Hirdetés
Kezdőlap Hirdetés Mikor érdemes szakértőkre bízni az online marketing feladatokat?
No menu items!

Mikor érdemes szakértőkre bízni az online marketing feladatokat?

Tapasztalatok szerint manapság jelentős tudás- és szakértelemhiány érzékelhető a cégeknél marketing területen. Azon belül pedig kiemelten a digitális marketing témakörében. Olyan vállalkozások vezetői, akik nem online, vagy informatikai területen érdekeltek, nagytöbbségben valamilyen szinten segítségre szorulnak az internetes jelenlét biztosításában.

Melyik témakörökben érdemes online marketing ügynökséghez fordulni?

1.    Online stratégia felállítása

Ez az alapja annak, hogy hatékony és eredményes legyen az internetes jelenlétünk, ne pedig céltalan próbálkozás csupán.

2.    Fizetett hirdetések

Az internetes keresési piac csaknem teljes egészét a Google uralja jelenleg. Ennek tudatában az online marketing ügynökség szakértő módon képes az irányt meghatározni és a fizetett hirdetéseket kezelni, tervezni. Természetesen nem szabad figyelmen kívül hagyni más platformokat sem. Úgy mint Facebook, Instagram hirdetési lehetőségei.

3.    Social media jelenlét

A közösségi média több felületét is érdemes kihasználni. Jelen lenni 3-4 platformon is azonban jelentős időbefektetést igényel. Szövegeket, tartalmakat készíteni, megjelenést pozícionálni, időzíteni, követők interakcióit kezelni, esetleg moderálni jelentős erőforrást igényelhet.

4.    Weblap készítés, karbantartás

Weboldal nélkül szinte nem is érdemes a digitális térben mással kísérletezni. Ügyfelek, vásárlók számára a stabil, megbízható partner rendelkezik jól felépített, kellő mennyiségű és minőségű információt tartalmazó, áttekinthető weblappal. A különféle online felületekről ide érkeznek meg, hogy megfelelő információt kapjanak a vállalkozásról, termékekről, szolgáltatásokról. És innen tudnak kapcsolatba is lépni velük. Nem mindegy tehát, hogy saját magunk próbálunk weboldalt szerkeszteni, vagy profi, nagy tapasztalattal, referenciákkal rendelkező szakértőre bízzuk azt. Sok múlik ugyanis ezen cégünk megítélése tekintetében.

5.    Keresőoptimalizálás

Ha nem szeretnénk minden megkeresett pénzünket fizetett hirdetésekre szánni, érdemes megfontolni, hogy weblapunk keresőkben történő pozicionálása mennyire fontos lehet, hogy a találati listák élére kerülhessünk. SEO szakembert megbízni minden esetben gazdaságosabb, mint folyamatosan fizetni a jó pozíciókért.

6.    Marketing automatizáció

Az online marketingben vannak lehetőségek bizonyos gyakran ismétlődő feladatokat automatikusan megoldani. Ilyenek lehetnek például a hírlevél küldések, emlékeztetők, évfordulók értesítései, stb. Ezek létrehozása és beállítása azonban szintén szaktudást, tapasztalatot és technikai hátteret is igényel.

7.    Konverziós arányok beállítása

Webáruházak, de akár csak bemutatkozó weboldalak létrehozásának célja természetesen valamely szolgáltatások vagy termékek értékesítése. Ahhoz, hogy az oldalak látogatóiból minél többen megrendelők legyenek sokféle feladatot kell elvégezni. Ismerni kell a vásárlási folyamatokat és azokat olyan módon szükséges változtatni, hogy mind több és több látogatóból legyen potenciális vásárló.

Mi a teendőnk?

Sokféle feladat van amit szükséges elvégezni annak érdekében, hogy jelenlétünk az online térben ne csak egy kis színfolt, hanem egy komoly erős rendszer legyen. Mindegyik témában egyaránt kell odafigyeléssel munkálkodnunk, hogy hatékonyak és eredményesek legyünk. Ami pedig szintén fontos, hogy nem csak egyszer kell ezekkel foglalkoznunk. Nem csak létrehozunk valamit és hátradőlünk, hanem folyamatos feladataink vannak velük. Változtatások, módosítások, újabb és újabb tartalmak létrehozása.

Kérdés azonban, hogy mi az amihez ezek közül kiválóan értünk? Vagy ha értünk, mire van időnk a vállalkozásunk mindennapi feladatai mellett? Ha erre a kérdésre pontosan tudjuk a választ, akkor láthatjuk meg, hogy melyek azok a területek amikre nézve hiányosságaink vannak.

