A Sharity egy digitális platform, amely az adományozást és a hirdetéseket kapcsolja össze egy 21. századi rendszerben. Az applikáció segítségével a felhasználók reklámok, vagy szponzorált tartalmak megtekintésével támogatást generálhatnak nonprofit szervezetek számára anélkül, hogy saját zsebükből kellene költeniük.
A hirdetők helyett az előfizetők válnak a legfontosabb bevételforrássá, a többség csak a véleményét megerősítő tartalmakért fizet. A következmény: ideológiailag egyre elfogultabbak az olvasók és az újságírók. Világszerte üzleti és szakmai átalakulás zajlik a sajtópiacon.
A tavaly még szárnyaló magyarországi hirdetési piac szereplői a koronavírus-járvány miatt idén komoly visszaeséssel néznek szembe - derül ki a kelet- és közép-európai reklámpiacok...
A nők itthon, később Brüsszelben dolgoztak futtatójuknak. Két barátnője kereste prostitúcióval a pénzt egy férfinak, akit emberkereskedelem bűntettével vádol a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Főügyészség.
A Google 2,3 milliárd, naponta több mint 6 millió, a hatályos irányelveket megsértő hirdetést törölt tavaly, egyebek mellett 58,8 millió adathalász és 207 ezer belépőjegyeket másodlagos kézből árusító hirdetést.
A Magyar Fejlesztési Bank alapvető feladata a hazai vállalkozások, illetve magánszemélyek számára kedvező konstrukciójú pénzügyi eszközök biztosításával a piaci alapú finanszírozás kiegészítése, valamint a hosszú távú gazdaságfejlesztés támogatása.
A Magyar Fejlesztési Bank alapvető feladata a hazai vállalkozások, illetve magánszemélyek számára kedvező konstrukciójú pénzügyi eszközök biztosításával a piaci alapú finanszírozás kiegészítése, valamint a hosszú távú gazdaságfejlesztés támogatása.
A lakáspiacot a magánvásárlók mellett a céges befektetők is élénkítik, méghozzá a KAVOSZ hitel (kisvállalkozóknak nyújtott, szintén 3%-os kamatozású hitel) segítségével.
A hatósági árréskorlátozó intézkedések meghosszabbítása és az érintett termékkör kibővítése mellett az infláció az év végére a jegybanki toleranciasáv alá esik, és a jövő év elején átmenetileg tovább csökken.
Az XTB egy nemzetközi befektetési applikáció, amelynek világszerte több mint 2 millió felhasználója van. A befektetési szolgáltató XTB csoport több mint 1300 munkavállalót foglalkoztat.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek