Az idén is kiosztották a reklámszakma környezettudatosságát hangsúlyozó kezdeményezés, a Green Pledge pályázatban elnyerhető védjegyeket – közölte az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) hétfőn az MTI-vel.
A közlemény szerint az ÖRT, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) még 2022-ben hívta életre a Green Pledge kezdeményezést azzal a céllal, hogy a hazai marketing- és reklámipar szereplői saját működésük és a marketing kommunikációs gyakorlatok készítésénél még nagyobb figyelmet fordítson a környezetvédelemre és a környezet megfelelő ábrázolására.
Az ezt igazoló védjegyek elnyerésért szervezetek és vállalatok pályázhatnak, fotókat és adatokat is tartalmazó esettanulmányokkal mutathatják be a 20 tagú szakmai grémium számára a témában elért eredményeiket.
A pályázók közül az idén 13-an – az Alfa Vienna, az Artificial Group, a Henkel, a K&H, a Kia, a Mastercard, a Mediator, a Neo Interactive, a reNEW Technologies, a SPAR, az Uniomedia, a Well PR és a Yettel – vehették át a Green Pledge védjegyeket.