Kezdőlap Turizmus A DZT bevezeti az innovatív MI-influenszert az Úticél Németország számára
No menu items!

A DZT bevezeti az innovatív MI-influenszert az Úticél Németország számára

Illusztráció: Bigstock

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) elindítja első MI-influenszer projektjét és ezáltal egy további szinten is felhasználja a mesterséges intelligenciát az Úticél Németország nemzetközi marketingjében.

A mesterséges intelligencia által generált influenszer „Emma” bemutatásával a DZT egy innovatív, interaktív márkaképviselőt hozott létre, aki a virtuális térben a potenciális utazók számára 24 órában inspirációt nyújt az igazi üdülési élményekhez és Németország személyes felfedezéséhez. Emma hosszú távú célja, hogy a DZT digitális kommunikációs stratégiájának központi, elengedhetetlen részévé váljon.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott: „A mesterséges intelligenciára (MI) alapuló influenszer Emma bevezetése a digitális stratégiánk következő lépése. A stratégia fontos részét alkotják az MI-alkalmazások – márkakommunikációnk kiegészítéseként és technológiai támogatásaként. A customer journey részeként Emma már az ötletelés fázisában innovatív összekötőként szolgál a potenciális utazók és a valódi, felejthetetlen németországi élmények között. Emma párhuzamosan működik majd a már sikeresen bevezetett meglévő influenszer-marketing struktúrái mellett.

A „klasszikus” influenszerekkel való együttműködésnek köszönhetően az elmúlt évben már 148 millió megjelenést generáltunk az influenszerek közösségi média csatornáin. A DZT MI-stratégiája felhasználja a technológiai innovációkat, amelyek nem arra hivatottak, hogy helyettesítsék a személyes élményeket és találkozásokat az úticél Németországban, hanem arra, hogy az utazók vásárlói útját (customer journey) szolgáltatásorientált módon optimalizálják.”

A mesterséges intelligenciára alapuló influenszer-projektet a DZT a Startup Creator ügynökséggel együttműködésben és a legmodernebb technológiák felhasználásával fejlesztette ki.  A „személyiségjegyek”: Emma egy modern, világra nyitott fiatal berlini hölgy, aki otthonosan mozog a digitális világban. Érdeklődik a technika és az utazás iránt, a harmincas évei közepén jár és összeköti az új technológiák iránti affinitását az úticél Németország iránti rajongásával.

Instagram-csatornáján @EmmaTravelsGermany Emma ihlettel szolgál követőinek a következő németországi utazásukhoz, elkíséri őket útközben, illetve informatív és szórakoztató módon osztja meg élményeiket. Hosszú távon Emma nem csupán információátadásra szolgál, hanem személyes utazási kísérőként funkcionál majd, aki személyre szabott útvonalakat állít össze a felhasználók egyéni érdeklődésének megfelelően.

A technikai háttér: Emma egy teljes mértékben a mesterséges intelligencia által generált „digital human”. Az élenjáró deep learning-algoritmusoknak és a Large Language Models-nek (LLMs) köszönhetően chat formátumban több mint 20 nyelven tud kommunikálni követőivel. Az év végéig a MI-asszisztens nem csak az összes információhoz fér majd hozzá a germany.travel oldalon, hanem arra is képes lesz, hogy a DZT Knowledge Graph valós idő-adatait is elérje.

Háttér: a MI növekvő jelentősége a DZT munkásságában
A DZT Emmával egy új fejezetet nyit a mesterséges intelligencia felhasználásában. A MI már ma is meghatározó a DZT munkájának számos területén: például a nemzetközi utazási szakmával való együttműködésben, az ügyfélkommunikációban vagy a marketingben.

A globális online utazási irodák egyre erőteljesebben használják a MI-t, hogy világszerte kielemezzék a turisztikai kínálatot és optimálisan értékesítsék azt. A DZT támogatja ezt a trendet az Open Data-projektjével: a DZT Knowledge Graph-ban már most is több mint egy fél millió géppel olvasható, lehívható adatsor található a turisztikai látnivalókkal, túrákkal, rendezvényekkel, illetve az infrastruktúrával kapcsolatban. Ezek az adatok javítják Németország turisztikai kínálatának láthatóságát a nemzetközi online platformokon.

A végfelhasználók megszólításánál a MI segítséget nyújt az ügyfelek jobb megértésében, illetve a személyre szabott ajánlatok prezentációjában is.  Így a DZT weboldalán már 2020-óta egy a mesterséges intelligencia által támogatott chatbot válaszolja meg az ügyfelek kérdéseit a nap minden órájában, valamint a DZT az immerzív technológiák területén – mint a virtuális valóság, a kiterjesztett valóság  vagy a smart speaker-alkalmazások – már régóta felhasználja a MI-t a végfelhasználói ihletadás folyamatában.

A DZT mindennapi munkafolyamatainak már most részét képezik a MI-alkalmazások. Különösen a marketing terén számos felhasználási lehetőség nyílik: így például a DZT MI-alkalmazásokat használ a digitális marketingeszközök fejlesztésénél és megvalósításánál, mint a különböző eszközök – képek, szövegek vagy videok – létrehozásánál, a fordításoknál és a grafikai dizájnál. A DZT átlátható kommunikációjának köszönhetően felelősségteljesen használja fel a MI-alkalmazásokból adódó lehetőségeket.

