Kezdőlap Női vonal Bánhegyi Zsófia lett az Év Európai Marketingszakembere
No menu items!

Bánhegyi Zsófia lett az Év Európai Marketingszakembere

Az európai marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation, amelynek a Magyar Marketing Szövetség is tagja, bejelentette a European Marketer of the Year 2025 verseny győztesét. Az elismerést idén Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke, a Szerencsejáték Zrt. volt kereskedelmi igazgatója vehette át május 22-én a Dublinban rendezett MII Award Ceremony-n.

Marketer of the Year versenyre európaszerte neveztek nemzeti jelölteket az EMC tagszervezetei, akik közül egyéni interjúk során végül nyolc finalistát választott ki a zsűri. Első helyen a magyar jelölt, Bánhegyi Zsófia végzett, őt követte Rafael Fernandez (Telefónica S.A.) Spanyolországból és Guiseppe Fiordispina (SEAT Deutschland GmbH) Németországból.

„Rendkívül megtisztelő, hogy átvehettem a díjat Dublinban, amely európai szinten ismeri el a marketingvezetők munkáját. Külön öröm, hogy Magyarországot képviselve hozhattam el a kontinens legmeghatározóbb szakemberének járó díjat, ezzel is bebizonyítva nemzetközi szinten, hogy a hazai szakma az élvonalban teljesít és halad előre. Öröm számomra, hogy egyben a női szakembereket, vezetőket is képviselhetem a díjjal, fontosnak tartom, hogy szerepük tovább erősödjön az európai és a magyar gazdasági szférában” – mondta el az elismerés kapcsán Bánhegyi Zsófia.

A Magyar Marketing Szövetség frissen újraválasztott elnöke, Hinora Ferenc is kiemelten kezeli a nemzetközi szakmai tudás importját és a magyar tudás exportját: „A go international stratégia része, hogy hazahozzuk a minőségi külföldi tudást, és közben a hazai szaktudást is megmutassuk a világnak, hiszen – ahogyan ez az európai összevetésben is látszódik -, hazánkban magas szinten műveljük a marketinget. Ezért tartjuk fontosnak, hogy az MMSZ szakmai platformjaival támogassuk a hazai szakembereket abban, hogy bekerüljenek a nemzetközi vérkeringésbe. Ez a fantasztikus elismerés így nemcsak az egyéni teljesítmény visszaigazolása, hanem az egész hazai szakma nemzetközi elismertségét is erősíti.”

“Az idei megmérettetés elképesztően szoros volt, hiszen minden résztvevő egyszer már győztes lett a saját országában. Azonban a zsűri végül egyhangúlag döntött úgy, hogy Bánhegyi Zsófiának ítéli az elismerést, mert lenyűgöztek minket kivételes vezetői kvalitásai, jelentős hozzájárulása a marketingszakmához és azok a figyelemre méltó üzleti eredmények, amelyek jól mutatják szakértelmét” – mondta el a zsűri elnöke, Martin Huisman.

Bánhegyi Zsófia a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen és a London School of Economics egyetemen végzett, az ELTE Állam- és Jogtudományi Karon folytatta posztgraduális tanulmányait. Már az egyetemi évek alatt marketing gyakornokként helyezkedtem el a Nestlé Magyarországnál, és azóta szakmai pályafutása során több hazai és multinacionális cégnél dolgozott az állami és versenyszférában. Az elmúlt közel 15 évben elsősorban a telekommunikáció és a szerencsejáték-iparág területén végezte tevékenységét marketing és kereskedelmi területen vezetői pozícióban a Magyar Telekom Csoport és a Szerencsejáték Zrt. vállalatoknál. 2019 elején csatlakozott a nemzeti lottótársasághoz marketing- és kommunikációs igazgatóként, majd ezt követően az összevont marketing és értékesítési területet irányította kereskedelmi igazgatóként. Szívesen vállal szerepet az adott iparág jövőjének formálásában, így volt többek között az Informatikai Vállalkozások Szövetségének elnökségi tagja és az Európai Lottótársaságok Szövetsége marketing munkacsoportjának alapítója. Jelenleg a Magyar Marketing Szövetség alelnökeként szerepet vállal a marketing szektor kohéziójának és együttműködésének erősítésében. Egyetlen hazai szakemberként választották a Legsikeresebb marketingvezetőnek Magyarországon két vállalat (Magyar Telekom és Szerencsejáték Zrt.) képviseletében is 2016-ban és 2024-ben.

„Egyfajta tehetségkrízisben szenved a marketing szakma, mivel kevesen választják a pályakezdők közül életcél-szerűen ezt a karriert, így remélem, a helyezésem inspirálja a fiatal leendő kollegákat, hogy érdemes tudatosan választani ezt a pályát. A díj üzenete számomra kettős: a kitartó, akár több évtizedes, szakmai munka elnyeri az elismerést, és a női szakemberek szerepe tovább erősödhet a marketing területen is” – fogalmazta meg Bánhegyi Zsófia, mit üzen a hazai marketingszakma és az utánpótlás számára ez az elismerés.

