Kezdőlap Cégvilág Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép...
No menu items!

Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád

A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek megfelelő BB borokkal és pezsgőkkel ajándékozza meg a borfogyasztókat a balatonboglári székhelyű borászat. Szándékuk szerint a modern, letisztult arculatú palackokba kerülő, újragondolt, de elkészítésükben hagyományhű italok harmóniája kijelöli a BB márka jövőbeli útját, meghatározza új pozícióját a termékportfólióban. A cég éves szinten mintegy 5,4 millió palack bort és pezsgőt értékesít, ezáltal egyik meghatározó szereplője a magyar piacnak.

Egy-egy márka újragondolása, korszerűsítése szokványos jelenségnek tekinthető a borágazatban. Ennek oka elsősorban a piaci trendek változásában és a fogyasztói elvárások finomodásában keresendő. Kevés azonban az olyan vállalkozás, ahol a korszerűsítésnek köszönhetően egy termékcsalád teljes egészében megújul, beleértve a vinifikációt és a kiszerelést is. A BB erre a nehéz, de nagy eredményekkel kecsegtető feladatra vállalkozott, amikor a bor- és pezsgőcsalád átfogó megújításáról döntött.

A megújításhoz a cég olyan utat választott, amelyre ismereteink szerint korábban nem volt példa Magyarországon: szakmai tevékenységüket a világszerte ismert Master of Wine, James Davis támogatta és támogatja tanácsokkal, javaslatokkal ellátva a BB főborászát, Kácsor Bencét. A páratlan szakmai együttműködés és a BB márka megújításának részleteiről a szakemberek egy nagyszabású sajtóesemény keretében számoltak be 2025. július 16-án, Balatonbogláron.

Az eseményen megszólalók kiemelték, hogy egy márka megújítása során mindenkor számolni kell a hagyománnyal, hiszen a múlt viszonyítási alap, viszont tudni kell elrugaszkodni tőle, mert ez az innováció első mozzanata.

A BB megújításának céljaival és várható jövőbeli eredményeivel kapcsolatban Müller Kornél ügyvezető elmondta: „a BB bor és pezsgőcsalád megújításával azt vállaltuk, hogy minden tekintetben emeljük a tétet. Fogyasztóinknak valami újat, jobbat, még inkább szerethetőt kívánunk adni. A teljes termékcsaládot a legújabb hazai és nemzetközi trendekre hangoljuk”.

Terleth Gabriella, a cég PR-menedzsere a BB bor- és pezsgőcsalád megújítási folyamatát bemutatva aláhúzta: „általánosságban elmondhatjuk, hogy a BB márka megújítását a holisztikus gondolkodásmód jellemzi, valamint az, hogy mindenből a maximumot akarjuk kihozni. A kezdetektől egy átfogó folyamatban gondolkodtunk, melynek a végeredménye, hogy a fogyasztók egy teljesen új, kiemelkedő minőségű bor- és pezsgőcsaládot kapnak”.

A termékcsalád a megújulással egy letisztult, elegáns külsőt kapott, a betűk azonban hasonlítanak a korábban megszokott BB logóra. A választást segítendő a főcímkén színkóddal és karakterjegyekkel találkozhatnak a fogyasztók, a hátcímkén pedig egy csúszka jelöli a borok ízkarakterét.

„James Davis Master of Wine a tudása legjavával támogat bennünket ebben a hosszú és mindenre kiterjedő folyamatban, amelynek során az első szőlőszemtől az utolsó csepp borig mindenre figyelünk. De azt sem szabad elfelejtenünk, hogy egy ilyen nagy lélegzetvételű feladat nem csak egy ember szakértelmén és erőbefektetésén múlik. A BB bor- és pezsgőcsalád megújítása egy igazi csapatmunka volt, minden kolléga a tudása legjavát tette hozzá a projekthez. Mindannyiuknak hálával tartozunk ezért” – mondta Terleth Gabriella.

Kácsor Bence, a BB pincészet főborásza a James Davis-szel kialakított szakmai együttműködést jellemezve kifejtette: „az elmúlt időszakban több száz bort kóstoltunk végig közösen. Nemcsak a saját portfóliónk, hanem a borvidék és Magyarország különböző borait is. Mindezek alapján immár pontosan tudjuk, mik az erősségeink, miben fejlődhetünk és miként használhatjuk ki a bennünk rejlő potenciált”.

„Sok szó esett arról is, hogyan változnak ma a borfogyasztási szokások világszerte, és hogyan tudunk ehhez alkalmazkodni anélkül, hogy feladnánk az értékeinket. Ez a közös munka számunkra is tanulási folyamat volt. Nem kaptunk kész recepteket, nem vettük át egy az egyben más országok jó gyakorlatait, hanem lépésről lépésre haladunk a fejlődés útján. James Davis tudása, tapasztalata és nyitottsága iránytűként segít minket abban, hogy ne veszítsük szem elől a legfontosabb célt: a BB borok és pezsgők folyamatos minőségi fejlődését” – emelte ki a szakértő.