Felkeltettük érdeklődését? Ismerje meg Emmát rövid videónkban: https://youtube.com/shorts/x0EMXhk60CM

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Szombaton jön a Repülőtér Éjszakája

Az este, amikor a repülős múlt, jelen és jövő találkozik a ferihegyi repülőmúzeumban.

MNB: a kamara is részt vesz a Minősített Vállalati Hitel népszerűsítésében

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) a bankrendszeri verseny erősítése érdekében indította el a Minősített Vállalati Hitel minősítést, amelynek célja, hogy a kis- és középvállalkozások gyorsan és kedvező feltételekkel juthassanak forint alapú hitelhez a beruházásaikhoz - ismertette Varga Mihály jegybankelnök, miután hivatalában fogadta Nagy Eleket, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnökét. Az egyeztetésen Nagy Elek megerősítette: az MKIK támogatni fogja a Minősített Vállalati Hitel népszerűsítését a vállalkozások körében.

Ugrásszerű keresletnövekedés júliusban az ingatlanpiacon

Júliusban az ingatlanpiac a nyári időszakra jellemző visszafogottabb tranzakciószámmal működött, a hitelpiac stabilan teljesített, azonban az Otthon Start Program bejelentése óriási keresletélénkülést indított el - közölte a Duna House.

140 milliárd forintot fordítanak a kedvezményes gyermekétkeztetésre

A kormány idén 140 milliárd forintot fordít ingyenes vagy kedvezményes gyermekétkeztetésre, melyre 2010-ben 32 milliárd forintot költöttek - mondta a Kulturális és Innovációs Minisztérium (KIM) családokért felelős államtitkára kedden Szerencsen, ahol tanszercsomagokat adott át helyi nagycsaládosoknak.
Hirdetés

Hírek

Szombaton jön a Repülőtér Éjszakája

Az este, amikor a repülős múlt, jelen és jövő találkozik a ferihegyi repülőmúzeumban.

140 milliárd forintot fordítanak a kedvezményes gyermekétkeztetésre

A kormány idén 140 milliárd forintot fordít ingyenes vagy kedvezményes gyermekétkeztetésre, melyre 2010-ben 32 milliárd forintot költöttek - mondta a Kulturális és Innovációs Minisztérium (KIM) családokért felelős államtitkára kedden Szerencsen, ahol tanszercsomagokat adott át helyi nagycsaládosoknak.

Csemegekukorica körkép

Az ország északi részében kifejezetten jó csemegekukorica-terméseredmény várható, míg délebbre nem ennyire jó a helyzet. Az itthon megtermelt csemegekukorica jelentős részét a konzervipar dolgozza fel, de a fogyasztók körében rendkívül népszerű a friss, csöves kukorica is. A frisspiacra szánt terméket elsősorban kistermelők állítják elő, a különböző termesztési módszerek alkalmazásának, illetve az ütemezett vetésnek köszönhetően május végétől október elejéig elérhető a magyar csemegekukorica a boltokban, piacokon.

A megszokottnál kevesebb az idei meggytermelés

Idén sem kedvezett a meggytermésnek az időjárás, a tavaszi fagykár jelentős volt az ültetvényekben, érdemi mennyiséget csak a közép- vagy késői érésű fajtákról tudtak betakarítani a termelők. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet (FruitVeB) körképe szerint az alacsony termés ellenére jelentős kereslet alakult ki a nemzetközi piacon a magyar meggy iránt, ami az árakat is extrém módon felfelé hajtotta.

Bécs a zöldebb megoldást választja: előnyben a többször használatos palackok

Bécsben is bevezették az egyszer használatos palackokra vonatkozó betétdíjat, de a szakértők szerint a többször használatos palack jelenti az igazán zöld megoldást.

Újabb szabadstrand nyílt a fővárosban

Kedden megnyílt a főváros legújabb szabadstrandja, a Duna-fürdő Árasztó-part Újbudán

Nyelvi akadálymentesítő tanfolyamok indulnak Kárpátalján

A magyar mint idegen nyelv oktatása 50, az ukrán mint idegen nyelv oktatása pedig hét településen valósul meg 2025 augusztusa és 2026. július 30. között.

A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint

  A Nesté immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális...
Hirdetés

Gazdaság

A nyári uborkaszezon a legjobb időszak a dubaji ingatlanvásárlásra a magyar szakértő szerint

Töretlenül növekszik a magyarok érdeklődése a dubaji ingatlanok iránt, egyes cégek évről évre hússzoros növekedést is tapasztalnak a keresletben.

Vegyesen változott csütörtök estére a forint árfolyama

Vegyesen alakult a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben csütörtök estére a reggeli szintekhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

Rekordszinten a bitcoin jegyzése

Rekordszintre emelkedett a bitcoin jegyzése a dollárral szemben péntek reggel az intézményi befektetők keresletének a hatására.

Még Angliában is jól pörgött a Raiffeisen Bank zöld kötvénye

Több mint 3,6-szoros túljegyzést regisztrált zöld kötvényére a Raiffeisen Bank Zrt., melyet 300 millió euró összegben bocsátott ki, megerősítve ezzel a fenntartható finanszírozás iránti...