Tavaly a járvány mellett a forint árfolyama, az autóvásárlási támogatások és a forgalombahelyezési eljárás meghosszabbodása gyakorolta a legnagyobb hatást az autópiacra. Az idén 3-5 százalékos áremelkedésre lehet számítani.
Az elmúlt két évben százával végzett ellenőrzéseket az adóhivatal az autókereskedőknél és a járműalkatrészek forgalmazóinál, az eljárásokban másfél milliárd forint be nem fizetett adóra derítettek fényt a hatóság emberei, ahogy hamis alkatrészek, eszközök is előkerültek. Az autósszakma idén a kiemelt ellenőrzési célpontok között szerepel.
Tavaly romlott a német autókereskedők bevételarányos jövedelmezősége, elsősorban a dízeljárművek csökkenő népszerűsége és az új modellek típusengedélyének akadozó kiadása miatt.
A Wallis Asset Management Zrt. megvásárolta a Net Mobilitás Zrt.-t, így a Wallis tulajdonába került a JóAutók.hu és az Auto-Licit.hu honlap is, a vételárat a felek üzleti titokként kezelik - közölte a Wallis Asset Management Zrt.
A gépjárműimportőrök 18 százalékos piaci növekedésre számítanak 2019-ben, előrejelzésük szerint összesen csaknem 205 ezer új járművet helyeznek majd forgalomba Magyarországon ebben az évben.
Amerikának nem jó a kölcsönös nulla százalékos vám a kocsik után. Most az amerikai gépkocsik vámtétele 10 százalék, a teherautóké 22. Az EU gépjárműiparának termékeit az USA pedig átlagosan 3 százalékos vámmal sújtja.
Az új személyautók eladása 29 százalékkal nőtt Magyarországon júliusban az előző év azonos időszakához képest. Az év első hét hónapjában szintén 29 százalékos volt a növekedés. Használtból továbbra is a nagyon öreg kocsikat találni a piacon.
Sokmillió forintos kiadást okoznak a vízműveknek a vécén lehúzott nedves törlőkendők – intelligens szivattyú lehet a megoldás a „zsírszörnyek” elleni harcban
Sokmillió forintos kiadást okoznak a vízműveknek a vécén lehúzott nedves törlőkendők – intelligens szivattyú lehet a megoldás a „zsírszörnyek” elleni harcban
Minden hungarikum mögött ott van a magyar észjárás, a magyar kéz munkája, a magyar szív hűsége, ezért ezek az értékek nem csupán büszkeségeink, hanem válaszaink arra, hogy kik vagyunk mi magyarok.
A Déli Körvasút fejlesztése napi 60 ezer ingázó autó forgalmával, 300 kilométeres kocsisorral mentesíti a budapesti utak zsúfoltságát, ezzel évente több mint 104 tonna nitrogénoxiddal és közel 900 tonna szénmonoxiddal csökkenti a főváros levegőszennyezését.
A mai modern AI-rendszerek már képesek a felhasználói szándékot és érzelmeket is felismerni, így a használat teljesen átalakult: nem kódokat, hanem emberi kérdéseket kell megfogalmazni.
Októberben (egy hónap alatt) a központi alrendszer 339,0 milliárd forint hiánnyal zárt, szemben az előző évi azonos havi 427,0 milliárd forintos hiánnyal.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek