Fairie Nights Nyerőgép Játék: El panel Reproducción automática tiene un control deslizante que se puede mover para seleccionar la cantidad de juegos que se jugarán automáticamente.
  • Leggyakrabban Kihúzott Lottószámok - El blackjack europeo generalmente se paga de 3 a 2.
  • Mobile Kaszinó Magyar: Pero a diferencia de los bonos de bienvenida, por lo general no son ofertas únicas y lo más probable es que reciba bonos de recarga recurrentes.
  • Maquinas casino tragamonedas.

    Kocka Számok
    No es solo la alta tasa de pago, sino el gran poder del fondo de premios común lo que hace que los botes alcancen cantidades increíbles.
    Ingyenes Kaszino Bonusz
    Alternativamente, un casino en línea que ejecute muchos eventos de blackjack o video póker tendrá una mayor proporción de pagos.
    Jugar a este juego o tener éxito en él no garantiza el éxito futuro en los juegos de azar con dinero real.

    Tres parejas en poker.

    Szerencsejáték Online Fogadás
    Hay un poco más en la tabla de pagos que eso, pero por ahora solo nos enfocamos en los conceptos básicos de la tragamonedas gratuita Stars Awakening.
    Gyumolcs Poker Jatekok Ingyen
    La emoción y la emoción son reales, especialmente cuando aprendes a ganar..
    Rumble Rumble Nyerőgép Játék

    Kezdőlap Mozaik Ma már így kukázzák ki a magyarok az akciókat 
    No menu items!

    Ma már így kukázzák ki a magyarok az akciókat 

    Fotó: Freepik

    A magyar felnőtt lakosság egyharmada már kizárólag online formában olvassa az akciós kiadványokat, míg 43 százalékuk vegyesen, online és offline is lapozgat. Mindössze a lakosság egyötöde maradt hű kizárólag a papír alapú akciós újságokhoz – derült ki a Shopfully kutatásából. A digitalizációval nem csökkent az akciós újságok népszerűsége: a felnőtt lakosság 85 százaléka legalább havi rendszerességgel nézi meg, és szinte ugyan ennyien be is vallják, hogy ezek a kiadványok befolyásolják vásárlási döntéseiket.

    Az akciós reklámújságok penetrációja továbbra is rendkívül magas a magyar felnőttek körében: a kutatás szerint 85 százalékuk legalább havi rendszerességgel olvassa ezeket a kiadványokat. A Shopfully – korábban Offerista Group – a drive-to-store piacvezető vállalatának kutatása szerint a felnőttek 71 százaléka hetente böngészi az akciós ajánlatokat, míg mindössze 6 százalékuk nyilatkozott úgy, hogy egyáltalán nem olvas akciós újságokat. A nemek közötti különbségek is szembetűnők: a nők szignifikánsan gyakrabban lapozgatják a reklámújságokat, mint a férfiak – derül ki a kutatásból.

    De kik alkotják azt a 6 százalékot, akik soha nem olvasnak akciós újságot? Zsatkulák István, a Shopfully digitális reklámkiadvány-terjesztési szakértője szerint, ez a csoport leginkább fiatalabb, magasabb iskolai végzettségű és jövedelmű férfiakból áll, akik városi környezetben élnek. „Különösen magas a diákok és az egyedülállók aránya ebben a csoportban. Élethelyzetük miatt nem érdekli őket az akciók követése” – tette hozzá, majd hangsúlyozta: „Még”.

    Eljön az idő, amikor eltűnnek az akciós újságok a postaládákból

    Ma a hibrid tartalomfogyasztás egyre elterjedtebb: a fogyasztók legnagyobb csoportja, 43 százalék, mind nyomtatott, mind digitális formában olvassa az akciós reklámújságokat. A digitalizáció térnyerését jelzi, hogy a válaszadók 30 százaléka már kizárólag digitálisan böngészi ezeket a kiadványokat, miközben csupán 21 százalék ragaszkodik a nyomtatott formához.

    Nyugat-Európában ez a folyamat már lezajlott, mára 90 százalékhoz közelít a digitalizáció. A kutatás eredményei egyértelműen mutatják, hogy Magyarországon is intenzíven zajlik a digitális átállás, és a jövőben tovább növekszik az online tartalmak iránti igény.

