Kezdőlap Cégvilág Lemarad a versenyben, aki nem kínál valódi ügyfélélményt
No menu items!

Lemarad a versenyben, aki nem kínál valódi ügyfélélményt

Első alkalom a Floww Day történetében, hogy kifejezetten a KKV szektor számára szabták az ügyfélélmény napot, ahol arról szólnak majd az előadások, hogy a vállalkozások hogyan tudnak valós versenyelőnyre szert tenni azáltal, hogy ügyfélfókuszú stratégiát folytatnak. A rendezvényen egy világszerte ismert mentalista mutatja be a pozitív hatásgyakorlás eszközeit, de előkerül az AI is, amelynek segítségével személyesebbé tehetjük az ügyfélkiszolgálást.

A nap során a résztvevők a téma szakértőitől ismerhetik meg a legújabb trendeket, az ügyfélélményhez vezető gyakorlati lépéseket.

„Az ügyfélélmény nem más, mint az ügyfeleink és a márkánk közötti összes ismert, és ismeretlen interakció érzelmi lenyomata, emléke, ami valamilyen hatást kelt a vásárlóban. Akár tudatosan foglalkozunk vele, akár nem, az, hogy milyen hatást váltunk ki, meghatározza ügyfeleink elégedettségét, márkánkkal szembeni viselkedését, és ezáltal végső soron a profitunkat.” – fejtette ki Tarsoly Norbert üzletfejlesztési stratéga.

– „Éppen ezért az ügyfelek megtartásának és a maradandó vásárlói élmény kialakításának elengedhetetlen része a pozitív hatásgyakorlás, ami a mi művészetünk alapja is. – emelte ki Holcz Gábor, többszörös magyar és nemzetközi nagydíjas bűvész, mentalista. – A színpadon közösen megmutatjuk, hogy melyek a pozitív hatásgyakorlás azon eszközei, amelyek segítségével az első számú opcióvá léphetünk elő az ügyfeleink fejében”

Friss kutatási eredményekkel és ügyféléletút tervezési gyakorlatokkal várják a résztvevőket

Klenovszki János szociológus, az NRC Market Research Ltd. ügyvezető tulajdonosa a Floow Dayen fogja először bemutatni egy friss kutatás eredményeit a vásárlói élménnyel kapcsolatban. Mi alapján döntenek a vásárlók? Hogyan választanak? Miért váltanak szolgáltatót? Ez is kiderül a legfrissebb kutatásokból.

„Az ügyfeleknek a vállalattal, márkával való tapasztalatai és élményei az első találkozástól, a vásárláson át az „elválásig” tartanak. Nem elég az értékesítés pillanatában kiemelkedő élményt nyújtani” – nyújtott egy kis ízelítőt előadásából Káli György service designer, a Humanize.studio társalapítója, akinek segítségével bepillantást nyerhetünk az ügyféléletút tervezés gyakorlatába.

A pozitív ügyfélértékelések és az AI is szerepet kap a konferencián

Az online vásárlók 88%-a megnézi a termékkel, márkával kapcsolatos véleményeket a vásárlás előtt. 67%-uk már 1-3 negatív vélemény elolvasása után elriad, és inkább átnézi a konkurencia kínálatát is. Éppen ezért Duchai Márta értékelésspecialista, az ÉrtékelésTUNING alapítója az ügyfélértékelések jelentőségét feszegeti majd. Célja abban segíteni a vállalkozásokat, hogy minél több pozitív értékelést gyűjtsenek be mind a cégükkel, mind a márkájukkal kapcsolatban.

„Az AI ma már megkerülhetetlen tényező nemcsak a marketingben és értékesítésben, de a professzionális ügyfélkiszolgálásban is” – mutat rá előadásában Horváth-Takács Mónika AI-szakértő, hatékonyságnövelési specialista, aki azt is megmutatja, hogyan tehetjük személyesebbé az ügyfél kiszolgálást, és ezáltal teremthetünk maradandóbb élményt az ügyfeleknek extra erőforrás nélkül.

A Business Flow 8 rendszeres eseményein az üzleti élet legkiválóbb és legmeghatározóbb előadói osztják meg tudásukat a résztvevőkkel. „Azoknak teremt komoly értéket a november 15-i Floow Day, akik felismerték, hogy a vállalkozásuk stabilizálásához és a versenyelőny megteremtéséhez a valódi értékteremtésen és emelt szintű ügyfélkiszolgáláson keresztül vezet az út” – tette hozzá Tarsoly Norbert.

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Vízpótlás a Tarpai-erdőben

A klímaváltozáshoz való alkalmazkodás komoly kihívás elé állítja az erdészeket is. Ennek egyik alappillére a lecsökkent talajvízszint pótlása. 

