A Ryanair ír légitársaság új, belfasti desztinációval bővíti budapesti menetrendjét a nyári időszakban - jelentette be Michael O'Leary, a Ryanair csoport vezérigazgatója Budapesten.
Miközben egyre több jel mutat arra, hogy az év végre magára találhat a turisztikai iparág, a légitársaságok számára is bőven marad még kihívás. A piacvezető fapados, a Ryanair ezért úgy döntött, hogy az árak csökkentésével igyekszik megmenteni a koronavírus-járvány által továbbra is beárnyékolt nyári utazási főszezont.
Rekordvesztesége lesz a márciussal záró pénzügyi évben a Ryanairnek, de a nyári hónapoktól már a forgalom ugrásszerű javulására számít a cég vezérigazgatója.
Az újabb utazási korlátozások bevezetése miatt a Ryanair tovább csökkenti a téli menetrendi időszakban elérhető járatok számát: az október végétől március végéig tartó időszakban a tavalyi kapacitás alig 40 százaléka lesz csak elérhető.
Pilótának lenni állomfoglalkozás volt. A pandémia azonban rémálommá tette a pilóta létet: tömeges elbocsátások, a bérek és az azon kívüli juttatások extrém megnyirbálása és a repült órák hiánya miatt elvesző típusengedélyek világa lett.
Százak elbocsátását helyezte kilátásba a Ryanair vezérigazgatója, aki szerint túl sok pilóta dolgozik a fapados légitársaságnál. A cég döntött a bónuszrendszer átalakításáról is - írta a Reuters.
Az ír fapados légitársaság svéd pilótái sztrájk mellett döntöttek, mert állításuk szerint a Ryanair nyolc hónapja szóba sem áll velük. Közben kiderült, a vezérigazgató, Michael O’Leary lemond éves bónuszáról a járattörlések miatt, de ez csak olaj volt a tűzre.
Legutóbb még úgy tűnt, a legfinomabban szőrösszívűnek és pokróc stílusúnak nevezett Ryanair-vezér, Michael O’Leary súlyosabb következmények nélkül farag nyereséget az utasok és a pilóták...
Annak ellenére, hogy a tavaly ősszel váratlanul bejelentett járattörlések idején már volt, aki a Ryanair-féle fapados modell végét vizionálta, az utasok és a pilóták...
A toronyépület 84 szobás hotelként működött, ma viszont szinte szerkezetkész állapotban várja új tulajdonosát. Az árverés 270 millió forintos kikiáltási árról indul, ami négyzetméterre vetítve mindössze 75 ezer forintot jelent.
2020 óta ez az ötödik béremelés, 30 százalékkal kezdődött, majd folytatódott 15 százalékkal, 32 százalékkal, 21 százalékkal, most pedig újabb 10 százalékos béremelés lesz, vagyis 2010 óta két és félszeresre emelkednek a bérek.
Az Audi, Cupra, SEAT, Skoda, Volkswagen és VW-haszonjárművek modelljeiből az idén 29 500-at adtak el Magyarországon, ez ötszázalékos bővülés a 2024. évihez képest.
A toronyépület 84 szobás hotelként működött, ma viszont szinte szerkezetkész állapotban várja új tulajdonosát. Az árverés 270 millió forintos kikiáltási árról indul, ami négyzetméterre vetítve mindössze 75 ezer forintot jelent.
2020 óta ez az ötödik béremelés, 30 százalékkal kezdődött, majd folytatódott 15 százalékkal, 32 százalékkal, 21 százalékkal, most pedig újabb 10 százalékos béremelés lesz, vagyis 2010 óta két és félszeresre emelkednek a bérek.
Az Audi, Cupra, SEAT, Skoda, Volkswagen és VW-haszonjárművek modelljeiből az idén 29 500-at adtak el Magyarországon, ez ötszázalékos bővülés a 2024. évihez képest.
Októberben (egy hónap alatt) a központi alrendszer 339,0 milliárd forint hiánnyal zárt, szemben az előző évi azonos havi 427,0 milliárd forintos hiánnyal.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek