Kezdőlap Turizmus "Meet me in Malta - A közösségi bakancslista"
No menu items!

“Meet me in Malta – A közösségi bakancslista”

A Visit Singapore kampány sikerét követően a Komodo kreatív ügynökség a VisitMalta-val együttműködésben elindította legújabb kezdeményezését: Meet Me in Malta – A közösségi bakancslista. A kampány egy játékos, tartalomgyártók által közvetített utazási élmény, amely a Z generáció és a fiatal felnőttek utazási vágyát kívánja felébreszteni az Egyesült Államokban, Ausztráliában és Európában.

A kampány középpontjában egy közösségi platformokra szabott, virálisan terjedő történet áll. A TikTok legismertebb tartalomgyártói Máltán kalandoznak, ikonikus helyszíneken – Gozo és Comino kék lagúnájától Valletta, Mdina és Rabat történelmi utcáiig. A közönség aktív részese lehet az utazásnak: valós idejű szavazások, rejtélyes nyomok és interaktív kihívások révén irányíthatják az eseményeket. A programok között szerepel például részvétel egy hagyományos regattán a Nagy Kikötőben, naplementevadászat Mdinában, vagy borkóstoló az Inkvizítor Palotájában – mindez úgy tervezve, hogy spontán, megosztható és közösségi élmény legyen.

A VisitMalta célja, hogy a fiatal követők is felvegyék Máltát a bakancslistájukra, miközben a kampány hozzájárul a turizmus diverzifikálásához és új piacok eléréséhez.

Nick Seymour, a Komodo társalapítója így nyilatkozott: „A fiatal közönség nem reklámokat akar – élményeket keres. A ‘Meet Me in Malta’ kampánnyal a turizmusmarketinget szórakoztatássá alakítjuk. A tartalomgyártók és követőik kerülnek a középpontba, miközben nyomokat fejtenek meg, rejtett kincseket fedeznek fel, és egy olyan Máltát ismernek meg, amit egy prospektusban nem lehet m,egtalálni.”

Carlo Micallef, a Máltai Turisztikai Hivatal vezérigazgatója hozzátette: „A VisitMalta hisz abban, hogy a turizmus jövője az érzelmi kötődésekben és a kulturális felfedezésben rejlik. A ‘Meet Me in Malta’ kampány révén egy új utazói generációt hívunk meg, hogy hiteles, elmélyült és közösségi módon kapcsolódjanak szigeteinkhez.”

A Komodo már tárgyalásokat folytat más turisztikai hivatalokkal is, hogy a „The Journey” kampánysorozat keretében hasonló projekteket indítsanak világszerte, ahol a turizmus maga válik tartalommá, és a közönség az élmény részévé.

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Az AVIAREPS bővíti hajózási részlegét, és globális vezetőt nevez ki az élére

Az AVIAREPS, a világ vezető nemzetközi képviseleti, marketing- és kommunikációs vállalata a légiközlekedés, turizmus, vendéglátás területén, bejelentette Tom Fecke kinevezését a hajózási részleg globális vezetőjévé.

Itt a kormány új készpénzes szabálya

A Magyar Közlönyben megjelentek a a részletszabályok arról, hogy hogyan kell a vállalkozásoknak készpénzhasználatot biztosítani.,

BKK: tízre bővült a legújabb CAF-villamos flotta

A teljesített futáspróbák és a sikeres hatósági vizsgák után újabb CAF-villamosokat adott át a spanyol gyártó a BKK-nak, ezzel tízre nőtt a Budapesten lévő új CAF-ok száma

Többlettel zárt a központi költségvetés májusban

Májusban többlettel zárt a központi költségvetés: ebben a hónapban 213,5 milliárd forint összegű MVM osztalék-befizetés érkezett a költségvetésbe.
Hirdetés

Hírek

Az AVIAREPS bővíti hajózási részlegét, és globális vezetőt nevez ki az élére

Az AVIAREPS, a világ vezető nemzetközi képviseleti, marketing- és kommunikációs vállalata a légiközlekedés, turizmus, vendéglátás területén, bejelentette Tom Fecke kinevezését a hajózási részleg globális vezetőjévé.

Itt a kormány új készpénzes szabálya

A Magyar Közlönyben megjelentek a a részletszabályok arról, hogy hogyan kell a vállalkozásoknak készpénzhasználatot biztosítani.,

BKK: tízre bővült a legújabb CAF-villamos flotta

A teljesített futáspróbák és a sikeres hatósági vizsgák után újabb CAF-villamosokat adott át a spanyol gyártó a BKK-nak, ezzel tízre nőtt a Budapesten lévő új CAF-ok száma

Többlettel zárt a központi költségvetés májusban

Májusban többlettel zárt a központi költségvetés: ebben a hónapban 213,5 milliárd forint összegű MVM osztalék-befizetés érkezett a költségvetésbe.

NAV: szeptember közepétől tisztulnak az online számlarendszer adatai

Az online számlaadatok pontossága révén az adategyeztetési eljárás vagy akár egy ellenőrzés is kiküszöbölhető, de a vállalkozások is nyernek vele, hiszen még többeket segíthet a NAV eÁFA szolgáltatása. A számlaadatok további tisztítása érdekében bizonyos hibatípusokkal szemben szeptember 15-től szigorúbban lép fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).

Devizapiac – Gyengült a forint hétfő reggel

Gyengült a forint árfolyama hétfő reggel a főbb devizákkal szemben a péntek esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

Újra lesz Ryanair-járat Budapest és Marrákes között

Hetente kétszer közlekedik majd a téli menetrendi időszakban az ír fapados Budapestről a marokkói városba

Vármegyei Értékdíjat kapott a Lillafüredi Állami Erdei Vasút

Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye napja alkalmából rendeztek ünnepséget, csütörtökön, Miskolcon. Ebből az alkalomból Kincseink - Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Értékdíjat kapott az ÉSZAKERDŐ Zrt. által fenntartott Lillafüredi Állami Erdei Vasút, a turizmus és vendéglátás szakterületi kategóriában.
Hirdetés

Gazdaság

Itt a kormány új készpénzes szabálya

A Magyar Közlönyben megjelentek a a részletszabályok arról, hogy hogyan kell a vállalkozásoknak készpénzhasználatot biztosítani.,

Többlettel zárt a központi költségvetés májusban

Májusban többlettel zárt a központi költségvetés: ebben a hónapban 213,5 milliárd forint összegű MVM osztalék-befizetés érkezett a költségvetésbe.

4,5 milliárd forint gyermektartásdíjat előlegezett meg az állam az elmúlt években

Az elmúlt három évben több mint 20 ezer gyermek részére összesen 4,5 milliárd forint értékben előlegezte meg az állam azokat a tartásdíjakat, amelyeket a különélő szülő nem fizetett meg

Devizapiac – Vegyesen alakult hétfő reggelre a forint árfolyama

Vegyesen alakult hétfő reggelre a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben a péntek délutáni jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.