Kezdőlap Hírek Nagyüzem. Naponta hatmillió hirdetést töröl a Google
No menu items!

Nagyüzem. Naponta hatmillió hirdetést töröl a Google

A Google 2,3 milliárd, naponta több mint 6 millió, a hatályos irányelveket megsértő hirdetést törölt tavaly, egyebek mellett 58,8 millió adathalász és 207 ezer belépőjegyeket másodlagos kézből árusító hirdetést.

A vállalatnak a megtévesztő és káros online hirdetések miatt 2018-ban új kihívásokkal kellett szembenéznie. A visszaélések megakadályozására 31 új hirdetési irányelvet léptettek életbe, amelyek a többi között szabályozzák a kriptovaluták vagy a belépőjegyek másodlagos kézből való értékesítésének hirdetését.

Tavaly nemcsak a félrevezető hirdetéseket vette célba a cég, hanem magát a forrást, vagyis a hirdetési fiókokat is. Továbbfejlesztett gépi tanulás technológiát alkalmazva ebből csaknem egymilliárdot törölt a vállalat, majdnem kétszer annyit, mint az előző évben.

Az előző évinél háromszor több, 330 osztályozót vezettek be, amelyek az egyes oldalak szintjén tudják kiszűrni az esetleges problémákat. Így 734 ezer tartalom-előállítót és alkalmazásfejlesztőt zárt ki hirdetési rendszeréből a Google, valamint csaknem 1,5 millió applikációból távolított el, illetve csaknem 28 millió oldalról törölt hirdetéseket az irányelvek megszegése miatt, a hagyományos kézi ellenőrzés és gépi tanulás kombinációját alkalmazó módszerének felhasználásával.

Emellett új szabályzatot bocsátott ki a Google tavaly a politikai hirdetésekre vonatkozóan az Amerikai Egyesült Államok félidős választásai kapcsán. Ennek keretében csaknem 143 ezer választási hirdetést ellenőrzött a vállalat, valamint új jelentést tett közzé a politikai hirdetések átláthatóságáról, amely a választási hirdetések megrendelőiről nyújt információt a felhasználónak. Idén az európai parlamenti és az indiai választásokkal összefüggésben hasonló eszközöket vezet be a cég.

A félretájékoztatásra, gyűlöletkeltésre vagy alacsony minőségre vonatkozó szabályok megsértése miatt a Google tavaly mintegy 1,2 millió oldalról, 22 ezer applikációból és 15 ezer portálról távolított el hirdetéseket. A cég a veszélyes vagy sérelmes szabályzat megsértése miatt 74 ezer oldalról vett le hirdetéseket és összesen 190 ezret törölt. Ez a szabályzat tiltja a gyűlöletbeszédet, valamint megvédi a felhasználókat, a hirdetőket és a tartalomszolgáltatókat a gyűlöletkeltő tartalmaktól.

A Google közölte: továbbra is fellép a félretájékoztató és az alacsony minőségű oldalak ellen annak érdekében, hogy hirdetései csak színvonalas és törvényes tartalomszolgáltatók oldalain jelenjenek meg. A cég folytatja a félrevezető, káros hirdetések elleni küzdelmet, a kártékony szereplők ugyanis folyamatosan új módszerekkel próbálják kijátszani a digitális hirdetési rendszert.

A vállalat továbbra is legfontosabb feladatának tekinti a felhasználók védelmét, illetve egy olyan hirdetési rendszer működtetését, amelyben a törvényes hirdetők és tartalomszolgáltatók eredményesen működhetnek – közölték.

Áprilisban olyan oldalt is indít a cég, amely bemutatja a hirdetőknek a leggyakrabban elkövetett hibákat és tanácsokat ad a szabályzatoknak megfelelő, helyes hirdetések előállításához – értesült az MTI.

Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

AUTRESZ: kevesen ismerik, pedig nagy segítség a céges adótartozás rendezésére. Mutatjuk hogyan.

Dr. Pokó DiánaAzt már sokan tudják, hogy a gazdasági...

Nem lett követeléskezelési törvény, Magyarországnak is lesz EU-s kötelezettségszegési bírság

Az Európai Bizottság az Európai Unió Bírósága előtt keresetet...

Minden, amit az utasoknak tudniuk kell: A Ryanair 2025-ös szabályváltozása

A papírmentes beszállástól a poggyászkorlátozásig - Készüljön fel az...

A Honda és a Nissan összeolvadási tárgyalásokat folytat

A Honda és a Nissan állítólag feltáró jellegű tárgyalásokat...

Hírek

Az alkoholmentes sör egyre népszerűbb az EU-ban: De vajon megelőzi-e a hagyományos sört?

Az alkoholmentes sör egyre népszerűbb az EU-ban: De vajon...

A diktatúra habzó bája: nyugati mintájú söröző nyílt Észak-Koreában

Észak-Korea egy vadonatúj, nyugati stílusú sörözőt reklámoz fővárosában, de...

Rárepültek a gyanútlan Wizz Air utasokra

Adathalász e-mailben árulnak 10 eurós Wizz Air kupont a...

Erősödött csütörtök reggelre a forint

A februári kezdéshez képest a forint 1,6 százalékkal erősödött az euróval, valamint 2,3 százalékkal a dollárral és a svájci frankkal szemben.

Erősödött a forint szerdán

Erősödött kissé a forint szerdán a főbb devizákkal szemben a kora reggeli jegyzéséhez képest a bankközi piacon.

Vegyesen mozgott a forint kedd reggel

Az eurót 1,0305 dolláron jegyezték kedden reggel, alacsonyabban a hétfő esti 1,0313 dollárnál.

Gyengült a forint hétfő reggel

Az euró 1,0315 dollárt ért hétfő reggel a péntek esti 1,0326 dollár után.

Devizapiac – Erősödött kissé péntek reggelre a forint

Erősödött kissé a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben péntek reggelre az előző esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

Gazdaság

Az adóelőlegből is igénybe vehető az szja-kedvezmény

Nyomtatásra, irattárolásra sincs szükség, mert a nyilatkozatot az adóhivatal automatikusan továbbítja az abban megjelölt munkáltatónak, kifizetőnek.

Az alapvető élelmiszerek árának csökkentéséért lép a GVH

A nemzeti versenyhatóság álláspontja szerint az érdekképviseleti szervezetek által rendszeresen kiadott áremelési közlemények sérthetik a tisztességes piaci versenyt és fokozzák az inflációs nyomást.

Itt az első kamatforduló, utalják a csúcshozamot az inflációkövető állampapírokra

A PMÁP-ot az államkincstár 99 százalékos árfolyamon váltja vissza, de ez az egy százaléknyi veszteség is bőven megéri, hiszen a többi lakossági állampapír közül a legalacsonyabb kamatú is 5,5 százalékot fizet

Megvan az új PMÁP kamat, kezdődhet a nagy állampapírcsata

Az idei PMÁP-lejáratokról és kamatfizetésekről már tavaly megkezdték az egyeztetést az ügyfelekkel, hogy fel tudjanak készülni, mi legyen a pénzükkel, amikor érkeznek a kifizetések.