Üvegdarabok lehetnek benne, ezért visszahívja az Aperitivo Sprizz márkájú boralapú koktélt az Aldi – közölte az áruházlánc.
A terméket az Aldi szerdán már nem árusította, és a vevőket is arra kérik, hogy vigyék vissza a korábban megvásárolt palackokat.
A 0,2 literes Aperitivo Sprizz három palackot tartalmazó csomagban került forgalomba, szállítójuk a Mack & Schühle AG.
A vételárat a vásárlást igazoló blokk hiányában is visszatérítik – tették hozzá.
Zöld Stratégia 2026: a fenntartható értékteremtés példái. Nemzetközi konferencia december 9.
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy a zöld átállás nem elsősorban kötelezettség, hanem kézzelfogható előny: alacsonyabb energia- és működési költségek, stabilabb finanszírozás, erősebb márka és kiszámíthatóbb beszállítói pozíció.
A versenyképesség ma már részben azon múlik, ki mennyire ügyesen építi fel saját fenntarthatósági rendszerét.
További információért kattintson ide.