Kezdőlap Cégvilág Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép...
No menu items!

Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád

A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek megfelelő BB borokkal és pezsgőkkel ajándékozza meg a borfogyasztókat a balatonboglári székhelyű borászat. Szándékuk szerint a modern, letisztult arculatú palackokba kerülő, újragondolt, de elkészítésükben hagyományhű italok harmóniája kijelöli a BB márka jövőbeli útját, meghatározza új pozícióját a termékportfólióban. A cég éves szinten mintegy 5,4 millió palack bort és pezsgőt értékesít, ezáltal egyik meghatározó szereplője a magyar piacnak.

Egy-egy márka újragondolása, korszerűsítése szokványos jelenségnek tekinthető a borágazatban. Ennek oka elsősorban a piaci trendek változásában és a fogyasztói elvárások finomodásában keresendő. Kevés azonban az olyan vállalkozás, ahol a korszerűsítésnek köszönhetően egy termékcsalád teljes egészében megújul, beleértve a vinifikációt és a kiszerelést is. A BB erre a nehéz, de nagy eredményekkel kecsegtető feladatra vállalkozott, amikor a bor- és pezsgőcsalád átfogó megújításáról döntött.

A megújításhoz a cég olyan utat választott, amelyre ismereteink szerint korábban nem volt példa Magyarországon: szakmai tevékenységüket a világszerte ismert Master of Wine, James Davis támogatta és támogatja tanácsokkal, javaslatokkal ellátva a BB főborászát, Kácsor Bencét. A páratlan szakmai együttműködés és a BB márka megújításának részleteiről a szakemberek egy nagyszabású sajtóesemény keretében számoltak be 2025. július 16-án, Balatonbogláron.

Az eseményen megszólalók kiemelték, hogy egy márka megújítása során mindenkor számolni kell a hagyománnyal, hiszen a múlt viszonyítási alap, viszont tudni kell elrugaszkodni tőle, mert ez az innováció első mozzanata.

A BB megújításának céljaival és várható jövőbeli eredményeivel kapcsolatban Müller Kornél ügyvezető elmondta: „a BB bor és pezsgőcsalád megújításával azt vállaltuk, hogy minden tekintetben emeljük a tétet. Fogyasztóinknak valami újat, jobbat, még inkább szerethetőt kívánunk adni. A teljes termékcsaládot a legújabb hazai és nemzetközi trendekre hangoljuk”.

Terleth Gabriella, a cég PR-menedzsere a BB bor- és pezsgőcsalád megújítási folyamatát bemutatva aláhúzta: „általánosságban elmondhatjuk, hogy a BB márka megújítását a holisztikus gondolkodásmód jellemzi, valamint az, hogy mindenből a maximumot akarjuk kihozni. A kezdetektől egy átfogó folyamatban gondolkodtunk, melynek a végeredménye, hogy a fogyasztók egy teljesen új, kiemelkedő minőségű bor- és pezsgőcsaládot kapnak”.

A termékcsalád a megújulással egy letisztult, elegáns külsőt kapott, a betűk azonban hasonlítanak a korábban megszokott BB logóra. A választást segítendő a főcímkén színkóddal és karakterjegyekkel találkozhatnak a fogyasztók, a hátcímkén pedig egy csúszka jelöli a borok ízkarakterét.

„James Davis Master of Wine a tudása legjavával támogat bennünket ebben a hosszú és mindenre kiterjedő folyamatban, amelynek során az első szőlőszemtől az utolsó csepp borig mindenre figyelünk. De azt sem szabad elfelejtenünk, hogy egy ilyen nagy lélegzetvételű feladat nem csak egy ember szakértelmén és erőbefektetésén múlik. A BB bor- és pezsgőcsalád megújítása egy igazi csapatmunka volt, minden kolléga a tudása legjavát tette hozzá a projekthez. Mindannyiuknak hálával tartozunk ezért” – mondta Terleth Gabriella.

Kácsor Bence, a BB pincészet főborásza a James Davis-szel kialakított szakmai együttműködést jellemezve kifejtette: „az elmúlt időszakban több száz bort kóstoltunk végig közösen. Nemcsak a saját portfóliónk, hanem a borvidék és Magyarország különböző borait is. Mindezek alapján immár pontosan tudjuk, mik az erősségeink, miben fejlődhetünk és miként használhatjuk ki a bennünk rejlő potenciált”.

„Sok szó esett arról is, hogyan változnak ma a borfogyasztási szokások világszerte, és hogyan tudunk ehhez alkalmazkodni anélkül, hogy feladnánk az értékeinket. Ez a közös munka számunkra is tanulási folyamat volt. Nem kaptunk kész recepteket, nem vettük át egy az egyben más országok jó gyakorlatait, hanem lépésről lépésre haladunk a fejlődés útján. James Davis tudása, tapasztalata és nyitottsága iránytűként segít minket abban, hogy ne veszítsük szem elől a legfontosabb célt: a BB borok és pezsgők folyamatos minőségi fejlődését” – emelte ki a szakértő.

