Kezdőlap Cégvilág Lemarad a versenyben, aki nem kínál valódi ügyfélélményt

Lemarad a versenyben, aki nem kínál valódi ügyfélélményt

Első alkalom a Floww Day történetében, hogy kifejezetten a KKV szektor számára szabták az ügyfélélmény napot, ahol arról szólnak majd az előadások, hogy a vállalkozások hogyan tudnak valós versenyelőnyre szert tenni azáltal, hogy ügyfélfókuszú stratégiát folytatnak. A rendezvényen egy világszerte ismert mentalista mutatja be a pozitív hatásgyakorlás eszközeit, de előkerül az AI is, amelynek segítségével személyesebbé tehetjük az ügyfélkiszolgálást.

A nap során a résztvevők a téma szakértőitől ismerhetik meg a legújabb trendeket, az ügyfélélményhez vezető gyakorlati lépéseket.

„Az ügyfélélmény nem más, mint az ügyfeleink és a márkánk közötti összes ismert, és ismeretlen interakció érzelmi lenyomata, emléke, ami valamilyen hatást kelt a vásárlóban. Akár tudatosan foglalkozunk vele, akár nem, az, hogy milyen hatást váltunk ki, meghatározza ügyfeleink elégedettségét, márkánkkal szembeni viselkedését, és ezáltal végső soron a profitunkat.” – fejtette ki Tarsoly Norbert üzletfejlesztési stratéga.

– „Éppen ezért az ügyfelek megtartásának és a maradandó vásárlói élmény kialakításának elengedhetetlen része a pozitív hatásgyakorlás, ami a mi művészetünk alapja is. – emelte ki Holcz Gábor, többszörös magyar és nemzetközi nagydíjas bűvész, mentalista. – A színpadon közösen megmutatjuk, hogy melyek a pozitív hatásgyakorlás azon eszközei, amelyek segítségével az első számú opcióvá léphetünk elő az ügyfeleink fejében”

Friss kutatási eredményekkel és ügyféléletút tervezési gyakorlatokkal várják a résztvevőket

Klenovszki János szociológus, az NRC Market Research Ltd. ügyvezető tulajdonosa a Floow Dayen fogja először bemutatni egy friss kutatás eredményeit a vásárlói élménnyel kapcsolatban. Mi alapján döntenek a vásárlók? Hogyan választanak? Miért váltanak szolgáltatót? Ez is kiderül a legfrissebb kutatásokból.

„Az ügyfeleknek a vállalattal, márkával való tapasztalatai és élményei az első találkozástól, a vásárláson át az „elválásig” tartanak. Nem elég az értékesítés pillanatában kiemelkedő élményt nyújtani” – nyújtott egy kis ízelítőt előadásából Káli György service designer, a Humanize.studio társalapítója, akinek segítségével bepillantást nyerhetünk az ügyféléletút tervezés gyakorlatába.

A pozitív ügyfélértékelések és az AI is szerepet kap a konferencián

Az online vásárlók 88%-a megnézi a termékkel, márkával kapcsolatos véleményeket a vásárlás előtt. 67%-uk már 1-3 negatív vélemény elolvasása után elriad, és inkább átnézi a konkurencia kínálatát is. Éppen ezért Duchai Márta értékelésspecialista, az ÉrtékelésTUNING alapítója az ügyfélértékelések jelentőségét feszegeti majd. Célja abban segíteni a vállalkozásokat, hogy minél több pozitív értékelést gyűjtsenek be mind a cégükkel, mind a márkájukkal kapcsolatban.

„Az AI ma már megkerülhetetlen tényező nemcsak a marketingben és értékesítésben, de a professzionális ügyfélkiszolgálásban is” – mutat rá előadásában Horváth-Takács Mónika AI-szakértő, hatékonyságnövelési specialista, aki azt is megmutatja, hogyan tehetjük személyesebbé az ügyfél kiszolgálást, és ezáltal teremthetünk maradandóbb élményt az ügyfeleknek extra erőforrás nélkül.

A Business Flow 8 rendszeres eseményein az üzleti élet legkiválóbb és legmeghatározóbb előadói osztják meg tudásukat a résztvevőkkel. „Azoknak teremt komoly értéket a november 15-i Floow Day, akik felismerték, hogy a vállalkozásuk stabilizálásához és a versenyelőny megteremtéséhez a valódi értékteremtésen és emelt szintű ügyfélkiszolgáláson keresztül vezet az út” – tette hozzá Tarsoly Norbert.

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Franciaországgal közösek a célok az európai agráriumban

A magyar és francia gazdák érdeke mindig ugyanaz volt, az agrárpolitikai céljainkat tekintve is egy nézőponton vagyunk, legyen szó az EU-Mercosur-megállapodásról vagy a Közös Agrárpolitikát érintő kérdésekről – mondta el Nagy István agrárminiszter az Annie Genevard-ral, Franciaország mezőgazdaságért és élelmiszer-szuverenitásért felelős miniszterével folytatott megbeszélésen, Budapesten.

