A Boeing két iparági forrás szerint is azt közölte a beszállítókkal, hogy három hónappal elhalasztja a 737-es repülőgépcsaládjának egyik kulcsfontosságú gyártási mérföldkövét, mivel továbbra...
Az idei nyári csúcsidőszakban a Ryanair arra számít, hogy a viteldíjak a kapacitásproblémák ellenére csak kis mértékben növekednek majd a tavalyi azonos időszak szintjéhez képest.
A Netflix Downfall: The Case Against Boeing című sorozata azt kutatja, hogy mi okozta valójában a Boeing repülőgépek lezuhanását. A széria azt sugallja, hogy a vállalati kapzsiság éppúgy hibás volt, mint a mechanikai hiba.
Súrlódáscsökkentő fóliabevonatot kapnak a Lufthansa teherszállító repülőgépei a légellenállás és ezzel együtt az üzemanyag-fogyasztás csökkentése érdekében - jelentette be a BASF és a Lufthansa Technik.
Miközben a Boeing története legnagyobb, közel 12 milliárd dolláros éves veszteségéről adott jelentést, az Európai Unió Repülésbiztonsági Ügynöksége újra biztonságosnak minősítette az amerikai gyártó 737 MAX típusú repülőgépeit.
Visszavonta az Egyesült Államok légügyi hatósága a Boeing 737 MAX-ok repülési tilalmát, miután kijavították a típus hibáit, amelyek két súlyos légikatasztrófához vezettek.
A Boeing 2020-tól nem gyártja tovább a legendás 747-est. A döntésben nagy szerepe lehetett, hogy a típusból az egyik legtöbbet a flottájában tartó British Airways bejelentette kivonásukat a forgalomból. Az amerikai gyártó 2022-ig valamennyi típusából kevesebbet épít a tervezettnél.
Bajban van a polgári repülőgépgyártás két egyeduralkodója, az európai Airbus és az amerikai Boeing. Új megrendelések nincsenek. A légitársaságok az elkészült gépeket nem tudják átvenni, kifizetni. A politika Európában és Amerikában is segítséget ígér. A két cég inkább önerejéből küzdene meg a krízissel.
A 737 Max repülési tilalmát a Boeing 18 milliárd dollárja bánja. A számla az évtizedekig piacvezető konszernt, a befektetőket és az elemzőket is sokkolta.
Több mint kétmilliárd dolláros veszteségbe lökte a Boeinget a 737 MAX típus két légikatasztrófája és az azok nyomán bevezetett repülési tilalom tavaly.
A tavalyi évet mínusz 87 eladott géppel zárta a Boeing. Az ügyfelek több repülőgép gyártását mondták vissza, mint ahány új megrendelést gyűjtött a cég.
Nyilvánosságra hozott a Boeing több száz olyan belső üzenetet, amelyben a cég alkalmazottai élesen bírálják a két súlyos katasztrófa miatt a forgalomból világszerte kivont 737 MAX típusú gép fejlesztését.
Januártól felfüggeszti a 737 MAX típusú repülőgépek gyártását a Boeing. A repülőgépgyártó óriásvállalat szerint a lépés elbocsátásokkal nem jár majd, ugyanakkor komoly veszteséget okozhat az amerikai gazdaság egészének is.
Aki kíváncsi arra, milyen irányt vesz a magyar ipar, saját szemével győződhet meg arról, hogy mennyire lesz modern - hamarosan. A Modern Gyárak Éjszakája erre ad alkalmat 2019. november 15-én, amikor országszerte 72 modern technológiával dolgozó üzem nyitja meg kapuit az érdeklődők előtt - előzetes bejelentkezés alapján.
Ötvenmillió dolláros kárpótlási alapot hozott létre a Boeing a tavaly októberben és idén márciusban lezuhant gépein utazó áldozatok hozzátartozóinak. A gyártó családonként mintegy 145 ezer dollárt fizet - közölték az alap kezelői.
A Boeing felfüggesztette új szélestörzsű repülőgépe, a 777X kisebb, 8-as változatának fejlesztését, a nagyobb 9-es modell első repülésének időpontját pedig későbbre halasztották - írta az Air Current szaklap alapján a Reuters.
A nemzeti versenyhatóság a megismételt eljárásban a bírság újra számolásánál figyelembe vette, hogy a vállalkozás egy termékes középvállalkozó, valamint azt, hogy az új eljárásban együttműködő volt és lemondott a jogorvoslati jogáról.
Az egyeztetésen a fórum résztvevői egyetértettek abban, hogy 2027-re reális célkitűzés lehet a minimálbér szintjének felemelése a rendszeres bruttó átlagkereset 50 százalékára.
Miután Dublin nem szedte be az elmaradt adót az óriáscégtől, az Európai Bizottság 2017 októberében az uniós bírósághoz fordult. A döntés ellen Dublin és az Apple is fellebbezett.
Magyarország kezdeményezésére került be az EU-elnökség négy prioritása közé a demográfiai kihívások kezelésének a témája. Közlése szerint 2010 óta a családok támogatására 30 féle intézkedést vezettek be.
Minden társadalom számára fontos lehet alternatív elektronikus fizetési megoldások kidolgozása a pénzforgalmi stabilitás és a monetáris szuverenitás érdekében.
A támogatott vállalati hitelek aránya a második negyedévben már csak 20 százalék volt, holott egy évvel ezelőtt még 49 százalék volt ezek aránya. Ennek tudható be az is, hogy a kkv-hitelezés visszaesett.
A lakáshiteleket annak ellenére is keresik, hogy a kamatok immár második hónapja emelkednek. Júliusban már a THM-plafon sem fogta vissza a bankokat az árazásban, egy átlagos lakáshitelnél 6,81 százalékos kamatot és 7,24 százalékos THM-et mért az MNB.
Minden magyar ügyfélnek lehetősége van, hogy használja az új fizetési megoldást. A végső döntést a fogyasztók hozzák meg, a qvik akkor terjed el, ha a fogyasztók számára kényelmes, gyors, egyszerű és biztonságos - fejtette ki.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomAdatvédelmi irányelvek