Hirdetés

Zöld Stratégia 2026: a fenntartható értékteremtés példái. Nemzetközi konferencia december 9.
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy a zöld átállás nem elsősorban kötelezettség, hanem kézzelfogható előny: alacsonyabb energia- és működési költségek, stabilabb finanszírozás, erősebb márka és kiszámíthatóbb beszállítói pozíció.
A versenyképesség ma már részben azon múlik, ki mennyire ügyesen építi fel saját fenntarthatósági rendszerét.

További információért kattintson ide.

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Az Essity elnyerte az EcoVadis Platinum 2025 minősítést, a legfenntarthatóbb vállalatok felső 1%-ában szerepel

Az Essity megkapta az EcoVadis Platinum 2025 minősítést, így ismét a világ vállalatainak legfelső 1%-ában szerepel a CSR-teljesítmény alapján.

Határon átnyúló projekt erősíti a Fertő gyep és nádas kezelését

A most induló GRACE INTERREG projekt és a GRASSLAND-HU LIFE projekt stratégiaalkotása kölcsönösen támogatja majd egymást.

NGM: a Fitch Ratings továbbra is befektetésre ajánlja Magyarországot

A globális kihívások ellenére a nyugati és a keleti befektetők egyaránt megbízható partnerként és találkozási pontként tekintenek hazánkra.

Bécs Európa digitális jövőjét építi

A SEMIC 2025 konferencián Koppenhágában a város nyerte el az Európai Bizottság Public Sector Tech Watch Best Cases Awardját, ahol olyan megoldásokat díjaznak, amik közszolgáltatások javítása és a belső folyamatok fejlesztése által megkönnyítik az adott város polgárai számára az ügyintézést.
Hirdetés

Hírek

Az Essity elnyerte az EcoVadis Platinum 2025 minősítést, a legfenntarthatóbb vállalatok felső 1%-ában szerepel

Az Essity megkapta az EcoVadis Platinum 2025 minősítést, így ismét a világ vállalatainak legfelső 1%-ában szerepel a CSR-teljesítmény alapján.

Határon átnyúló projekt erősíti a Fertő gyep és nádas kezelését

A most induló GRACE INTERREG projekt és a GRASSLAND-HU LIFE projekt stratégiaalkotása kölcsönösen támogatja majd egymást.

NGM: a Fitch Ratings továbbra is befektetésre ajánlja Magyarországot

A globális kihívások ellenére a nyugati és a keleti befektetők egyaránt megbízható partnerként és találkozási pontként tekintenek hazánkra.

Bécs Európa digitális jövőjét építi

A SEMIC 2025 konferencián Koppenhágában a város nyerte el az Európai Bizottság Public Sector Tech Watch Best Cases Awardját, ahol olyan megoldásokat díjaznak, amik közszolgáltatások javítása és a belső folyamatok fejlesztése által megkönnyítik az adott város polgárai számára az ügyintézést.

Idén két budapesti kerületben és Miskolcon lehetett eladni a leggyorsabban ingatlant

A Duna House adatai szerint idén Budapesten a IX. és X. kerületben keltek el a leggyorsabban a lakások, 55 illetve 63 nap alatt, míg a vidéki nagyvárosok közül Miskolcon volt a leggyorsabb az értékesítés, 86 napos átlagos értékesítési idővel.

6,2 százalékkal bővült a mezőgazdaság teljes kibocsátási értéke idén

2025-ben a mezőgazdaság kibocsátása 4,4 ezer milliárd forint felett alakult, ez 6,2 százalékkal több az egy évvel korábbinál. A bővüléshez a teljes termelési árszínvonal 10 százalékos, továbbá az állattenyésztés volumenének 2,5 százalékos emelkedése járult hozzá.

SH: októberben az előző év azonos időszakához mérten 2,7 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 0,5 százalékkal bővült az ipari termelés

A szezonálisan és munkanappal kiigazított adatok alapján az ipari kibocsátás 0,5 százalékkal nagyobb volt a 2025. szeptemberinél

Orbán Viktor: a minimálbér 11, a garantált bérminimum 7 százalékkal nő

65 ezer betöltetlen álláshely van Magyarországon, és jövőre 35 ezer engedélyt fognak kiadni vendégmunkásoknak.
Hirdetés

Gazdaság

NGM: Magyarország pénzügyei rendezettek, a költségvetés stabil

Októberben (egy hónap alatt) a központi alrendszer 339,0 milliárd forint hiánnyal zárt, szemben az előző évi azonos havi 427,0 milliárd forintos hiánnyal.

10 újdonság, amit a magyar revolutosok megkaphatnak a közeljövőben

Érkeznek a hírek a sajtóban arról, hogy a Revolut megnyitotta a magyarországi fióktelepét. De azt már kevesen tudják, hogy az jogilag már évek óta...

Nem a párna a pénz legjobb helye az inflációban

Akciós bankbetétekkel rövid távon is kivédhető a pénzromlás

Óvatosan fektetnek be a magyarok, a pénzügyi műveltség és a digitális bizalom erősítésre szorul

Az XTB egy nemzetközi befektetési applikáció, amelynek világszerte több mint 2 millió felhasználója van. A befektetési szolgáltató XTB csoport több mint 1300 munkavállalót foglalkoztat.