Kezdőlap Turizmus Mi jót hoz nekünk a HotelPremio Group és az Utazómajom együttműködése?
No menu items!

Mi jót hoz nekünk a HotelPremio Group és az Utazómajom együttműködése?

A képen (balról jobbra): Tatár György, a HotelPremio Group ügyvezető tulajdonosa, Tóth Ákos, az Utazómajom tulajdonosa, Révész Róbert, a HotelPremio Group társtulajdonosa

Az Utazómajom értékesítése a továbbiakban a HotelPremio Group média üzletágához tartozik majd, ahol a cégeshelyszínek.hu, rendezvényhelyszínek.hu, micehungary.com, rendezveny.com kínálata mellett a jövőben a b2c portál és social média csatornái is megtalálhatóak lesznek. Az üzletág 2025-ös célkitűzése az egyedi igényekre szabott turisztikai kampányok egykapus kiszolgálása.

Közel évtizedes ismeretség és számos sikeres közös kampány megvalósítása után 2025-től a két cég vezetői úgy döntöttek, hogy szorosabbra fűzik az üzleti szálakat: Stratégiai együttműködésbe kezdenek a médiaértékesítés területén, kihasználva a brandek és médiafelületek kapcsolódásában, elérésében rejlő szinergiákat, így 2025-től a HotelPremio Group értékesíti kizárólagosan az Utazómajom médiafelületeit.

“Ügyfeleink visszajelzései alapján idén kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a médiafelületeinken egyre jobb minőségű és hatékonyabb tartalmi és display megjelenést biztosítsunk, erre a következő évben szintén komoly fejlesztéseket tervezünk. A b2b megbízások mellett egyre több olyan kampányt bonyolítunk, ahol komoly igény van a b2c ügyfelek elérésére is, így adta magát, hogy ezen a piacon is tovább erősítsük a pozíciónkat. Ákossal ennek mentén kezdtünk el gondolkodni egy olyan hibrid médiatermék és közös kampánytervezési lehetőség kialakításán, ami kettős előnyt kínál a hazai és külföldi szállodák és turisztikai desztinációk számára, így a jövőben már nem csak a b2b, de a b2c területen egyaránt tudnak velünk tervezni, ha kommunikációról, kampánytervezésről vagy médiamegjelenésről van szó” – emelte ki Révész Róbert, a HotelPremio Group társtulajdonosa.

Az Utazómajom 2014 óta, több, mint 10 éve van a piacon, az elmúlt években a legnagyobb eléréssel rendelkező b2c oldallá nőtte ki magát. Több mint 100 belföldi szálláshely mellett a környező országok hoteleivel is közös kampányokat valósított meg, és szinte minden Budapestről járatot üzemeltető légitársasággal volt már együttműködése. Meghatározó szerepet tölt be a szomszédos desztinációk népszerűsítésében, aktív kapcsolata van a turizmus hazai képviselőivel. Az Utazómajom Magyarország legnagyobb utazás iránt érdeklődő követőtáborával rendelkezik, a legolvasottabb turisztikai médiafelület. Követői leginkább a kiemelkedő elérései, célzott, egyenes, letisztult kommunikációja miatt kedvelik, üzleti partnerei pedig az elérésén túl az  innovatív ötleteit is díjazzák. Alapítója Tóth Ákos, eredeti szakmáját tekintve gazdaságinformatikus, 11 éve foglalkozik az online turizmussal.

“Nagyon fontos ez az együttműködés, mert számomra a legnehezebb feladat a kapcsolatépítés, ebben pedig a HotelPremio Group az élen jár” – emelte ki Tóth Ákos, az Utazómajom tulajdonosa. “Azt remélem, hogy hosszú távú, gyümölcsöző, jó hangulatú és sikeres projektekben gazdag közös évek elé nézünk” –  tette hozzá.

Az Utazómajom értékesítése a továbbiakban a HotelPremio Group média üzletágához tartozik majd, ahol a cégeshelyszínek.hu, rendezvényhelyszínek.hu, micehungary.com, rendezveny.com kínálata mellett a jövőben a b2c portál és social média csatornái is megtalálhatóak lesznek. Az üzletág 2025-ös célkitűzése az egyedi igényekre szabott turisztikai kampányok egykapus kiszolgálása. A HotelPremio Group média üzletág új media sales managere, Nagy Eszter 2024 őszén az Indamediától érkezett a cégcsoporthoz.

Az Utazómajom médiafelületei korlátozott számban még 2024-es árakon, nagy kedvezménnyel elérhetőek a 2025-ös évre is, további információ és ajánlat: Nagy Eszter, HotelPremio Group.(turizmus.com)

Hirdetés

Zöld Stratégia 2026: a fenntartható értékteremtés példái. Nemzetközi konferencia december 9.
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy a zöld átállás nem elsősorban kötelezettség, hanem kézzelfogható előny: alacsonyabb energia- és működési költségek, stabilabb finanszírozás, erősebb márka és kiszámíthatóbb beszállítói pozíció.
A versenyképesség ma már részben azon múlik, ki mennyire ügyesen építi fel saját fenntarthatósági rendszerét.

További információért kattintson ide.

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Orbán Viktor: a minimálbér 11, a garantált bérminimum 7 százalékkal nő

65 ezer betöltetlen álláshely van Magyarországon, és jövőre 35 ezer engedélyt fognak kiadni vendégmunkásoknak.

Kovács Árpád: a jó vezető egyensúlyt teremt a gyors reakció és a stratégiai gondolkodás között

Az Üzlet portálon idén először hirdettük meg azt a...

A cégek többsége emeli a fizetéseket jövőre egy felmérést szerint

Az előző évekhez hasonlóan a Magyarországon működő cégek többsége 2026-ban is emeli a fizetéseket.

Közel 8 ezer katás vállalkozót érinthet a kataalanyiság megszűnése adótartozás miatt

Csaknem 8 ezer katás vállalkozót érinthet a kataalanyiság megszűnése, mivel nettó 100 ezer forintot elérő adótartozásuk van, az érintetteknek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) a napokban figyelmeztető levelet küld.
Hirdetés

Hírek

Orbán Viktor: a minimálbér 11, a garantált bérminimum 7 százalékkal nő

65 ezer betöltetlen álláshely van Magyarországon, és jövőre 35 ezer engedélyt fognak kiadni vendégmunkásoknak.

A cégek többsége emeli a fizetéseket jövőre egy felmérést szerint

Az előző évekhez hasonlóan a Magyarországon működő cégek többsége 2026-ban is emeli a fizetéseket.

Közel 8 ezer katás vállalkozót érinthet a kataalanyiság megszűnése adótartozás miatt

Csaknem 8 ezer katás vállalkozót érinthet a kataalanyiság megszűnése, mivel nettó 100 ezer forintot elérő adótartozásuk van, az érintetteknek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) a napokban figyelmeztető levelet küld.

A megítélt támogatások 70 százalékát már kifizették a Napenergia Plusz Programban

A modern napelemes rendszerek telepítését ösztönző pályázaton az elutalt összegek meghaladták a 60 milliárd forintot. Több mint 21 ezer család összesen mintegy 86 milliárd, egyenként több mint 4 millió forintos támogatással csökkentheti áramszámláit saját eszközzel zöldenergiát termelve és tárolva

Októberben a kártyabirtokosok 14 százalékkal többet költöttek SZÉP-kártyáikról

A családok gondtalan pihenését a kormány a SZÉP-kártyán keresztül kiemelten támogatja, amely októberben a belföldi turizmus egyik legfontosabb hajtóereje volt: a kártyabirtokosok összesen 36,3 milliárd forintot használtak fel kártyáikról, ami több mint 14 százalékos növekedést jelent tavalyhoz képest - közölte a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM).

Emirates -Emirates Asia Pass – több úti cél egyetlen repjeggyel

Az Emirates egy új utazási lehetőséget mutat be a Délkelet-Ázsia iránt érdeklődő magyar utazóknak.

KSH: októberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,1, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg

A kiskereskedelmi adatokba nem tartozó gépjármű- és gépjárműalkatrész-üzletek volumene 3,1 százalékkal nőtt

Egyhangúlag szavazott az alapkamat tartásáról az MNB Monetáris Tanácsa novemberben

Az iparcikkek ára ugyanakkor nem változott érdemben, az élelmiszerárak pedig az elmúlt hónapok során még csökkentek is, a beérkező inflációs adat pedig összhangban alakult a szeptemberi Inflációs jelentés előrejelzésének alappályájával - írták.
Hirdetés

Gazdaság

NGM: Magyarország pénzügyei rendezettek, a költségvetés stabil

Októberben (egy hónap alatt) a központi alrendszer 339,0 milliárd forint hiánnyal zárt, szemben az előző évi azonos havi 427,0 milliárd forintos hiánnyal.

10 újdonság, amit a magyar revolutosok megkaphatnak a közeljövőben

Érkeznek a hírek a sajtóban arról, hogy a Revolut megnyitotta a magyarországi fióktelepét. De azt már kevesen tudják, hogy az jogilag már évek óta...

Nem a párna a pénz legjobb helye az inflációban

Akciós bankbetétekkel rövid távon is kivédhető a pénzromlás

Óvatosan fektetnek be a magyarok, a pénzügyi műveltség és a digitális bizalom erősítésre szorul

Az XTB egy nemzetközi befektetési applikáció, amelynek világszerte több mint 2 millió felhasználója van. A befektetési szolgáltató XTB csoport több mint 1300 munkavállalót foglalkoztat.