Az Apple már a második egymást követő évben lett a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance 2022-es Global 500 ranglistája alapján. A cégek teljes márkaértékének több mint kétharmada két országhoz köthető, az Egyesült Államok részesedése 48,64 százalék.
Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2021-es Global 500 ranglistája szerint.
Immár a nyolcadik egymást követő évben lett az Apple a világ legértékesebb márkája az Interbrand nevű amerikai tanácsadó vállalat globális rangsorában.
Tavalyhoz hasonlóan idén is az Apple vezeti a Forbes legértékesebb világmárkáit rangsoroló százas listáját, amelyen több mint ötven amerikai vállalat szerepel.
Nation Brands 2019. Egy év alatt negyven százalékkal nőtt a kínai vállalatok márkaértéke az amerikai-kínai kereskedelmi ellentétek közepette is. Európában is messze lemaradva állunk a sorban.
Bécs városa 2025. május 1-jétől új lakhatási akciót indít a felsőoktatásban tanuló diákok számára, aminek keretében akár 1.000 önkormányzati lakás válik elérhetővé számukra.
A Bartók Tavasz idén májusban Pécsre is elhozza a világzene, a tánc és a filmművészet különleges élményeit. A művészetek sokszínűségét ünneplő programoknak a Zsolnay Kulturális Negyed és a Kodály Központ ad otthont.
Bécs városa 2025. május 1-jétől új lakhatási akciót indít a felsőoktatásban tanuló diákok számára, aminek keretében akár 1.000 önkormányzati lakás válik elérhetővé számukra.
Az Online Számla rendszerbe jelentett számlaadatok pontosságának javítása érdekében újabb szigorítás várható a Nemzeti Adó- és Vámhivatal részéről a figyelmeztető- (WARNING) és hibaüzenetek (ERROR) kapcsán,
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek