A Henkel csoport árbevétele mintegy 5,5 milliárd euróra nőtt: az Adhesive Technologies erős, +3,7 százalékos szerves növekedést ért el, míg a Consumer Brands, +2,7 százalékos szerves árbevétel-növekedésről számolt be.
2024 harmadik negyedévében a Henkel 5,5 milliárd euróra növelte a csoport árbevételét. Ez erős, 3,3 százalékos szerves növekedésnek felel meg, amelyet az árak jó alakulása és a csoportszintű általános pozitív volumentrend vezérelt. Nominálisan 1,0 százalékkal nőtt az árbevétel az előző negyedévhez képest.
„Meggyőződésünk, hogy a 2024-es pénzügyi év egy újabb sikeres év lesz a Henkel számára, és hogy el fogjuk érni az év során megemelt árbevételi és eredménycéljainkat. Ezért ma megerősítettük kilátásainkat. Az év eddigi erős teljesítménye alapján egyértelmű esélyt látunk arra, hogy elérjük a csoportra vonatkozó eredménysávok felső felét – ez vonatkozik mind a korrigált EBIT rátára mind az elsőbbségi részvények korrigált hozamára”- – mondta Carsten Knobel, a Henkel igazgatóságának elnöke.
A Henkel további előrelépést ért el stratégiai növekedési programjának megvalósításában is. Ezzel összefüggésben a Henkel fokozza a fenntarthatóság iránti elkötelezettségét. Ennek a folyamatnak a részeként a Henkel kidolgozott egy nettó zéró ütemtervet, amely kiterjedt célokat tartalmaz a kibocsátás csökkentésére a teljes értékláncban.
„Mindannyiunknak felelősséget kell vállalnunk, és segítenünk kell a globális felmelegedés 1,5°C-ra történő korlátozását, ahogyan azt a Párizsi Klímaváltozási Megállapodásban is rögzítettük. A Science Based Targets (Tudományosan Megalapozott Célok) kezdeményezés által hitelesített ütemtervünk felvázolja, mit teszünk annak érdekében, hogy 2045-re elérjük az üvegházhatású gázok nettó zéró kibocsátását. E cél elérése érdekében a teljes értékláncban számos intézkedést fogunk végrehajtani” – tette hozzá Carsten Knobel.
-azüzlet_