Ilyenkor érdemes szakértőkre bízni, kiszervezni a feladatok elvégzését. Arra is érdemes gondolni, hogy aktuális tudásunkban bízunk ugyan, de mivel a digitális világ folyamatosan változik, nem feltétlen vagyunk naprakészek. Ha szakemberre bízzuk online marketing feladatainkat, biztosak lehetünk benne, hogy az aktuális, legfrissebb módszereket, technikai lehetőségeket fogják alkalmazni, ami vállalkozásunk számára jelentős előnyt nyújthat versenytársainkkal szemben.

Konklúzió

Egy online marketing ügynökség, ami rendelkezik a különféle területek szakértőivel minden esetben naprakészek a digitális trendek világában. Rendszereik kipróbáltak, beváltak már, ezért gyorsabban érnek el növekvő eredményeket. Hatékonyabban kezelnek kampányokat, melyekkel költséget tudunk megtakarítani. Ügynökség szolgáltatásainak igénybevételével nem szükséges mással foglalkozni, csupán, ami a legfontosabb: a vállalkozásunkat vezetni.

Hirdetés
Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Adventi szeretetvendégség az Ökumenikus Segélyszervezetnél

Egy hívás 500 forint adomány, így 4 hívás egy tál meleg ételt jelenthet egy rászorulónak.

Itt az első magyar elektromos csuklós busz

Az Electronell 18-at 2025 elején az utasok is kipróbálhatják majd a Volánbusz járatain.

HungaroControl: 6 százalékkal nő a forgalom az ünnepek alatt

A tavalyi ünnepi időszakban 32 300 légi járművet kezeltek a társaság szakemberei, az idén 1800 járattal többre számítanak.

Mit mond a Századvég? – A belső kereslet növekedése támogathatja a gazdasági bővülést

2024-ben 0,7, 2025-ben 2,6, 2026-ban pedig 3,1 százalékkal bővülhet a magyar gazdaság
Hirdetés

Hírek

Csökkent a 6 hónapos diszkont kincstárjegy aukciós átlaghozama

A 6 hónapos diszkontkincstárjegy-aukción az ÁKK 10,0 milliárd forintért vitt piacra állampapírt.

Vegyesen alakult kedd reggel a forint árfolyama

Kedd reggeli jegyzésén a forint erősebben áll a decemberi kezdésnél, 0,9 százalékkal az euró, 0,2 százalékkal a dollár és 1,8 százalékkal a svájci frank ellenében.

Országgyűlés – Kedd a döntések napja – két tucat előterjesztés

A Pénzügyminisztérium év végével beolvad a Nemzetgazdasági Minisztériumba.

Címzetes egyetemi docensi címet kapott Feldman Zsolt

Az elismerés átadására a MATE Cselekvő Vezetők Konferenciáján került sor az intézmény kaposvári campusán.

Alig változott hétfő reggelre a forint árfolyama

Hétfő reggeli jegyzésén a forint gyengébben áll a decemberi kezdésnél, 0,3 százalékkal az euró, 0,7 százalékkal a dollár és 0,8 százalékkal a svájci frank ellenében.

A Mikulás nyomában Antalyában

A templomban található egy római kori szarkofág, amelyet halpikkelyek és akantuszlevelek díszítenek, és amelyről úgy vélik, hogy Szent Miklósé volt.

Vegyesen mozgott a forint péntek reggel

Az euró a kora esti 1,0553 dollár után 1,0568 dolláron áll péntek reggel.

Kevéssé változott szerda reggelre a forint árfolyama

Kevéssé változott a forint árfolyama szerda reggelre a főbb...

Gazdaság

Csökkentette az irányadó eurókamatokat az EKB

A kamatcsökkentést az EKB a kedvezőbb inflációs kilátásokkal és a monetáris politika transzmissziójának javulásával indokolta.

Egymillió magyar embernek van állampapírja a Magyar Államkincstárnál

Állampapírt ma már akár telefonról is, néhány kattintással lehet vásárolni a WebKincstár és a MobilKincstár felületein

A Mol részesedését az ENEOS MOL Synthetic Rubber Kft.-ben az ENEOS veszi meg

A tranzakció várhatóan 2025 első negyedévében zárul le, a hatósági jóváhagyástól függően.

Háromból két ügyfélszámla már kamatadómentes az idén is profitban fürdő brókereknél

A befektetési vállalkozásoknál összesen 298,5 ezer számla volt szeptember végén, ebből több mint 160 ezer volt a TBSZ és csaknem 32 ezer a NYESZ,.