Megújulnak az OTP Bank digitális szolgáltatásai, július 1-től jelentős változások lépnek életbe a lakossági digitális szolgáltatásokban – közölte a bank vállalati kommunikációs csoportja csütörtökön.
Mint írták, az OTPdirekt online banki felület helyét szinte teljes egészében átveszi az OTP internet- és mobilbank, amely az elmúlt években párhuzamosan működött a korábbi felülettel. A 21 éve bevezetett OTPdirekt szolgáltatásokat a bank véglegesen kivezeti, így a jövőben jelentősen szűkül a lakossági OTPdirekt internetbank és vele együtt, például az OTPdirekt Bróker és a SmartBróker alkalmazás elérhetősége is.
A tájékoztatás szerint az OTP Bank lakossági ügyfelei július 1-től kizárólag az OTP internet- és mobilbank segítségével tudnak online bankolni. A bank folyamatosan fejleszti ezen új felületek szolgáltatásait, amelyet már több mint 2,2 millió lakossági ügyfél használ – közölték.
A sajtóanyag szerint a hagyományos banki műveletek mellett a felhasználók olyan szolgáltatásokat is használhatnak, mint a Kiadásfigyelő, a Karbonfigyelő vagy a Persely funkciók. Az OTP internet- és mobilbanki szolgáltatásokat azok az ügyfelek használhatják, akik megkötötték az ahhoz szükséges digitális szolgáltatási szerződést.
Mint írták, akiknek még nincs ilyen szerződése, azt online regisztrációs folyamat keretében is meg tudják kötni. További fejlesztések eredményeként az OTP Bank idén több lépésben új digitális platformjaira vezeti át pénz- és tőkepiaci szolgáltatásait is, így az ügyfelek júliustól kizárólag a bank újgenerációs online csatornáin intézhetik majd tőzsdei tranzakcióikat, amelyhez szintén szükségük lesz digitális szerződésre.