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Magyar modellel lehetne sikersztori a toronyház építés itthon és a régióban

Fotó:Freepik Zentai Péter ingatlanfejlesztő szerint az építőipar ismét a magyar...

Csökkenő forgalomban növekedett a BUX a héten

Csökkenő forgalomban növekedett a Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX-index 366,55 pontos, 0,35 százalékos emelkedéssel 105 513,1 ponton zárta a négy munkanapos kereskedési hetet.

Félévi vagyonmustra

A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank friss jelentése: a 11 százalék feletti éves vagyonnövekedés valójában a felső 1 százalék vagyonosodását tükrözi. Karagich István ügyvezető arra is rámutatott: a statisztikákban szereplő céges érdekeltségek bizonytalan értékelése miatt a lakosság pénzügyi helyzete sokkal kedvezőbbnek látszik, mint amilyen. A klasszikus, likvid megtakarítások növekedése jóval szűkebb rétegre korlátozódik.

EM: több mint 900 társasház pályázott a lakossági távhőprogramra

Több, mint 900 társasház pályázott a lakossági távhőprogramra. A benyújtási lehetőség felfüggesztéséig az eredeti keretösszeg másfélszeresére, 7,6 milliárd forintra nyújtottak be igényeket .
Hirdetés

Hírek

Csökkenő forgalomban növekedett a BUX a héten

Csökkenő forgalomban növekedett a Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX-index 366,55 pontos, 0,35 százalékos emelkedéssel 105 513,1 ponton zárta a négy munkanapos kereskedési hetet.

KSH: 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye

Az előző negyedévhez mérten a szezonálisan kiigazított adatok alapján a beruházások összértéke összehasonlító áron 1,1 százalékkal mérséklődött

Új helyszínen az ÖKO Expó Kiállítás

Idén immár 6. alkalommal várja az ökológiai gazdálkodás iránt érdeklődő termelőket, feldolgozókat, kereskedőket, szolgáltatókat és természetesen a fogyasztókat a debreceni 

Budapesti agglomeráció: egyre feljebb kúsznak az árak

gyre távolabb költöznek a fővárosból az ingatlanvásárlók

Irány a Szamárfül Fesztivál – a nyár legvidámabb családi programja Pécsett

Nyár végén újra gyermekzsivajtól lesz hangos a pécsi Zsolnay Negyed: augusztus 22–24. között immár tizenharmadik alkalommal rendezik meg a Szamárfül Fesztivált.

Új gyakorlati képzés indul a falusi turizmus fellendítéséért

A turizmus az egyik leggyorsabban aktivizálható gazdasági ágazat a kistelepüléseken. Már egyetlen jól kialakított vendégház, felújított közösségi tér vagy tematikus program is új látogatókat hozhat.

Ausztriában dolgozózik? Nyugdíjtanácsadó napok Győrben és Szombathelyen

Azokat várják, akik alkalmazottként vagy vállalkozóként, illetve egyéb jogcímen - például gyermeknevelés, tanulmányok - szereznek nyugdíjjogosultságot a szomszédos országban - közölte a Magyar Államkincstár.

A vállalkozások önkéntesen 400 millió forintot fizettek be az adategyeztetési kampányban

Az adategyeztetés segítségével a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) úgy szűrje ki a szabályokat szándékosan kijátszó vállalkozásokat úgy, hogy közben a lehető legkevésbé terhelje a jogkövetőket.
Hirdetés

Gazdaság

Az egészségpénztár is segítheti az iskolakezdést

A szolgáltatás mostantól az éven belül bármikor igényelhető, megszűnt az a szabály, hogy a vásárlási számlát csak a tanév kezdete előtt, illetve a vége után legfeljebb 15 nappal állíttathatták ki.

Bővül a Magyar Államkincstár online állampapír-értékesítése

Új, azonnali és biztonságos fizetési lehetőséggel bővül a Magyar Államkincstár online értékesítési rendszere: a WebKincstárban és a MobilKincstárban mostantól QVIK fizetéssel is vásárolhatnak állampapírt az ügyfelek.

Kamatdöntés – Egyhangúlag szavazott az alapkamatról az MNB Monetáris Tanácsa júliusban

A július 22.-i döntés alapján a jegybanki alapkamat 6,50 százalék maradt.

A nyári uborkaszezon a legjobb időszak a dubaji ingatlanvásárlásra a magyar szakértő szerint

Töretlenül növekszik a magyarok érdeklődése a dubaji ingatlanok iránt, egyes cégek évről évre hússzoros növekedést is tapasztalnak a keresletben.