Kezdőlap Fogyasztóvédelem Ez lehet a terjeszkedő olcsó kínai webshopok ellenfele
No menu items!

Ez lehet a terjeszkedő olcsó kínai webshopok ellenfele

A főként kínai termékeket kínáló webáruházak rekordforgalma annak köszönhető, hogy elképesztően alacsony áron vehető meg rajtuk szinte bármi azok számára, akiket inkább a termék ára, mint a minősége érdekel.

A sokszor tolakodó, pszichésen megterhelő hirdetési stratégia révén legtöbbször olyan kacatok vásárlására vesznek rá, amire valójában nem is feltétlenül volt szükségünk. Ezt azonban elfedik az olcsó árak, és csak akkor tűnik fel, milyen sok felesleges holmit vásároltunk, amikor rájövünk, hogy ez az összeg egy az egyben a zsebünkben maradt volna, ha nem csábulunk el az áruk láttán. Számtalan vásárlói komment számol be arról, hogy néhány termék már a kicsomagolás után sem használható, vagy pár napon belül azzá válik, és végül egyszerű műanyaghulladék lesz belőle. Az egyik legnépszerűbb ilyen platform, a Temu kapcsán a rabszolgamunka vádja is felmerült, sőt, a Grizzly Research az adatlopás veszélyére is rámutatott velük kapcsolatban. A mérgező hulladék közben tömegével özönlik be a kontinensre, nemcsak a piacot, de a bolygót is megterhelve, amitől a globális klímasemlegesség elérése lehetetlen lesz.

Egy kereskedelmi innovációnak köszönhetően a prémium kategória is elérhető hasonló áron

2024-ben azonban ezekre a problémákra és piaci igényekre már van megoldás, ami egy technológiai újítás miatt még jobb eredményt is kínál az online vásárlások során. A magyar születésű, de mára többségében nemzetközi üzleti érdekeltségű Joe Bitter, azaz Bitter József 2006 óta üzemel kimagasló sikerrel e-kereskedelmi hálózatot.

Az egyik legnagyobb tévhit, hogy az internet elérhetővé tette a világ összes termékét. Nem tette elérhetővé, csupán kényelmesebben hozzáférhetővé. Sőt, az internet elterjedésével még szembeötlőbbek lettek az anyagi és egzisztenciális különbségek, amiken a közösségi média még erősített is. Az olló azóta is nyílik, a kisebb pénzűek a kínai dömpingen vigasztalódnak, a tehetősebbek pedig egyre eszementebb összegeket fizetnek luxusmárkák túlárazott termékeiért. Előbbiek a nyílt és kegyetlen árháborúval megölik a piaci versenytársakat, utóbbiak pedig a kimagasló profit-árrést nem termék- és bérfejlesztésre, klímasemlegességre költik, hanem szívesebben gazdagítják befektetőiket osztalék formájában, így a minőségi javulás elmarad.” – magyarázta a jelenséget Joe Bitter.

Joe, akit hazai körökben elismert kripto-milliárdosként is számon tartanak 2012-es korai Bitcoin-felismerése és portfóliója miatt, egyik szívügyének és izgalmas küldetésének tartotta az online kereskedelem innoválását és azt, hogy megoldást nyújtson erre a problémára.

A sok más helyen már bevált közösségi finanszírozáshoz fordultunk segítségként, amire az alapokat építettük. Megalkottunk egy közösségi platformot, ahol a legismertebb világmárkák és hazai vállalkozások listázhatják az akciós termékeiket, de a legdrágább és luxuskategóriás termékeiket is. Erre a közösségi platformra a megszokott módon regisztrálhatnak profilt a vásárlók is, akik az általános bevásárlási tételeket is megtalálják, de a prémium és luxustermékek is elérhetőek külön listázva. A feltűnő különbség, hogy a luxustermékek pontosan a magas áruk miatt nem vásárolhatók meg egyedül, csak együtt, tehát közösségi finanszírozás keretein belül” – tette hozzá Bitter.

Az érdeklődő tetszőleges összeggel vehet részt, annyival száll be a közös vásárlásba, amennyit neki valóban megér mondjuk álmai autója, egy új lakás, a legújabb csúcstelefon, esetleg játékkonzol. A felhasználói igények miatt még Cinema City páros mozijegy és tálcás HELL is összedobható korlátlan mennyiségben. Ez az eladókat és vásárlókat webáruházak helyett egy közösségi platformra terelő megoldás lett a Közösségi Vásárlás, aminek piacvezető úttörője az Allyos – SocialStore mobilapplikáció. A Közösségi Vásárlás technológiai védjegy. Egy vásárlási alternatíva, ahol prémium és luxuscikkeket vehetünk meg közösségi finanszírozás keretein belül, és kizárólag levásárolható kuponnal vehetünk benne részt.

