Hirdetés
Kezdőlap Hirdetés 5 módszer, ami észrevétlenül is segít a vállalkozásodon

5 módszer, ami észrevétlenül is segít a vállalkozásodon

A te vállalkozásod sem lehet könnyű helyzetben, hiszen a piaci verseny kíméletlen. Így minden lehetőséget meg kell ragadnod, ami segíthet, és a legjobb, ha ezt észrevétlenül teszed. Miért? Mert így még nagyobb hatást érhetsz el. Nézzük is, hogy mire gondolunk!

5 módszer, ami egyszerűen segíti a vállalkozásodat

1. Reklámajándék

Egy ajándéknak mindenki örül, főleg ha még praktikus is. Ha reklámajándékon töröd a fejed, akkor valami ilyesmiben gondolkodj:

  • hasznos lehet a partner számára, és nem a fiók alján végzi
  • tükrözi a vállalkozásod profilját és imázsát (például logóval ellátott)
  • kreatív
  • egyedi
  • emlékezetes
  • érzéseket vált ki
  • véletlenül sem tűnik olcsónak.

A reklámajándék egy kitűnő marketinges, promóciós eszköz, élj a lehetőségével!

2. Egy jó szlogen

A jó szlogenekről a reklámok juthatnak először az eszedbe, mert egyes márkáknak biztosan te is kívülről fújod a szlogenjét. Miért van ez? Egyszerű a megoldás: azért mert rövidek, ütősök, könnyen megjegyezhetőek, és nem utolsó sorban az érzelmekre hatnak.

Vegyük csak példának az „Old Spice: Bizonyíték, nem ígéret” szlogent! Nekik bejött, hiszen nehezen találunk olyan embert, aki ne ismerné ezt a mondatot, ráadásul 1937 óta, azaz 85 éve működik sikeresen a vállalat. Egy szó mint száz, egy jó szlogen emlékezetessé teheti a vállalkozásodat az emberek számára.

3. Egy korszerű weboldal

Az emberek rendszerint a külső alapján ítélnek, ezért a honlapod megjelenése tükrözni fogja számukra a vállalkozásod minőségét is. Ha a weboldalad lassan tölt be, túlzsúfolt, vagy éppen túl semmitmondó, akkor gondolkodás nélkül átkattintanak a következőre, és máris elvesztettél egy ügyfelet. Viszont jó hír, hogy egy korszerű honlapot ma már nem olyan nehéz elérni egy jó szakemberrel. Ha szemfüles vagy, akkor spórolhatsz is! Szoktak lenni időszakos akciók, vagy körülnézhetsz az ismeretségi körödben is, hátha akad olyan aki ezzel foglalkozik.

3. Referenciák

Akkor lesz nagyobb forgalmad, ha tudják, hogy megbízható vagy. Mivel növelhetnéd jobban az ügyfeleid bizalmát, ha nem a referenciamunkáiddal? Referenciaszerzésnek több módja is van.

  • Szerződésbe foglalod, hogy a projekt elvégzését követően referenciaként használhatod fel a munkát.
  • Ha kapsz pár elismerő szót írásban, akkor töltsd fel a honlapodra, oszd meg a közösségi oldalaidon (természetesen a másik fél beleegyezésével)!
  • Kínálj érte cserébe valamit (pl.: ajándéktermék, kedvezményes kupon)!

Ajánlatos minél több pozitív visszajelzést beszerezned, hogy megismerhessenek a potenciális ügyfelek.

4. Értékeld a hűséget

A visszatérő vagy állandó ügyfelek megbecsülésével új kapcsolatokra is szert tehetsz. Gondolj csak az ajánlásokra! Szívesebben dicsérnek másoknak, ha valami pluszt is kapnak tőled.

  • Időnként, például havonta küldj ajándékutalványt, kupont.
  • Küldj szülinapi köszöntőt, például hírlevelet.
  • Küldhetsz nekik is reklámajándékot.
  • A közösségi oldalad követőit se felejtsd el! Posztolj hasznos tartalmakat (tippek, trükkök, hogyan csináld stb.)!

Ha a négy példa közül legalább az egyiket alkalmazod, akkor még több hűséges ügyfeled lehet.

5. Blogcikk-írás

A blogcikkek nagyban növelhetik a honlapod látogatottságát, mert így olyanok is odatévedhetnek, akik alapvetően nem a szolgáltatásod iránt érdeklődnek. A különböző témájú publikációkkal viszont kíváncsivá teheted őket, tehát növekedhet a forgalmad is.

A lényeg az, hogy a vállalkozásod profiljába vágó tartalmakat közölj, és célszerű a rendszeres cikkfeltöltés. Mivel ez elég időigényes feladat, kérheted itt is szakember segítségét, például egy szabadúszó szövegíróét.

