A Ryanair ír légitársaság új, belfasti desztinációval bővíti budapesti menetrendjét a nyári időszakban - jelentette be Michael O'Leary, a Ryanair csoport vezérigazgatója Budapesten.
Miközben egyre több jel mutat arra, hogy az év végre magára találhat a turisztikai iparág, a légitársaságok számára is bőven marad még kihívás. A piacvezető fapados, a Ryanair ezért úgy döntött, hogy az árak csökkentésével igyekszik megmenteni a koronavírus-járvány által továbbra is beárnyékolt nyári utazási főszezont.
Rekordvesztesége lesz a márciussal záró pénzügyi évben a Ryanairnek, de a nyári hónapoktól már a forgalom ugrásszerű javulására számít a cég vezérigazgatója.
Az újabb utazási korlátozások bevezetése miatt a Ryanair tovább csökkenti a téli menetrendi időszakban elérhető járatok számát: az október végétől március végéig tartó időszakban a tavalyi kapacitás alig 40 százaléka lesz csak elérhető.
Pilótának lenni állomfoglalkozás volt. A pandémia azonban rémálommá tette a pilóta létet: tömeges elbocsátások, a bérek és az azon kívüli juttatások extrém megnyirbálása és a repült órák hiánya miatt elvesző típusengedélyek világa lett.
Százak elbocsátását helyezte kilátásba a Ryanair vezérigazgatója, aki szerint túl sok pilóta dolgozik a fapados légitársaságnál. A cég döntött a bónuszrendszer átalakításáról is - írta a Reuters.
Az ír fapados légitársaság svéd pilótái sztrájk mellett döntöttek, mert állításuk szerint a Ryanair nyolc hónapja szóba sem áll velük. Közben kiderült, a vezérigazgató, Michael O’Leary lemond éves bónuszáról a járattörlések miatt, de ez csak olaj volt a tűzre.
Legutóbb még úgy tűnt, a legfinomabban szőrösszívűnek és pokróc stílusúnak nevezett Ryanair-vezér, Michael O’Leary súlyosabb következmények nélkül farag nyereséget az utasok és a pilóták...
Annak ellenére, hogy a tavaly ősszel váratlanul bejelentett járattörlések idején már volt, aki a Ryanair-féle fapados modell végét vizionálta, az utasok és a pilóták...
A víziközművek hosszú ideje igyekeznek tudatosítani: a WC nem hulladéktároló, a zsiradékot nem szabad a lefolyóba önteni, a nedves törlőkendő, még ha a csomagoláson az áll is, hogy „lebomló”, a gyakorlatban nem bomlik le időben
A két vállalat úgy véli: a Janaffal fennálló üzleti kapcsolatot vissza tudják terelni a professzionális együttműködés, az átláthatóság és a tisztességes piaci feltételek útjára.
A víziközművek hosszú ideje igyekeznek tudatosítani: a WC nem hulladéktároló, a zsiradékot nem szabad a lefolyóba önteni, a nedves törlőkendő, még ha a csomagoláson az áll is, hogy „lebomló”, a gyakorlatban nem bomlik le időben
A két vállalat úgy véli: a Janaffal fennálló üzleti kapcsolatot vissza tudják terelni a professzionális együttműködés, az átláthatóság és a tisztességes piaci feltételek útjára.
urálásával és bemutatásával kíván tisztelegni az Ikarus-örökség előtt. A Múzeum Ikarus 311-es autóbusza 1971-es, míg az Ikarus 66-os autóbusza 1973-as gyártású. Mindkét járművet korábban méhészbuszként használták, ma pedig teljeskörűen restaurált, korhű állapotban láthatók.
A legnépszerűbb bécsi karácsonyi vásárok közül az első helyen a Rathausplatzon található Christkindlmarkt áll, majd a Schönbrunn-kastély, a Spittelberg, az Alte AKH karácsonyi faluja és a Karlsplatzon található „Art Advent” következik
Az XTB egy nemzetközi befektetési applikáció, amelynek világszerte több mint 2 millió felhasználója van. A befektetési szolgáltató XTB csoport több mint 1300 munkavállalót foglalkoztat.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek