Hirdetés
Kezdőlap Hirdetés Három tipp, hogy távolról is jól látható legyen az üzleted
No menu items!

Három tipp, hogy távolról is jól látható legyen az üzleted

Bármilyen kiváló termékeket is árul egy vállalkozás, ha a vevők nem térnek be az üzletbe, az semmiképp sem jó jel. Ilyenkor érdemes elgondolkodni azon, hogy mivel dobhatnánk fel üzlethelyiségünket, amely láttán a potenciális vásárlók azonnal megállnak és benéznek. Nem feltétlenül kell hatalmas változtatásokra gondolni, hiszen már egy egyszerű dizájnelem is rengeteg hozzátehet a forgalomszerzéshez.

Miért kell cégér még a jó üzleteknek is?

Az üzleti életben otthonosan mozgók nem győzik hangsúlyozni, milyen elképesztően nagy ereje van a marketingnek, ez az ág ugyanis sok millió vállalkozás sikeréért felel. Szinte papírforma alapján garantálja, hogy a megfelelő kellékekkel, például ablakmatrica, LED reklámtábla és további hasznos marketing eszközök beszerzésével jönni fog a várt siker és ezzel együtt a magasabb bevétel is.

A siker eléréséhez azonban sosem vezet könnyű út. A világ legnagyobb cégóriásainak vezetői is mind kemény munkáról, áldozatkészségről és számos különböző marketing eszköz kipróbálásáról nyilatkoznak, ha a sikerről kérdezik őket. Érdemes megfogadni a tanácsaikat, és nem szabad abba a hitbe ringatni magunkat, hogy egyik napról a másikra válhat virágzóvá üzletünk.

Három tipp, hogy távolról is azonnal felfigyeljenek az üzletedre

Mivel az emberek figyelmét leginkább a vizuálisan feltűnő, kiemelkedő dolgok fogják meg, ezért ehhez az alapvető módszerhez célszerű nyúlni elsősorban. Egy üzlethelyiség különösen nehéz helyzetben van, hiszen jellemzően egy épületegyüttesben helyezkedik el sok másik üzlethelyiséggel, vagy éppen egy lakóház mellett található. Így még ha konkurencia nem is áll a szomszédságban, nehéz kitűnni a sokszínű üzletek közül.

Lássuk, hogyan érdemes belevágni az üzlethelyiség dekorálásába!

  1. A túlzsúfoltság elkerülése végett ne feltétlenül csak a kirakatba kihelyezett termékekkel próbáljuk letudni a dolgot. Használjunk olyan feltűnő, mégis egyszerű eszközöket, mint az ablakmatrica, amely az üvegre ragasztva hasznos információk szolgáltatása mellett felhívja a figyelmet például az éppen akciós termékekre is. Húsvét, karácsony és egyéb fontos ünnepek vagy évszakváltás során is ünneplőbe öltöztethetjük a helyiséget, amely remek hangulatba hozza a látogatókat.
  2. Nagy segítség lehet üzletünk kiemelésében a LED reklámtábla is, amely a régi cégérek mintájára az ajtó felett helyezkedik el. Így messziről is jól látható, a villogó, színes fények pedig garantáltan azonnal odavonzzák a tekinteteket. Feltüntethetjük rajta a nyitvatartási információkat, az aktuális ajánlatokat vagy a sláger termékeket is.
  3. Használjunk megállítótáblákat, amelyeket a üzlethelyiség elé helyezhetünk ki! Érdemes feltüntetni a kedvezményes termékeket, a várható áremelés dátumát. De akár egy kedves, barátságos üzenetet vagy szlogent is felírhatunk. Így a látogató egyből barátságos hangulatban tér be az ajtón, és nagyobb lesz a vásárlási kedve is.

Hogyan érdemes elkezdeni?

Az üzlethelyiség ablakának matricázásához, plakátok vagy megállítótáblák kihelyezéséhez előzetesen mindenképpen konzultáljunk egy grafikussal vagy egy reklámtáblákat készítő céggel. A kreatív grafikusok ugyanis pontosan tisztában vannak azzal, hogy milyen színek, betűtípusok és minták mutatnak jól együtt, és melyek csábítják be a vásárlókat leginkább.

Tanácsos profi szakemberekre bízni az arculat kialakítását, hogy egységesség uralja a grafikai terveket. Így a vásárló is könnyebben képes majd azonosítani a logót, a betűtípust és a grafikai mintákat a márkával. A logó kapcsán is ajánlott feltűnő, de egyszerűen megjegyezhető mintát készíttetni. Gondoljunk csak bele, a világ nagy márkáinak logóit akár száz másik közül is felismernénk, és rájuk pillantva pontosan tudjuk, milyen tulajdonságok jellemzik az adott céget és az általuk forgalmazott termékeket.