Új támogatások segítik a hazai halgazdálkodás és akvakultúra fejlesztését

Két új pályázati felhívás összesen több mint 8 milliárd forint keretösszeggel érhető el augusztustól a hazai halgazdálkodók, akvakultúrával foglalkozó vállalkozások és a halfeldolgozók számára a MAHOP Plusz program keretében

Továbbra is dinamikusan nőnek a keresetek Magyarországon

Továbbra is dinamikusan nőnek a keresetek Magyarországon, a bruttó átlagkereset három hónapja meghaladja a 700 ezer forintot, a nettó átlag karnyújtásnyira van a 500 ezer forinttól, a nettó medián bér pedig a 400 ezer forinthoz közelít.

Befejeződött a pályázatok elbírálása a Napenergia plusz programban

Nem maradt döntésre váró támogatási kérelem a családokat a modern napelemes rendszerek telepítésében támogató kiíráson, befejeződött a pályázatok elbírálása a Napenergia plusz programban
Hirdetés

Hírek

Vízpótlás a Tarpai-erdőben

A klímaváltozáshoz való alkalmazkodás komoly kihívás elé állítja az erdészeket is. Ennek egyik alappillére a lecsökkent talajvízszint pótlása. 

Befejeződött a pályázatok elbírálása a Napenergia plusz programban

Nem maradt döntésre váró támogatási kérelem a családokat a modern napelemes rendszerek telepítésében támogató kiíráson, befejeződött a pályázatok elbírálása a Napenergia plusz programban

Devizahiteles döntés: az MBH Bank is állást foglalt

Az alábbiakban küldjük az MBH Bank állásfoglalását

Már 5 milliárd forint értékben igényeltek kamatmentes forgóeszközhitelt a vállalkozások

Jelentős az érdeklődés a KKV Technológia Plusz Hitelprogramon belül elindított, keddtől elérhető kamatmentes forgóeszközhitelre, az első nap 5 milliárd forint értékben nyújtottak be igényt a hazai mikro- és kisvállalkozások.

Nagy siker a magyar-amerikai gazdasági együttműködés

A jelenlegi, igen kedvezőtlen nemzetközi környezet ellenére is óriási siker a magyar-amerikai gazdasági és beruházási együttműködés, amelyet az is nagyban segít, hogy új aranykor köszöntött be a két ország kapcsolataiban.

Májusban a bruttó átlagkereset 702 800 forint volt, 7,8 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit

2025. májusban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 702 800 forint, a nettó átlagkereset 483 000 forint volt. A bruttó átlagkereset 7,8, a nettó átlagkereset 7,7, a reálkereset pedig 3,2 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit a fogyasztói árak előző év azonos időszakához mért, 4,4 százalékos növekedése mellett.

Teljes készpénzmentesség jön a Forma-1 magyar futamán

A magyar alapítású Festipay biztosítja a készpénzmentes fizetést a Hungaroringen megrendezendő 40. Formula–1-es Magyar Nagydíjon. A cég a vendéglátó egységek teljes területén több száz érintésmentes terminált üzemeltet, ahol bankkártyával, mobiltelefonnal vagy Festipay kártyával lehet fizetni. A rendszer már Bahreinben is sikerrel debütált.

A nyári szabadságolások után nő a felmondások száma a cégeknél

A nyári szabadságolások lecsengésével sok cégvezető szembesül azzal az évről évre visszatérő jelenséggel, hogy a pihenés után a munkatársak körében kezdetét veszi a felmondási hullám. A szakértő szerint mindez a cégvezetés minőségének és a vállalati struktúra hiányosságainak egy pontos indikátora. A tudatos cégépítéssel és a vezetői képességek fejlesztésével ugyanakkor megelőzhető a tömeges elvándorlás.
Hirdetés

Gazdaság

Rekordszinten a bitcoin jegyzése

Rekordszintre emelkedett a bitcoin jegyzése a dollárral szemben péntek reggel az intézményi befektetők keresletének a hatására.

Még Angliában is jól pörgött a Raiffeisen Bank zöld kötvénye

Több mint 3,6-szoros túljegyzést regisztrált zöld kötvényére a Raiffeisen Bank Zrt., melyet 300 millió euró összegben bocsátott ki, megerősítve ezzel a fenntartható finanszírozás iránti...

Elfogadta az Országgyűlés az új adószabályokat: változások nem csak 2026-ra, de már az idei évre is!

A magyar gazdaság szereplői és a lakosság számára is jelentős változásokat hoz a napokban kihirdetett, új adócsomag.

Itt a kormány új készpénzes szabálya

A Magyar Közlönyben megjelentek a a részletszabályok arról, hogy hogyan kell a vállalkozásoknak készpénzhasználatot biztosítani.,