Kezdőlap Hirdetés Három tipp, hogy távolról is jól látható legyen az üzleted
No menu items!

Három tipp, hogy távolról is jól látható legyen az üzleted

Bármilyen kiváló termékeket is árul egy vállalkozás, ha a vevők nem térnek be az üzletbe, az semmiképp sem jó jel. Ilyenkor érdemes elgondolkodni azon, hogy mivel dobhatnánk fel üzlethelyiségünket, amely láttán a potenciális vásárlók azonnal megállnak és benéznek. Nem feltétlenül kell hatalmas változtatásokra gondolni, hiszen már egy egyszerű dizájnelem is rengeteg hozzátehet a forgalomszerzéshez.

Miért kell cégér még a jó üzleteknek is?

Az üzleti életben otthonosan mozgók nem győzik hangsúlyozni, milyen elképesztően nagy ereje van a marketingnek, ez az ág ugyanis sok millió vállalkozás sikeréért felel. Szinte papírforma alapján garantálja, hogy a megfelelő kellékekkel, például ablakmatrica, LED reklámtábla és további hasznos marketing eszközök beszerzésével jönni fog a várt siker és ezzel együtt a magasabb bevétel is.

A siker eléréséhez azonban sosem vezet könnyű út. A világ legnagyobb cégóriásainak vezetői is mind kemény munkáról, áldozatkészségről és számos különböző marketing eszköz kipróbálásáról nyilatkoznak, ha a sikerről kérdezik őket. Érdemes megfogadni a tanácsaikat, és nem szabad abba a hitbe ringatni magunkat, hogy egyik napról a másikra válhat virágzóvá üzletünk.

Három tipp, hogy távolról is azonnal felfigyeljenek az üzletedre

Mivel az emberek figyelmét leginkább a vizuálisan feltűnő, kiemelkedő dolgok fogják meg, ezért ehhez az alapvető módszerhez célszerű nyúlni elsősorban. Egy üzlethelyiség különösen nehéz helyzetben van, hiszen jellemzően egy épületegyüttesben helyezkedik el sok másik üzlethelyiséggel, vagy éppen egy lakóház mellett található. Így még ha konkurencia nem is áll a szomszédságban, nehéz kitűnni a sokszínű üzletek közül.

Lássuk, hogyan érdemes belevágni az üzlethelyiség dekorálásába!

  1. A túlzsúfoltság elkerülése végett ne feltétlenül csak a kirakatba kihelyezett termékekkel próbáljuk letudni a dolgot. Használjunk olyan feltűnő, mégis egyszerű eszközöket, mint az ablakmatrica, amely az üvegre ragasztva hasznos információk szolgáltatása mellett felhívja a figyelmet például az éppen akciós termékekre is. Húsvét, karácsony és egyéb fontos ünnepek vagy évszakváltás során is ünneplőbe öltöztethetjük a helyiséget, amely remek hangulatba hozza a látogatókat.
  2. Nagy segítség lehet üzletünk kiemelésében a LED reklámtábla is, amely a régi cégérek mintájára az ajtó felett helyezkedik el. Így messziről is jól látható, a villogó, színes fények pedig garantáltan azonnal odavonzzák a tekinteteket. Feltüntethetjük rajta a nyitvatartási információkat, az aktuális ajánlatokat vagy a sláger termékeket is.
  3. Használjunk megállítótáblákat, amelyeket a üzlethelyiség elé helyezhetünk ki! Érdemes feltüntetni a kedvezményes termékeket, a várható áremelés dátumát. De akár egy kedves, barátságos üzenetet vagy szlogent is felírhatunk. Így a látogató egyből barátságos hangulatban tér be az ajtón, és nagyobb lesz a vásárlási kedve is.

Hogyan érdemes elkezdeni?

Az üzlethelyiség ablakának matricázásához, plakátok vagy megállítótáblák kihelyezéséhez előzetesen mindenképpen konzultáljunk egy grafikussal vagy egy reklámtáblákat készítő céggel. A kreatív grafikusok ugyanis pontosan tisztában vannak azzal, hogy milyen színek, betűtípusok és minták mutatnak jól együtt, és melyek csábítják be a vásárlókat leginkább.

Tanácsos profi szakemberekre bízni az arculat kialakítását, hogy egységesség uralja a grafikai terveket. Így a vásárló is könnyebben képes majd azonosítani a logót, a betűtípust és a grafikai mintákat a márkával. A logó kapcsán is ajánlott feltűnő, de egyszerűen megjegyezhető mintát készíttetni. Gondoljunk csak bele, a világ nagy márkáinak logóit akár száz másik közül is felismernénk, és rájuk pillantva pontosan tudjuk, milyen tulajdonságok jellemzik az adott céget és az általuk forgalmazott termékeket.

