Több mint kilenc tonna, mintegy ötmillió forint értékű állateledellel támogatja a menhelyi kisállatok ellátását a Lidl Magyarország Telitálka kampányával. A kampány célja a felelős állattartásra való figyelemfelhívás és a nehéz sorsú állatok élelmezéséhez való hozzájárulás.
A vásárlói segítséggel zajló kezdeményezés révén ezúttal is a NOÉ Állatotthon Alapítványt és a REX Kutyaotthon Alapítványt támogatja az áruházlánc, amely elkötelezett a társadalmi ügyek, így többek között az elesett sorsú állatok támogatása mellett is, ennek kapcsán hívták életre 2016-ban Telitálka elnevezésű adománygyűjtő kampányukat.
A diszkontlánc Facebook-oldalán indította a kezdeményezést ezúttal a Társállatok Világnapja alkalmából. A platformra olyan, a felelős állattartással kapcsolatos kérdések kerültek ki, amelyekre kommentekben tudtak az érdeklődők válaszolni, és minden helyes válasz 500 vagy 1000 forint értékű virtuális állateledel-adományt ért.