Az EMC minden évben büszkén rendezi meg a European Marketer of the Year megmérettetést, amellyel az európai marketing szakma legjobbjait, valamit a vállalataikhoz, az európai gazdasághoz és társadalomhoz való jelentős hozzájárulásukat ünnepli. A verseny inspiráló platformot nyújt arra, hogy elismerjék a marketingszakemberek hatását a régióban.

-azüzlet-

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Bécs a zöldebb megoldást választja: előnyben a többször használatos palackok

Bécsben is bevezették az egyszer használatos palackokra vonatkozó betétdíjat, de a szakértők szerint a többször használatos palack jelenti az igazán zöld megoldást.

Újabb szabadstrand nyílt a fővárosban

Kedden megnyílt a főváros legújabb szabadstrandja, a Duna-fürdő Árasztó-part Újbudán

A kiemelő rendelet új pályára állítja a lakásépítéseket

A 3 százalékos fix kamatozású lakáshitel már most érezhetően élénkíti a keresletet, egyre több fiatal és család számára válik elérhetővé a saját otthon; ez a kereslettámogatás erős alapot ad a lakáspiac fejlődéséhez.

Nyelvi akadálymentesítő tanfolyamok indulnak Kárpátalján

A magyar mint idegen nyelv oktatása 50, az ukrán mint idegen nyelv oktatása pedig hét településen valósul meg 2025 augusztusa és 2026. július 30. között.
Hirdetés

Hírek

Bécs a zöldebb megoldást választja: előnyben a többször használatos palackok

Bécsben is bevezették az egyszer használatos palackokra vonatkozó betétdíjat, de a szakértők szerint a többször használatos palack jelenti az igazán zöld megoldást.

Újabb szabadstrand nyílt a fővárosban

Kedden megnyílt a főváros legújabb szabadstrandja, a Duna-fürdő Árasztó-part Újbudán

Nyelvi akadálymentesítő tanfolyamok indulnak Kárpátalján

A magyar mint idegen nyelv oktatása 50, az ukrán mint idegen nyelv oktatása pedig hét településen valósul meg 2025 augusztusa és 2026. július 30. között.

A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint

  A Nesté immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális...

Zömmel 10 millió forint alatt hirdették meg a használt autókat

A Használtautó.hu választékában az előző év azonos időszakához viszonyítva az elektromos meghajtású autók száma 34,3 százalékkal, míg az egyéb meghajtásúaké 13,6 százalékkal nőtt.

Minden negyedik reklám kifogásolgató – nyelvvédelmi szempontból

A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) 357 reklámot ellenőrzött a szakmai irányítása alatt álló kormányhivatalok révén.

AI-keresésekhez igazodó eszközt fejlesztettek Magyarországon

Mesterséges intelligencia alapú keresésekre való optimalizálást segítő új eszközt mutattak be. A BP Content Optimizer magyar nyelvű tartalmakat alakít át úgy, hogy azok megjelenhessenek generatív keresőmotorok – például a ChatGPT – válaszaiban. A közel tíz éve működő keresőoptimalizálási ügynökség szerint a kis- és középvállalkozások komoly hátrányba kerülhetnek, ha nem készülnek fel időben a változó keresési szokásokra. Az első verzióhoz korlátozott hozzáférést biztosítanak, hogy a visszajelzések alapján alakítsák ki a hazai gyakorlatot – közölte Szesztay Péter ügyvezető.

Hogyan kerülhető el a tanévkezdési stressz? Szakértői tippek

Nehéz újra beülni szeptemberben a tanterembe, hiszen a hosszú nyári szünet élménydús időszaka könnyen felülírhatja a diákok iskolai motivációját. A visszatérés egyes gyerekek számára izgalmas, másoknak azonban szorongással teli időszak az új tanév. Ez különösen igaz azokra a gyerekekre, akik új iskolában kezdenek, vagy akik tanulási nehézségekkel küzdenek. A legtöbb diáknál szerencsére az új iskolaév okozta aggodalmak hamar elmúlnak, ilyenkor a szorongás csupán átmeneti.
Hirdetés

Gazdaság

A nyári uborkaszezon a legjobb időszak a dubaji ingatlanvásárlásra a magyar szakértő szerint

Töretlenül növekszik a magyarok érdeklődése a dubaji ingatlanok iránt, egyes cégek évről évre hússzoros növekedést is tapasztalnak a keresletben.

Vegyesen változott csütörtök estére a forint árfolyama

Vegyesen alakult a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben csütörtök estére a reggeli szintekhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

Rekordszinten a bitcoin jegyzése

Rekordszintre emelkedett a bitcoin jegyzése a dollárral szemben péntek reggel az intézményi befektetők keresletének a hatására.

Még Angliában is jól pörgött a Raiffeisen Bank zöld kötvénye

Több mint 3,6-szoros túljegyzést regisztrált zöld kötvényére a Raiffeisen Bank Zrt., melyet 300 millió euró összegben bocsátott ki, megerősítve ezzel a fenntartható finanszírozás iránti...