    „Bár a nyomtatott formátumot kevesebben használják kizárólagosan, mégis van egy stabil felhasználói bázisa. Ezért az akciós újságok digitális transzformációját fokozatosan javasolt megvalósítani a kereskedőknek, kezdetben megtartva a nyomtatott reklámújságokat, különösen azon vásárlói csoportok számára, akik kevésbé aktívak digitálisan” – fogalmazott a szakértő.

    Regionális és generációs különbségek

    A kutatás rávilágított arra is, hogy az akciós reklámújságok olvasási szokásai regionális eltéréseket mutatnak Magyarországon. A Dél-Alföldi régióban például többen választják a nyomtatott újságokat, mint az online verziókat. Ezzel szemben az ország többi részén az online formátum népszerűbb a nyomtatottnál, bár minden régióban a legtöbben mindkét típust egyszerre használják. Budapesten különösen erős a digitális dominancia: itt már nagyobb arányban olvasnak kizárólag digitális reklámújságokat, mint hibrid formában.

    „Ez jól mutatja, hogy a digitális átállás gyorsabb ütemben zajlik a fővárosban” – jegyezte meg Zsatkulák István. „A vidéki régiókban a hagyományos nyomtatott formátumok még mindig jelentős szerepet játszanak a fogyasztók információszerzésében.”

    Az adatok alapján kirajzolódik egy generációs különbség is. A fiatalabb korosztályok körében az online tartalmak elérése kiemelten fontos, míg az idősebbek körében valószínűbb, hogy hűek maradnak a hagyományos, nyomtatott újságokhoz.

    Az akciók ereje: ennyire befolyásolnak minket?

    De vajon mennyire hallgatunk ezekre az akciós újságokra? Nos, úgy tűnik, eléggé. A magyar felnőtt lakosság egynegyede szerint az akciós kiadványok „nagyon” befolyásolják vásárlási döntéseiket, míg a többségük, 55 százalék, azt mondja, „valamennyire” hatnak rájuk. Mindössze 13 százalék véli úgy, hogy „nem nagyon”, és csupán 7 százalékuk állítja, hogy „egyáltalán nem” befolyásolják őket ezek az ajánlatok. A nők vásárlási szokásaira szignifikánsan nagyobb hatást gyakorolnak az akciós újságok, mint a férfiakéra.

    És ha ez nem lenne elég, az akciók az impulzusvásárlások terén is erőteljesen hatnak ránk. A magyar felnőtt lakosság jelentős része vásárolt már olyan termékeket, amelyekre valójában nem volt szüksége, csak mert „kiváló ajánlatot” talált – mondta Zsatkulák István. A válaszadók 64 százaléka (5% nagyon gyakran, 19% gyakran, 40% néha) nyilatkozta, hogy legalább időnként enged az ilyen kedvező ajánlatok csábításának. Mindössze 11 százalékuk állította, hogy soha nem vásárol impulzívan, vagyis gyakorlatilag a fogyasztók 89 százaléka impulzusvásárló.

    A digitalizáció kihívásai: hogyan érhetik el a kereskedők online a vásárlókat?

    Az akciós újságok továbbra is uralják a vásárlók figyelmét— igaz, egyre inkább a digitális térben. Magyarországon is gőzerővel zajlik a digitalizációjuk, ahogy a kutatás egyértelműen mutatja: az online elérésű újságok egyre népszerűbbek a nyomtatott formátumokkal szemben. Míg Nyugat-Európában ez a folyamat már lezajlott, és gyakorlatilag szinte teljes a digitalizáció, nálunk is intenzíven zajlik a digitális átállás, és a jövőben várhatóan tovább növekszik az online aránya.

    Az adatok azt jól jelzik, hogy az akciós újságok továbbra is meghatározó szerepet töltenek be a fogyasztók tájékoztatásában és vásárlási döntéseik befolyásolásában. A digitalizáció azonban nemcsak új lehetőségeket, hanem kihívásokat is jelent a kereskedők számára, akiknek alkalmazkodniuk kell a változó fogyasztói szokásokhoz.