Az innováció a versenyképesség motorja a gombatermesztésben is

Kiemelten fontosak a kertészeti ágazat, ezen belül az intenzív gombatermesztés technológiai fejlesztései, ezért ezeknek a komoly beruházásoknak a megvalósítását a kormány is támogatja. Ezek jelentősen hozzájárulnak ugyanis a hazai élelmiszertermelés versenyképességének a növeléséhez és az importkitettség csökkentéséhez

A NAV 2025-től már 116 joghatósággal cserél bankszámla-információt

A nemzetközi egyezmények és uniós jogszabályok alapján a magyar illetőségű adózók külföldön vezetett pénzügyi számláiról is automatikusan érkezik információ a NAV-hoz.

Törökország: A kulturális és turisztikai reneszánsz új fejezete Magyarországon

A Turisztikai Világszervezet adatai szerint Törökország tavaly a világ negyedik leglátogatottabb országa lett 62,2 millió nemzetközi beutazóval. 2025-ben újabb csúcsot várnak, 65 millió turistával és 64 milliárd dollárnyi bevétellel.
Hirdetés

Hírek

Franciaországgal közösek a célok az európai agráriumban

A magyar és francia gazdák érdeke mindig ugyanaz volt, az agrárpolitikai céljainkat tekintve is egy nézőponton vagyunk, legyen szó az EU-Mercosur-megállapodásról vagy a Közös Agrárpolitikát érintő kérdésekről – mondta el Nagy István agrárminiszter az Annie Genevard-ral, Franciaország mezőgazdaságért és élelmiszer-szuverenitásért felelős miniszterével folytatott megbeszélésen, Budapesten.

Az innováció a versenyképesség motorja a gombatermesztésben is

Kiemelten fontosak a kertészeti ágazat, ezen belül az intenzív gombatermesztés technológiai fejlesztései, ezért ezeknek a komoly beruházásoknak a megvalósítását a kormány is támogatja. Ezek jelentősen hozzájárulnak ugyanis a hazai élelmiszertermelés versenyképességének a növeléséhez és az importkitettség csökkentéséhez

A NAV 2025-től már 116 joghatósággal cserél bankszámla-információt

A nemzetközi egyezmények és uniós jogszabályok alapján a magyar illetőségű adózók külföldön vezetett pénzügyi számláiról is automatikusan érkezik információ a NAV-hoz.

Megkezdődik a Csaj-tó ökológiai állapotának javítása

Természetvédelmi célú fejlesztés indul a Csaj-tónál 530 millió forint támogatással.

Idén szervez „Szakmakóstoló” táborokat pályaválasztóknak a NAK

Ingyenes „Szakmakóstoló” pályaorientációs táborokat szervez országszerte 19 helyszínen az 5-6-7. osztályos általános iskolai tanulóknak a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

Százmilliárd forintos budapesti beruházást jelentett be a BYD

Mintegy százmilliárd forint értékű beruházást jelentett be a BYD kínai autógyártó, amelynek keretében a cég a magyar fővárosba telepíti az európai vállalati és fejlesztési központját

Júliustól kizárólag e-számlát állít ki az MVM a nem lakossági ügyfeleknek

Július 1-jétől az energiaszolgáltatók és a hálózati elosztó társaságok a lakossági fogyasztónak nem minősülő felhasználók energiaszámláit kizárólag elektronikus formában bocsáthatják ki, függetlenül attól, hogy egyetemes szolgáltatás keretében, vagy versenypiacról vételezve szerzik be az energiát

Országos informatikai probléma van a határátkelőhelyeken

Informatikai rendszerprobléma merült fel csütörtökön 11 óra 15 perctől a közúti határátkelőhelyeken és a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren
Hirdetés

Gazdaság

Az MNB üdvözli a jegybanktörvény módosítását

A jegybank a jövőben kizárólag a törvényben meghatározott alapfeladatok ellátására fókuszál, elkötelezett az intézmény átlátható és hatékony működése mellett

Július 1-től újabb szigor az online számlaadat-szolgáltatásban. Itt van mire figyeljünk.

Az Online Számla rendszerbe jelentett számlaadatok pontosságának javítása érdekében újabb szigorítás várható a Nemzeti Adó- és Vámhivatal részéről a figyelmeztető- (WARNING) és hibaüzenetek (ERROR) kapcsán,

Devizapiac – Erősödött kissé a forint kedd reggelre

Erősödött kissé a forint a főbb devizákkal szemben kedd reggelre az előző esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

Szokatlan mértékű túlterheléses támadás érte az OTP-t

Nemzetközi mércével mérve is szokatlan méretű túlterheléses támadás érte csütörtökön az OTP Bank digitális ügyfélkiszolgálási felületeit