Törekedjünk a profi megoldásokra, hiszen egy arculattervezés egyszeri befektetés, amely aztán kedvünk szerint változtatható és bővíthető, mégis ad egy remek kiindulási alapot. A fenti 3 tipp megfogadásával és a célközönség helyes megcélzásával pedig garantált a siker!

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Az európai szállodák perben és haragban a Boking.com-mal

Több mint tízezer európai szálloda csatlakozik az amszterdami székhelyű Booking.com elleni kollektív peres eljáráshoz, hogy kártérítést kérjen az online utazási iroda által az úgynevezett "legjobb ár" záradékok alkalmazása miatt okozott veszteségekért

A barátságra építve indult el a Danubius Friends kedvezményprogram

Rendhagyó kedvezményprogramot indított visszatérő vendégei számára a Danubius Hotels....

Vissza a honfoglalás korába: időutazás Bugacon

Augusztus 8–10. között nyolcadik alkalommal rendezik meg Bugacon az Ősök Napját, mely a Kárpát-medence egyik legnagyobb hagyományőrző ünnepe

A minőségi vidéki élethez járul hozzá a Magyar Falu Program

Nekünk a falu nem a múlt, hanem a jövő – közölte közösségi oldalán Nagy István agrárminiszter. 
Hirdetés

Hírek

Vissza a honfoglalás korába: időutazás Bugacon

Augusztus 8–10. között nyolcadik alkalommal rendezik meg Bugacon az Ősök Napját, mely a Kárpát-medence egyik legnagyobb hagyományőrző ünnepe

NAV: a bérlőknek a bérbevett lakásról mindig legyen érvényes lakásbérleti szerződésük

Fontos, hogy a bérlőknek a bérbevett lakásról mindig legyen érvényes lakásbérleti szerződésük, a havi lakbér kifizetését pedig érdemes dokumentálni

NAV: többmilliós bírságra számíthat a szabálytalanul működő állateledel-forgalmazó

Többmilliós bírságra számíthat egy szabálytalanul működő állateledel-forgalmazó vállalkozó

Ingatlan.com: júliusban 3 éves csúcsot döntött a lakáspiaci kereslet

Júliusban 3 éves csúcsot döntött a lakáspiaci kereslet, ami leginkább az Otthon Start Program előszeleként értékelhető - közölte az ingatlan.com saját adatai alapján

Bécsi tudósok áttörése: klímabarát búzanemesítés

Egy bécsi vezetésű nemzetközi kutatócsoport olyan új búzafajtákat keres és nemesít tovább, amelyek természetes úton csökkenthetik a műtrágyahasználatot.

Ezek az Otthon Start kritikus pontjai

Megjelent az Otthon Start hitel feltételeiről szóló rendelet, ami azon túl, hogy számos helyen pontosította a társadalmi egyeztetésre bocsátott tervezetet, újdonságokat is tartalmaz.

1,4 milliárd forint bírság az egészségügyi eszközöket gyártó és forgalmazó cégek kartellezése miatt

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) összesen 1,4 milliárd forint bírságot szabott ki egészségügyi eszközöket gyártó és forgalmazó cégek kartellezése miatt

Elérte a 45 milliárd forintot a Demján Sándor 1+1 Program kifizetéseinek összege

Gyors ütemben halad a hazai kis- és középvállalkozások (kkv) fejlesztését célzó Demján Sándor 1+1 Program végrehajtása: már több mint 500 vállalkozás jutott hozzá a támogatási forráshoz összesen 45 milliárd forint értékben, így a kifizetések összege két hét alatt megduplázódott
Hirdetés

Gazdaság

A nyári uborkaszezon a legjobb időszak a dubaji ingatlanvásárlásra a magyar szakértő szerint

Töretlenül növekszik a magyarok érdeklődése a dubaji ingatlanok iránt, egyes cégek évről évre hússzoros növekedést is tapasztalnak a keresletben.

Vegyesen változott csütörtök estére a forint árfolyama

Vegyesen alakult a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben csütörtök estére a reggeli szintekhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

Rekordszinten a bitcoin jegyzése

Rekordszintre emelkedett a bitcoin jegyzése a dollárral szemben péntek reggel az intézményi befektetők keresletének a hatására.

Még Angliában is jól pörgött a Raiffeisen Bank zöld kötvénye

Több mint 3,6-szoros túljegyzést regisztrált zöld kötvényére a Raiffeisen Bank Zrt., melyet 300 millió euró összegben bocsátott ki, megerősítve ezzel a fenntartható finanszírozás iránti...