    A kereskedőknek olyan digitális stratégiákat kell kidolgozniuk, amelyekkel elérhetik azt a lefedettséget, amit korábban a postaládákon keresztül biztosítottak, mert a vásárlók továbbra is igénylik az akciós ajánlatokat és a kedvezményes termékekről szóló információkat. „Azok a márkák, amelyek minél előbb elkezdik a reklámkiadványok terjesztésének digitális transzformációját, annál nagyobb versenyelőnyre tesznek szert” – zárta a szakértő.

    -azüzlet-  

    Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

    Friss

    Az ausztrál acélmogul, aki kizöldíti a birodalmát

    III. Károly király mellett Andrew "Twiggy" Forrest Fotó: The...

    Németország kiszabadult a költségvetési kalodából. Örülhetünk?

    Friedrich Merz A német parlament történelmi döntést hozott: elfogadták azt...

    Csökkent az Audi Hungaria Zrt. árbevétele 2024-ben

    Az Audi Hungaria Zrt.8,611 milliárd euró (3426,7 milliárd forint) árbevételt ért el 2024-ben, ami 491 millió euróval (195,4 millió forint) kevesebb, mint 2023-ban.

    Új olajmezőt fedezett fel a Mol a Dunántúlon

    A Mol új kőolajmezőt talált a Dunántúlon, Somogysámson határában. A múlt év decemberében elvégzett kutatófúrás során 1250 méteres mélységben találtak az olajkincsre.
    Hirdetés

    Hírek

    Németország kiszabadult a költségvetési kalodából. Örülhetünk?

    Friedrich Merz A német parlament történelmi döntést hozott: elfogadták azt...

    Gyengült hétfő reggelre a forint

    Az eurót hétfő reggel hét órakor 399,59 forinton jegyezték a péntek esti 398,92 forint után. A dollár jegyzése 367,36 forintra ment fel 366,46-ról, a svájci franké pedig 415,39-re 414,30 forintról.

    Gyengült a forint kedd reggel

    Gyengült a forint árfolyama kedd reggel a főbb devizákkal szemben az előző esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

    Cseh szakember az Air France-KLM magyarországi irodájának új vezetője

    A légitársasági csoportnál 23 éve dolgozó Jan Kropáčeket nevezte...

    BÉT – Csökkenéssel nyithat a budapesti tőzsde

    A Mol fontos szinteket tört át, 52 forinttal, 1,8 százalékkal 2946 forintra erősödött, 1,8 milliárd forintos forgalomban. Rövid távú támasz 2920 forint közelében, a következő ellenállás 2 965 forintnál található.

    Erősödött a forint kedd reggelre

    Erősödött kedd reggelre a forint a főbb devizákkal szemben...

    Az alkoholmentes sör egyre népszerűbb az EU-ban: De vajon megelőzi-e a hagyományos sört?

    Az alkoholmentes sör egyre népszerűbb az EU-ban: De vajon...

    A diktatúra habzó bája: nyugati mintájú söröző nyílt Észak-Koreában

    Észak-Korea egy vadonatúj, nyugati stílusú sörözőt reklámoz fővárosában, de...

    Gazdaság

    Az adóelőlegből is igénybe vehető az szja-kedvezmény

    Nyomtatásra, irattárolásra sincs szükség, mert a nyilatkozatot az adóhivatal automatikusan továbbítja az abban megjelölt munkáltatónak, kifizetőnek.

    Az alapvető élelmiszerek árának csökkentéséért lép a GVH

    A nemzeti versenyhatóság álláspontja szerint az érdekképviseleti szervezetek által rendszeresen kiadott áremelési közlemények sérthetik a tisztességes piaci versenyt és fokozzák az inflációs nyomást.

    Itt az első kamatforduló, utalják a csúcshozamot az inflációkövető állampapírokra

    A PMÁP-ot az államkincstár 99 százalékos árfolyamon váltja vissza, de ez az egy százaléknyi veszteség is bőven megéri, hiszen a többi lakossági állampapír közül a legalacsonyabb kamatú is 5,5 százalékot fizet

    Megvan az új PMÁP kamat, kezdődhet a nagy állampapírcsata

    Az idei PMÁP-lejáratokról és kamatfizetésekről már tavaly megkezdték az egyeztetést az ügyfelekkel, hogy fel tudjanak készülni, mi legyen a pénzükkel, amikor érkeznek a kifizetések.