20 év klasszikus nemzetközi e-kereskedelem megtanította, hogy az árverseny senkinek sem jó, a kereskedők számára főleg veszélyes. Mindenki profitért van az üzletben. Hosszútávon a fogyasztók érdekeit sem biztosítja, hiszen a szolgáltatás folyamata és minősége károkat fog elszenvedni, a jelen robotizálási folyamatokkal pedig az állásuk, így a megélhetésük is veszélybe kerül. Ha megszűnik a megélhetésük, nem lesz miből vásárolni sem. Olcsó kínai termékeket sem. Mi a Steve Jobs-féle Apple-megközelítést preferáltuk mindig. Adjunk mást, exkluzív értéket az ügyfeleinknek, hogy ne szimplán a vételár alacsony számai alapján döntsenek. Adjunk többet, egy vonzó életstílust, amivel kiemelkedhetnek az átlagból. Az Allyos elérhetővé tette a prémium szegmenst. Havonta 3600 forinttal már az elitklub tagja lehetsz, nálad a lehetőség. Mindez teljesen interaktív, közösségi és 0-24-ben zajlik.” – fejtette ki Joe Bitter.

Az eredmények döbbenetesek: a SocialStore használatával átlagosan 76 százalékkal jobb vásárlási eredményt tudnak elérni a tagok a közösségi finanszírozásnak köszönhetően. 100 ezer forint elköltésével Xiaomi e-roller, PlayStation 5 konzol, Tefal airfryer, 30 ezres Douglas parfümutalvány és Apple Watch 9 is megvehető, szinte mindennaposak az ehhez hasonló beszámolók a vásárlóktól. Vannak, akik egy év alatt 1,3 millió forintot költve 3,4 millió forint összértékű prémium terméket vittek haza. Természetesen ingyenes kiszállítást biztosítanak a platformon értékesítő előszűrt kereskedők egész Európán belül.

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Hilaris Hotels: grandiózus fejlesztés a Großglockner lábánál

A Hilaris Hotels újabb nagyszabású fejlesztéssel pezsdíti fel az...

BKK: új, téli MOL Bubi-bérletet vezetnek be december 23-ig

A BKK érvényben lévő szolgáltatási szerződése december 23-ig érvényes, a jelenleg elérhető bérletkonstrukció már a szolgáltatás jövőbeni átállásához igazodik.

Közel 12 milliárd forintot költ digitális hálózati fejlesztésre az MVM Démász és az MVM Émász

A projekt az időjárásfüggő, megújuló alapú villamosenergia-termelés, elsősorban a naperőművek, dinamikus felfutásából adódó kihívásokra ad választ a fizikai hálózatfejlesztéseket kiegészítve.

BÉT- Az OTP húzta le a BUX-ot

A részvénypiac forgalma 29,5 milliárd forint volt, a vezető részvények ára vegyesen változott az előző napi záráshoz képest.
Hirdetés

Hírek

BKK: új, téli MOL Bubi-bérletet vezetnek be december 23-ig

A BKK érvényben lévő szolgáltatási szerződése december 23-ig érvényes, a jelenleg elérhető bérletkonstrukció már a szolgáltatás jövőbeni átállásához igazodik.

BÉT- Az OTP húzta le a BUX-ot

A részvénypiac forgalma 29,5 milliárd forint volt, a vezető részvények ára vegyesen változott az előző napi záráshoz képest.

Dámszezon Gúthon: 85 százalék az érmes arány

A barcogás időszakában 110 lapátos dámbika került terítékre, az átlagsúly 4,08 kilogramm volt.

Nem a párna a pénz legjobb helye az inflációban

Akciós bankbetétekkel rövid távon is kivédhető a pénzromlás

Az Apple 13. éve a világ legértékesebb márkája

A listavezető Apple márkaértéke 470,9 milliárd dollár volt, 3,7 százalékkal kisebb a tavalyinál.

KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,3 százalékkal haladták meg

A háztartási energiáért 10,7 százalékkal többet kellett fizetni átlagosan, ezen belül a vezetékes gáz 23,7, az elektromos energia 2,1 százalékkal drágult.

Bécsben nyit újabb irodát az Indotek Group

Az Indotek 2025 elején egy ismert osztrák pénzügyi-ingatlanpiaci szakemberrel erősítette meg több mint 600 fős hazai csapatát

HIPA: idén új csúcsot dönthetnek az amerikai befektetések Magyarországon

Donald Trump amerikai elnök hivatalba lépésével teljesen új időszak kezdődött a magyar-amerikai kapcsolatokban, Orbán Viktor washingtoni útja pedig történelmi jelentőségű találkozó volt.
Hirdetés

Gazdaság

Nem a párna a pénz legjobb helye az inflációban

Akciós bankbetétekkel rövid távon is kivédhető a pénzromlás

Óvatosan fektetnek be a magyarok, a pénzügyi műveltség és a digitális bizalom erősítésre szorul

Az XTB egy nemzetközi befektetési applikáció, amelynek világszerte több mint 2 millió felhasználója van. A befektetési szolgáltató XTB csoport több mint 1300 munkavállalót foglalkoztat.

Kamatot csökkentett a Fed

Ezenkívül a központi bank úgy döntött, hogy december 1-jén befejezi az összes értékpapír-állományának csökkentését.

Van akinél nagyon komoly szja visszatérítést hozhat ez a megoldás

Az év vége közeledtével érdemes ellenőrizni az idei nyugdíjpénztári befizetéseink összegét, annak érdekében, hogy minél jobban ki tudjuk használni az szja-visszatérítés lehetőségét – hívja...