkék vagyunk rá, hogy a programunk másodszor is bekerült egy egyetemi tananyagba: a Budapesti Metropolitan Egyetem egyetemistái a vállalat 11 magyar beszállítójának valós marketingkihívásain dolgoztak az elmúlt szemeszterben. A fiatalok friss szemlélete hasznos lehet a kisvállalkozások számára a márkaépítés, a termékek ismertségének növelése és ezáltal az új vevőkör bevonzása, illetve a kommunikáció hatékonyabbá tétele szempontjából.”

A SPAR a jövőben tovább bővíti a Régiók Kincsei programját, az érdeklődők a vállalat honlapján megtalálhatják a csatlakozáshoz szükséges útmutatót: https://www.spar.hu/regiokkincsei

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Hűvös otthonok, zöld jövő: új támogatás Bécsben

Bécs városa újabb lépést tesz a klímavédelem és a lakók életminőségének javítása érdekében: akár 1.500 eurós támogatással ösztönzi külső árnyékolók – például redőnyök és napellenzők – felszerelését többlakásos épületekben

Fél évszázad után lecserélik a vonalkódokat

Hamarosan új korszak kezdődik a kiskereskedelemben: világszerte bevezetik a GS1 szabványos QR-kódokat a hagyományos vonalkódok helyett. Az új, kétdimenziós kódok több és részletesebb adatot hordoznak, kisebb helyet foglalnak el, és digitális adatbázisokhoz kapcsolhatók.

Szlovénia jelenlegi legjelentősebb ingatlanfejlesztésébe kezd az OTP

Az Emonika iránti piaci érdeklődés minden szegmensben erős: egy szállodabérleti szerződést már aláírtak, a második előrehaladott tárgyalások alatt áll.

Az AI nem elveszi a munkád, hanem kihagyhatatlan szövetségesed lehet

gyre több cégvezető teszi fel magának a kérdést, hogy miért nem hozzák már a várt eredményeket a korábban jól bevált marketingstratégiák. Azt tapasztalják, hogy kampányaik egyre kevésbé hatásosak, a vásárlók figyelme szétszórt, az üzeneteik pedig gyakran a digitális zajban vesznek el ahelyett, hogy a valódi célcsoporthoz jutnának el.
Hirdetés

Hírek

Hűvös otthonok, zöld jövő: új támogatás Bécsben

Bécs városa újabb lépést tesz a klímavédelem és a lakók életminőségének javítása érdekében: akár 1.500 eurós támogatással ösztönzi külső árnyékolók – például redőnyök és napellenzők – felszerelését többlakásos épületekben

Fél évszázad után lecserélik a vonalkódokat

Hamarosan új korszak kezdődik a kiskereskedelemben: világszerte bevezetik a GS1 szabványos QR-kódokat a hagyományos vonalkódok helyett. Az új, kétdimenziós kódok több és részletesebb adatot hordoznak, kisebb helyet foglalnak el, és digitális adatbázisokhoz kapcsolhatók.

Szlovénia jelenlegi legjelentősebb ingatlanfejlesztésébe kezd az OTP

Az Emonika iránti piaci érdeklődés minden szegmensben erős: egy szállodabérleti szerződést már aláírtak, a második előrehaladott tárgyalások alatt áll.

Az AI nem elveszi a munkád, hanem kihagyhatatlan szövetségesed lehet

gyre több cégvezető teszi fel magának a kérdést, hogy miért nem hozzák már a várt eredményeket a korábban jól bevált marketingstratégiák. Azt tapasztalják, hogy kampányaik egyre kevésbé hatásosak, a vásárlók figyelme szétszórt, az üzeneteik pedig gyakran a digitális zajban vesznek el ahelyett, hogy a valódi célcsoporthoz jutnának el.

2 nap az élet: Keddig lehet rendelkezni a civil szervezetek, vallási közösségek támogatásáról

"Itt az szja-bevallás és az 1+1 százalékos rendelkezések véghajrája", keddig lehet rendelkezni a civil szervezetek és a vallási közösségek támogatásáról - közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).

Még egy napig lehet módosítani az szja-bevallási tervezetet

Május 20-ig lehet átnézni, elfogadni, módosítani és kiegészíteni a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) által készített szja-bevallási tervezetet, és rendelkezni az adó 1+1 százalékáról, aki nem módosít a tervezetén, annak - az őstermelőket, az áfás magánszemélyeket és az egyéni vállalkozókat kivéve - a kiajánlott tervezete lesz az érvényes bevallása

Franciaországgal közösek a célok az európai agráriumban

A magyar és francia gazdák érdeke mindig ugyanaz volt, az agrárpolitikai céljainkat tekintve is egy nézőponton vagyunk, legyen szó az EU-Mercosur-megállapodásról vagy a Közös Agrárpolitikát érintő kérdésekről – mondta el Nagy István agrárminiszter az Annie Genevard-ral, Franciaország mezőgazdaságért és élelmiszer-szuverenitásért felelős miniszterével folytatott megbeszélésen, Budapesten.

Az innováció a versenyképesség motorja a gombatermesztésben is

Kiemelten fontosak a kertészeti ágazat, ezen belül az intenzív gombatermesztés technológiai fejlesztései, ezért ezeknek a komoly beruházásoknak a megvalósítását a kormány is támogatja. Ezek jelentősen hozzájárulnak ugyanis a hazai élelmiszertermelés versenyképességének a növeléséhez és az importkitettség csökkentéséhez
Hirdetés

Gazdaság

Az MNB üdvözli a jegybanktörvény módosítását

A jegybank a jövőben kizárólag a törvényben meghatározott alapfeladatok ellátására fókuszál, elkötelezett az intézmény átlátható és hatékony működése mellett

Július 1-től újabb szigor az online számlaadat-szolgáltatásban. Itt van mire figyeljünk.

Az Online Számla rendszerbe jelentett számlaadatok pontosságának javítása érdekében újabb szigorítás várható a Nemzeti Adó- és Vámhivatal részéről a figyelmeztető- (WARNING) és hibaüzenetek (ERROR) kapcsán,

Devizapiac – Erősödött kissé a forint kedd reggelre

Erősödött kissé a forint a főbb devizákkal szemben kedd reggelre az előző esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

Szokatlan mértékű túlterheléses támadás érte az OTP-t

Nemzetközi mércével mérve is szokatlan méretű túlterheléses támadás érte csütörtökön az OTP Bank digitális ügyfélkiszolgálási felületeit