Kezdőlap Hirdetés Mikor érdemes szakértőkre bízni az online marketing feladatokat?
No menu items!

Mikor érdemes szakértőkre bízni az online marketing feladatokat?

Tapasztalatok szerint manapság jelentős tudás- és szakértelemhiány érzékelhető a cégeknél marketing területen. Azon belül pedig kiemelten a digitális marketing témakörében. Olyan vállalkozások vezetői, akik nem online, vagy informatikai területen érdekeltek, nagytöbbségben valamilyen szinten segítségre szorulnak az internetes jelenlét biztosításában.

Melyik témakörökben érdemes online marketing ügynökséghez fordulni?

1.    Online stratégia felállítása

Ez az alapja annak, hogy hatékony és eredményes legyen az internetes jelenlétünk, ne pedig céltalan próbálkozás csupán.

2.    Fizetett hirdetések

Az internetes keresési piac csaknem teljes egészét a Google uralja jelenleg. Ennek tudatában az online marketing ügynökség szakértő módon képes az irányt meghatározni és a fizetett hirdetéseket kezelni, tervezni. Természetesen nem szabad figyelmen kívül hagyni más platformokat sem. Úgy mint Facebook, Instagram hirdetési lehetőségei.

3.    Social media jelenlét

A közösségi média több felületét is érdemes kihasználni. Jelen lenni 3-4 platformon is azonban jelentős időbefektetést igényel. Szövegeket, tartalmakat készíteni, megjelenést pozícionálni, időzíteni, követők interakcióit kezelni, esetleg moderálni jelentős erőforrást igényelhet.

4.    Weblap készítés, karbantartás

Weboldal nélkül szinte nem is érdemes a digitális térben mással kísérletezni. Ügyfelek, vásárlók számára a stabil, megbízható partner rendelkezik jól felépített, kellő mennyiségű és minőségű információt tartalmazó, áttekinthető weblappal. A különféle online felületekről ide érkeznek meg, hogy megfelelő információt kapjanak a vállalkozásról, termékekről, szolgáltatásokról. És innen tudnak kapcsolatba is lépni velük. Nem mindegy tehát, hogy saját magunk próbálunk weboldalt szerkeszteni, vagy profi, nagy tapasztalattal, referenciákkal rendelkező szakértőre bízzuk azt. Sok múlik ugyanis ezen cégünk megítélése tekintetében.

5.    Keresőoptimalizálás

Ha nem szeretnénk minden megkeresett pénzünket fizetett hirdetésekre szánni, érdemes megfontolni, hogy weblapunk keresőkben történő pozicionálása mennyire fontos lehet, hogy a találati listák élére kerülhessünk. SEO szakembert megbízni minden esetben gazdaságosabb, mint folyamatosan fizetni a jó pozíciókért.

6.    Marketing automatizáció

Az online marketingben vannak lehetőségek bizonyos gyakran ismétlődő feladatokat automatikusan megoldani. Ilyenek lehetnek például a hírlevél küldések, emlékeztetők, évfordulók értesítései, stb. Ezek létrehozása és beállítása azonban szintén szaktudást, tapasztalatot és technikai hátteret is igényel.

7.    Konverziós arányok beállítása

Webáruházak, de akár csak bemutatkozó weboldalak létrehozásának célja természetesen valamely szolgáltatások vagy termékek értékesítése. Ahhoz, hogy az oldalak látogatóiból minél többen megrendelők legyenek sokféle feladatot kell elvégezni. Ismerni kell a vásárlási folyamatokat és azokat olyan módon szükséges változtatni, hogy mind több és több látogatóból legyen potenciális vásárló.

Mi a teendőnk?

Sokféle feladat van amit szükséges elvégezni annak érdekében, hogy jelenlétünk az online térben ne csak egy kis színfolt, hanem egy komoly erős rendszer legyen. Mindegyik témában egyaránt kell odafigyeléssel munkálkodnunk, hogy hatékonyak és eredményesek legyünk. Ami pedig szintén fontos, hogy nem csak egyszer kell ezekkel foglalkoznunk. Nem csak létrehozunk valamit és hátradőlünk, hanem folyamatos feladataink vannak velük. Változtatások, módosítások, újabb és újabb tartalmak létrehozása.

Kérdés azonban, hogy mi az amihez ezek közül kiválóan értünk? Vagy ha értünk, mire van időnk a vállalkozásunk mindennapi feladatai mellett? Ha erre a kérdésre pontosan tudjuk a választ, akkor láthatjuk meg, hogy melyek azok a területek amikre nézve hiányosságaink vannak.

Ilyenkor érdemes szakértőkre bízni, kiszervezni a feladatok elvégzését. Arra is érdemes gondolni, hogy aktuális tudásunkban bízunk ugyan, de mivel a digitális világ folyamatosan változik, nem feltétlen vagyunk naprakészek. Ha szakemberre bízzuk online marketing feladatainkat, biztosak lehetünk benne, hogy az aktuális, legfrissebb módszereket, technikai lehetőségeket fogják alkalmazni, ami vállalkozásunk számára jelentős előnyt nyújthat versenytársainkkal szemben.

Konklúzió

Egy online marketing ügynökség, ami rendelkezik a különféle területek szakértőivel minden esetben naprakészek a digitális trendek világában. Rendszereik kipróbáltak, beváltak már, ezért gyorsabban érnek el növekvő eredményeket. Hatékonyabban kezelnek kampányokat, melyekkel költséget tudunk megtakarítani. Ügynökség szolgáltatásainak igénybevételével nem szükséges mással foglalkozni, csupán, ami a legfontosabb: a vállalkozásunkat vezetni.

