Kezdőlap Turizmus Mi jót hoz nekünk a HotelPremio Group és az Utazómajom együttműködése?
No menu items!

Mi jót hoz nekünk a HotelPremio Group és az Utazómajom együttműködése?

A képen (balról jobbra): Tatár György, a HotelPremio Group ügyvezető tulajdonosa, Tóth Ákos, az Utazómajom tulajdonosa, Révész Róbert, a HotelPremio Group társtulajdonosa

Az Utazómajom értékesítése a továbbiakban a HotelPremio Group média üzletágához tartozik majd, ahol a cégeshelyszínek.hu, rendezvényhelyszínek.hu, micehungary.com, rendezveny.com kínálata mellett a jövőben a b2c portál és social média csatornái is megtalálhatóak lesznek. Az üzletág 2025-ös célkitűzése az egyedi igényekre szabott turisztikai kampányok egykapus kiszolgálása.

Közel évtizedes ismeretség és számos sikeres közös kampány megvalósítása után 2025-től a két cég vezetői úgy döntöttek, hogy szorosabbra fűzik az üzleti szálakat: Stratégiai együttműködésbe kezdenek a médiaértékesítés területén, kihasználva a brandek és médiafelületek kapcsolódásában, elérésében rejlő szinergiákat, így 2025-től a HotelPremio Group értékesíti kizárólagosan az Utazómajom médiafelületeit.

“Ügyfeleink visszajelzései alapján idén kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a médiafelületeinken egyre jobb minőségű és hatékonyabb tartalmi és display megjelenést biztosítsunk, erre a következő évben szintén komoly fejlesztéseket tervezünk. A b2b megbízások mellett egyre több olyan kampányt bonyolítunk, ahol komoly igény van a b2c ügyfelek elérésére is, így adta magát, hogy ezen a piacon is tovább erősítsük a pozíciónkat. Ákossal ennek mentén kezdtünk el gondolkodni egy olyan hibrid médiatermék és közös kampánytervezési lehetőség kialakításán, ami kettős előnyt kínál a hazai és külföldi szállodák és turisztikai desztinációk számára, így a jövőben már nem csak a b2b, de a b2c területen egyaránt tudnak velünk tervezni, ha kommunikációról, kampánytervezésről vagy médiamegjelenésről van szó” – emelte ki Révész Róbert, a HotelPremio Group társtulajdonosa.

Az Utazómajom 2014 óta, több, mint 10 éve van a piacon, az elmúlt években a legnagyobb eléréssel rendelkező b2c oldallá nőtte ki magát. Több mint 100 belföldi szálláshely mellett a környező országok hoteleivel is közös kampányokat valósított meg, és szinte minden Budapestről járatot üzemeltető légitársasággal volt már együttműködése. Meghatározó szerepet tölt be a szomszédos desztinációk népszerűsítésében, aktív kapcsolata van a turizmus hazai képviselőivel. Az Utazómajom Magyarország legnagyobb utazás iránt érdeklődő követőtáborával rendelkezik, a legolvasottabb turisztikai médiafelület. Követői leginkább a kiemelkedő elérései, célzott, egyenes, letisztult kommunikációja miatt kedvelik, üzleti partnerei pedig az elérésén túl az  innovatív ötleteit is díjazzák. Alapítója Tóth Ákos, eredeti szakmáját tekintve gazdaságinformatikus, 11 éve foglalkozik az online turizmussal.

“Nagyon fontos ez az együttműködés, mert számomra a legnehezebb feladat a kapcsolatépítés, ebben pedig a HotelPremio Group az élen jár” – emelte ki Tóth Ákos, az Utazómajom tulajdonosa. “Azt remélem, hogy hosszú távú, gyümölcsöző, jó hangulatú és sikeres projektekben gazdag közös évek elé nézünk” –  tette hozzá.