Törekedjünk a profi megoldásokra, hiszen egy arculattervezés egyszeri befektetés, amely aztán kedvünk szerint változtatható és bővíthető, mégis ad egy remek kiindulási alapot. A fenti 3 tipp megfogadásával és a célközönség helyes megcélzásával pedig garantált a siker!

Hirdetés
Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Ötvenezer forinttal nőtt átlagosan idén az egy dolgozóra jutó cafeteria keret

Magyarország piacvezető HR-szolgáltatója idén is elkészítette Országos Cafeteria Felmérését, amely átfogó képet ad a béren kívüli juttatások 2024-es trendjeiről. A kutatásból kiderül, hogy a cafeteria átlagos éves bruttó keretösszege 454 429 forintra nőtt dolgozóként, de ebben cégméret, árbevétel és működési terület alapján is elég nagy szórás mutatkozik. A leggyakoribb cafeteria-elem továbbra is a SZÉP kártya, és az is látszik, hogy ahol részben vagy teljesen kiszervezik a folyamatokat külső szolgáltatónak, ott átlagosan kettővel több, azaz legalább 7-féle juttatás érhető el a munkavállalók számára.

Vegyesen nyitottak a vezető nyugat-európai tőzsdék

Vegyesen indítottak a vezető nyugat-európai tőzsdék pénteken. A londoni FTSE100 index 0,18 százalék csökkenéssel, a frankfurti DAX-30 index pedig 0,04 százalék gyengüléssel indított, míg a párizsi CAC-40 index 0,18 százalékkal erősödött.

A GVH a franchise rendszereket is figyeli

Egy a növényvédő gépek felülvizsgálatával foglalkozó franchise rendszert vizsgált a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) és megállapította, hogy a rendszert működtető MANOK-Növényorvos Kft. bizonyos kikötések révén a piac felosztására és az árak rögzítésére irányuló versenykorlátozó célú jogsértést követett el.

Repülős előretörés, Dél-Korea másként: a fiatalok felé nyit a Z(s)eppelin Utazási Iroda

A fiatal generáció igényeit és a törzsközönség elvárásait egyaránt...
Hirdetés

Hírek

A forint reggel óta tovább erősödött

Az euró a csütörtök reggeli 1,0398 dollár után magasabban, 1,0402 dolláron állt.

Vegyesen mozgott a forint árfolyama szerda reggel

Az euró 411,14 forintra erősödött 7 órakor a kedd esti 410,82 forintról.

Alig változott a forint árfolyama péntek reggelre

A decemberi kezdéshez képest a forint az euró ellenében 0,4 százalékkal, a dollárral szemben 2,5 százalékkal a svájci frankkal szemben 0,6 százalékkal gyengült.

Csökkent a 6 hónapos diszkont kincstárjegy aukciós átlaghozama

A 6 hónapos diszkontkincstárjegy-aukción az ÁKK 10,0 milliárd forintért vitt piacra állampapírt.

Vegyesen alakult kedd reggel a forint árfolyama

Kedd reggeli jegyzésén a forint erősebben áll a decemberi kezdésnél, 0,9 százalékkal az euró, 0,2 százalékkal a dollár és 1,8 százalékkal a svájci frank ellenében.

Országgyűlés – Kedd a döntések napja – két tucat előterjesztés

A Pénzügyminisztérium év végével beolvad a Nemzetgazdasági Minisztériumba.

Címzetes egyetemi docensi címet kapott Feldman Zsolt

Az elismerés átadására a MATE Cselekvő Vezetők Konferenciáján került sor az intézmény kaposvári campusán.

Alig változott hétfő reggelre a forint árfolyama

Hétfő reggeli jegyzésén a forint gyengébben áll a decemberi kezdésnél, 0,3 százalékkal az euró, 0,7 százalékkal a dollár és 0,8 százalékkal a svájci frank ellenében.

Gazdaság

Elindult a kereskedés a Gránit Bank részvényeivel a Budapesti Értéktőzsdén

Az elmúlt 25 év legnagyobb magyarországi nyilvános részvénykibocsátását (IPO) hajtotta végre a Gránit Bank - mondta Hegedüs Éva, a Gránit Bank Nyrt. alapító tulajdonosa,...

Lezárult a állampapír-vásárlási nyereményjáték

A MÁK tájékoztatott arról is, hogy a kincstár értékpapír- vagy Start-számlával rendelkező ügyfélköre az idén elérte az 1 milliót, ezzel 2020-hoz képest megduplázódott az ügyfelei száma.

A Fed 25 bázisponttal csökkentette az irányadó dollárkamatokat

z irányadó dollárkamatláb az idén átlagosan 4,4 százalék lesz.

Csökkentette az irányadó eurókamatokat az EKB

A kamatcsökkentést az EKB a kedvezőbb inflációs kilátásokkal és a monetáris politika transzmissziójának javulásával indokolta.