Az exkluzív útikönyv a VisitMalta azon törekvésének része, mely a szigetország luxus turizmusának erősítését szolgálja. Ugyanezen céllal számos egyéb kezdeményezést is elindítottak, támogatják, az MTA-engedéllyel működő kiemelt DMC-ket, hogy a szigetekre bejáró túrákat hozzanak és részt vesznek nemzetközi, luxus turizmust célzó kiállításokon.
„Nagyon örülünk ennek a kiadványnak, amely a magas kategóriájú és luxus utazóknak szól. Ez azért valósulhatott meg, mert a turizmus a szigetünkön egyre erősödik, meghaladja a 2019-es adatokat mind az érkezések, mind a költések tekintetében. 2024. januárjában csatlakozunk a Serandipianshoz, mint „Preferred Destination Partner”. Izgalmas látni, hogy a Máltai-szigeteket minőségi úti célként ismerik el, és megkapják a megérdemelt figyelmet.” – mondja Christophe Berger, a VisitMalta Incentives & Meetings igazgatója.
A VisitMalta a Máltai Turisztikai Hivatal (MTA) márkaneve, amely a máltai idegenforgalmi ágazat fő szabályozója és motiválója. Az MTA, amelyet formálisan a Máltai Utazási és Turisztikai Szolgáltatási Törvény (1999) hozott létre, egyben az iparág ösztönzője és üzleti partnere, a Málta brand promótere, és gondoskodik arról, hogy a turizmus szektori összes érintett résztvevőjével érdemi partnerséget alakítson ki és tartson fenn. Az MTA szerepe a nemzetközi marketingen túl kiterjed a hazai motiváló, irányító, koordináló és szabályozó szerepre.