Az Utazómajom értékesítése a továbbiakban a HotelPremio Group média üzletágához tartozik majd, ahol a cégeshelyszínek.hu, rendezvényhelyszínek.hu, micehungary.com, rendezveny.com kínálata mellett a jövőben a b2c portál és social média csatornái is megtalálhatóak lesznek. Az üzletág 2025-ös célkitűzése az egyedi igényekre szabott turisztikai kampányok egykapus kiszolgálása. A HotelPremio Group média üzletág új media sales managere, Nagy Eszter 2024 őszén az Indamediától érkezett a cégcsoporthoz.

Az Utazómajom médiafelületei korlátozott számban még 2024-es árakon, nagy kedvezménnyel elérhetőek a 2025-ös évre is, további információ és ajánlat: Nagy Eszter, HotelPremio Group.(turizmus.com)

Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Az MNB folytatja bankszámlaválasztó kampányát

A kalkulátorban egyedileg megadhatók a jellemző fizetési szokások, és ezek segítségével kiszámíthatók az adott bankszámlák várható havi és éves összes terhei is.

Sikeres volt a Utazás+ Kiállítás és a Budapest Boat Show

A 35 ország 250 kiállítója visszajelzései alapján idén nőtt a termékek és szolgáltatások iránti komoly érdeklődők aránya, számos üzlet köttetett

Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója

Mager Andrea közös megegyezéssel távozik a közlemény szerint, munkáját a Magyar Nemzeti Bank (MNB) Monetáris Tanácsának tagjaként folytatja.

Erősödött a forint kedd reggelre

Erősödött kedd reggelre a forint a főbb devizákkal szemben...

Hírek

Erősödött a forint kedd reggelre

Erősödött kedd reggelre a forint a főbb devizákkal szemben...

Az alkoholmentes sör egyre népszerűbb az EU-ban: De vajon megelőzi-e a hagyományos sört?

Az alkoholmentes sör egyre népszerűbb az EU-ban: De vajon...

A diktatúra habzó bája: nyugati mintájú söröző nyílt Észak-Koreában

Észak-Korea egy vadonatúj, nyugati stílusú sörözőt reklámoz fővárosában, de...

Rárepültek a gyanútlan Wizz Air utasokra

Adathalász e-mailben árulnak 10 eurós Wizz Air kupont a...

Erősödött csütörtök reggelre a forint

A februári kezdéshez képest a forint 1,6 százalékkal erősödött az euróval, valamint 2,3 százalékkal a dollárral és a svájci frankkal szemben.

Erősödött a forint szerdán

Erősödött kissé a forint szerdán a főbb devizákkal szemben a kora reggeli jegyzéséhez képest a bankközi piacon.

Vegyesen mozgott a forint kedd reggel

Az eurót 1,0305 dolláron jegyezték kedden reggel, alacsonyabban a hétfő esti 1,0313 dollárnál.

Gyengült a forint hétfő reggel

Az euró 1,0315 dollárt ért hétfő reggel a péntek esti 1,0326 dollár után.

Gazdaság

Az adóelőlegből is igénybe vehető az szja-kedvezmény

Nyomtatásra, irattárolásra sincs szükség, mert a nyilatkozatot az adóhivatal automatikusan továbbítja az abban megjelölt munkáltatónak, kifizetőnek.

Az alapvető élelmiszerek árának csökkentéséért lép a GVH

A nemzeti versenyhatóság álláspontja szerint az érdekképviseleti szervezetek által rendszeresen kiadott áremelési közlemények sérthetik a tisztességes piaci versenyt és fokozzák az inflációs nyomást.

Itt az első kamatforduló, utalják a csúcshozamot az inflációkövető állampapírokra

A PMÁP-ot az államkincstár 99 százalékos árfolyamon váltja vissza, de ez az egy százaléknyi veszteség is bőven megéri, hiszen a többi lakossági állampapír közül a legalacsonyabb kamatú is 5,5 százalékot fizet

Megvan az új PMÁP kamat, kezdődhet a nagy állampapírcsata

Az idei PMÁP-lejáratokról és kamatfizetésekről már tavaly megkezdték az egyeztetést az ügyfelekkel, hogy fel tudjanak készülni, mi legyen a pénzükkel, amikor érkeznek a kifizetések.