Az 1994-ben Münchenben alapított AVIAREPS ma 69 irodával rendelkezik világszerte 65 országban, és tavasszal ünnepli fennállásának 30. évfordulóját.
Az AVIAREPS-t Michael Gaebler 1994 áprilisában alapította Münchenben, azzal a céllal, hogy segítse a turisztikai desztinációk és légitársaságok fejlődését. 30 évvel később az AVIAREPS már a világ 65 országában 69 irodával van jelen, amely a turizmus széles skáláját szolgálja ki, és a szakterületén a világ vezető nemzetközi marketing, PR és kommunikációs vállalatává vált.
AVIAREPS Csoport hazai leányvállalata, az AVIAREPS Magyarország Kft. több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik professzionális utasforgalmi GSA-szolgáltatások és turizmus-kommunikáció-és marketing területén. Az AVIAREPS Magyarország olyan légitársaságokat képvisel, mint az Air Mauritius, Air Cairo, Air Serbia, Asiana, ElAl, Condor, China Southern, Ethiopian, Philippine Airlines, SunExpress, Xiamen Air és május 2-től a palettát színesíti az AJet is. A légitársságok mellett olyan desztinációk is az ügyfelei, mint a Horvát Idegenforgalmi Közösség vagy Rás el-Haima az Egyesült Arab Emírségekben. Továbbá a Marriott International a 32 különböző márkájával amely a világ legnagyobb szállodalánca, valamint a Eurpocar, Európa vezető autóbérlő és mobilitási szolgáltatója.
Az AVIAREPS teljes körű B2B és B2C szolgáltatásokat nyújt, amelyek magukban foglalják az értékesítés-menedzsmentet, a foglalási tevékenységet, valamint PR, marketing és kommunikációs stratégiák tervezését is.
Edgar Lacker, az AVIAREPS vezérigazgatója: „Ma az AVIAREPS büszke arra, hogy globális vezető szerepet tölt be a légitársaságok, a turizmus és a vendéglátás képviseletében, és aktívan fejleszti és alakítja a turisztikai, légiközlekedési és vendéglátási trendeket, keresletet és költést. Születésnapi ajándékként elindítottuk vadonatúj, modern és interaktív weboldalunkat, amely jól tükrözi, amit az AVIAREPS képvisel: innovációt, növekedést, kiválóságot és inspirációt.”
Az AVIAREPS honlapja: www.aviareps.com