Számít a hozzáállás

Az sem mindegy, hogy hogyan állsz a vállalkozásod fellendítéséhez. Gondolj rá a szenvedélyedként, és ne munkaként. Tegyenek boldoggá a sikereid, légy büszke magadra! Ha valami nem sikerül, ne keseredj el. Tűzz ki célokat, és dolgozz meg értük, igyekezz lelkes maradni! A kudarc csak akkor kudarc, ha annak érzed, könyveld el inkább tapasztalatszerzésnek.

Ha pedig nem értesz valamihez, nem kell rögtön kétségbeesni. Bármikor kérhetsz szakmai segítséget, például egy webdizájnertől, marketingestől vagy akár egy coachtól. Ahogy vállalkozásod növekszik majd, célszerűbb lesz delegálni és automatizálni a folyamatokat. Nem lesz mindenre időd, ne akarj mindent te csinálni! Vegyél fel alkalmazottakat, esetleg egy asszisztenst, ha soknak érzed a papírmunkát. Tartsd észben az időhatékonyságot is!

Ebből az 5 módszerből pedig egy nagyon fontos következtetést lehet levonni, ami az élet minden területén, így a vállalkozásodnál is örökérvényű szabály: ahhoz, hogy kapj, először adj! Tedd boldoggá az ügyfeleidet, hogy te is boldog lehess.

Hirdetés
0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Az amerikai vámintézkedések ellehetetlenítik a csomagküldést

A hongkongi posta felfüggeszti az Egyesült Államokba irányuló, nem légipostai csomagküldemények felvételét

Nőni kezdett a bankok feketelistája

Hosszú évek óta tartó rövidülés után márciusban nőni kezdett a KHR-ben nyilvántartott lakossági mulasztások száma. Összesen 517 ezer aktív mulasztást tartanak már nyilván, 5 ezerrel többet, mint februárban

Adózzunk egyszerűbben!

A magyar vállalkozások versenyképességének erősítése érdekében folytatni kell az adózási rendszer egyszerűsítését.

Versenyfelügyeleti eljárás a GVH a Spar és az Auchan ellen

Versenyfelügyeleti eljárást indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Spar Magyarország Kft. és az Auchan Magyarország Kft. ellen, a lengyel élelmiszergyártó Maspex-csoporttal összefüggő ügyben. A
Hirdetés

Hírek

Oszakai Világkiállítás – megnyílt a Magyar Pavilon

Az Oszakai Világkiállítás a világ legnagyobb volumenű kulturális, turisztikai és gazdasági hatású eseményeinek egyike, egyúttal páratlan diplomáciai és gazdaságfejlesztési lehetőség

Itt az idő: be kell fizetni a gépjárműadót

Közeleg az április 15-i határidő, az autósok több mint fele már befizette a gépjárműadót, a 3,3 millió érintett közül 1,7 millióan

Ők így csinálják: Bécs fiataljait célozzák meg

A bécsi városvezetés új, modern kampányt indított, hogy minél több fiatalt vonjon be az áprilisi helyi választásokba. Digitális eszközökkel, influencerek közreműködésével és interaktív tartalmakkal próbálják elérni, hogy a fiatalok valóban éljenek szavazati jogukkal.

Trump tovább vámolja Kínát, közben mézesmadzagot dob a többieknek – összefoglaló

A CNBC, amely élő folyamban követi Trump elnök kaotikus...

Trump azonnali hatállyal 125 százalékra emeli a kínai vámot, haladékot ad a többieknek.

Donald Trump ismét posztolt a közösségi médiában, ezúttal megint Kínát vette célba. Most azt mondta, hogy 125%-ra emeli a Kínára kivetett vámot - méghozzá „azonnali hatállyal”

Kína 84%-os vámokat jelent be az amerikai árukra a Trumppal való leszámolás során. Európa is visszavág

Kína szerdán 84 százalékos megtorló vámokat vezetett be az...

Trump vámol, a kongresszusi republikánusok közül egyre többen féltik a nyugdíjasokat

A kongresszusi republikánusok már csak azért is aggódnak a...
Hirdetés

Gazdaság

Devizapiac – Erősödött kissé a forint kedd reggelre

Erősödött kissé a forint a főbb devizákkal szemben kedd reggelre az előző esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

Szokatlan mértékű túlterheléses támadás érte az OTP-t

Nemzetközi mércével mérve is szokatlan méretű túlterheléses támadás érte csütörtökön az OTP Bank digitális ügyfélkiszolgálási felületeit

Indul a Lakhatási Tőkeprogram, emelt keretösszeggel, 300 milliárd forinttal

A Lakhatási Tőkeprogram a nagy érdeklődés miatt 100 milliárd forinttal magasabb keretösszeggel, 300 milliárd forinttal indul el.

Európai terjeszkedéséhez olasz bankot nézett ki az ING

  Fotó: popso.it Európai terjeszkedési tervéhez igazodva az ING, Olaszország felé vette az irányt, ahol a Banca Popolare di Sondrioval vette fel a kapcsolatot. Az ING Group...