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

A szakszervezetek 12 százalékos 2026. évi minimálbér-emelést javasolnak

A szakszervezetek 12 százalékos minimálbér-emelésben gondolkodnak 2026-ra vonatkozóan, a munkaadói oldalon azonban még nincs egységes álláspont, ráadásul a számok az október végén érkező, első kilenc hónapra vonatkozó előzetes GDP-adatok tükrében még változhatnak.

Már igényelhetők a kedvező kamatozású hitelek a turisztikai ágazat szolgáltatóinak

Két, kedvező kamatozású hiteltermék lesz elérhető a turisztikai ágazat szolgáltatóinak szerdától, már az első héten több száz hiteligénylés elbírálására készül a Kisfaludy Turisztikai Hitelközpont (KTH).

Kevesebb önerő, hosszabb futamidő, jelentős könnyítések az energetikai otthonfelújítási programban

Az eddigi 6 millió helyett 10 millió forintra nő a családi házak energetikai korszerűsítéséhez igényelhető vissza nem térítendő támogatás és kamatmentes hitel maximális összege. A pályázók mindössze 5 százaléknyi, tehát alig több mint félmillió forint önerő birtokában belevághatnak a rezsiterheik csökkenését eredményező beruházásokba.

MNB: már hét banknál elérhető a Minősített Vállalati Hitel

A banki pályázatok elbírálása még nem zárult le, így a hét nagybankhoz hamarosan újabb hitelintézet is csatlakozhat
Hirdetés

Hírek

A szakszervezetek 12 százalékos 2026. évi minimálbér-emelést javasolnak

A szakszervezetek 12 százalékos minimálbér-emelésben gondolkodnak 2026-ra vonatkozóan, a munkaadói oldalon azonban még nincs egységes álláspont, ráadásul a számok az október végén érkező, első kilenc hónapra vonatkozó előzetes GDP-adatok tükrében még változhatnak.

Már igényelhetők a kedvező kamatozású hitelek a turisztikai ágazat szolgáltatóinak

Két, kedvező kamatozású hiteltermék lesz elérhető a turisztikai ágazat szolgáltatóinak szerdától, már az első héten több száz hiteligénylés elbírálására készül a Kisfaludy Turisztikai Hitelközpont (KTH).

Kevesebb önerő, hosszabb futamidő, jelentős könnyítések az energetikai otthonfelújítási programban

Az eddigi 6 millió helyett 10 millió forintra nő a családi házak energetikai korszerűsítéséhez igényelhető vissza nem térítendő támogatás és kamatmentes hitel maximális összege. A pályázók mindössze 5 százaléknyi, tehát alig több mint félmillió forint önerő birtokában belevághatnak a rezsiterheik csökkenését eredményező beruházásokba.

MNB: már hét banknál elérhető a Minősített Vállalati Hitel

A banki pályázatok elbírálása még nem zárult le, így a hét nagybankhoz hamarosan újabb hitelintézet is csatlakozhat

A fiatalok után most a vásárlóképes közönség is a TikTokon van

Magyarország egyik vezető short-form specialista ügynökségének szakértői szerint a TikTok és a hasonló platformok jelenleg a legfontosabb marketingcsatornák, amelyek megfelelő stratégiával a brandépítés mellett a bevételszerzés motorjává is válhatnak.

Új hitelkonstrukcióval támogatja a kormány legkisebb gazdálkodókat

A hitel egyszerűsített bírálat mellett, önerő nélkül vehető majd igénybe a Széchenyi Kártya Program keretében.

Kisebb volt az építőipari termelés volumene augusztusban

2025 augusztusában az építőipari termelés volumene a nyers adatok szerint 15,2, a munkanaptényezővel kiigazított adatok alapján 13,6 százalékkal alacsonyabb volt, mint egy évvel korábban.

A köztartozásmentesség a KOMA adatbázisban szerepléssel is igazolható

A köztartozásmentesség egyszerűbben is igazolható, ha valaki kéri felvételét, és szerepel a NAV Köztartozásmentes Adózói Adatbázisában (KOMA) az a legtöbb esetben kiváltja a nullás igazolást.
Hirdetés

Gazdaság

Tisztázzuk a vagyonadó terveket: ma egymilliárdosnak lenni már nem akkora szó, mint tíz éve

Ma már nagyjából 7000-10.000 magyar rendelkezik legalább 1 milliárd forintos klasszikus pénzügyi vagyonnal, 30.000 fő rendelkezik egymilliárdot meghaladó teljes vagyonnal, számuk pedig 2030-ra ötödével nőhet.

Oda az MBH kapcsolat, de marad a régi gondoskodás

Megújul a Gondoskodás Egészség- és Nyugdíjpénztár – megszűnik az MBH-val való együttműködés A mai nap első híre az volt, hogy az MBH Bank felülvizsgálta és...

Csodánkra jár a világ: a vagyonosodás tempójában világcsúcs ütemet diktálunk, a Blochamps prognózisa már 2019-ben előre látta

A Blochamps Capital szakembere arra figyelmeztet, hogy a hazai vagyonosodás üteme nemzetközi összevetésben is kiemelkedő

Fiatalok tízezrei adósodtak el 2025 első felében – több százan máris bajba kerültek

A munkáshitelek rövid időn belül megugró aránya a késedelmes állományon belül azt sejteti, hogy a konstrukció sérülékeny ügyfélkört vonz, így a gyors felfutás mellett gyorsan a törlesztési nehézségek válhatnak a legfőbb problémává.