Kezdőlap French connection Az Air France óvatos optimizmussal tervezi a közeljövőt
No menu items!

Az Air France óvatos optimizmussal tervezi a közeljövőt

Az oltási programok előre haladtával, az uniós Covid-igazolvány bevezetésével, és az újrainduló amerikai járatokkal jó esély van arra, hogy 2024-2025-re teljesen helyreálljon a légiközlekedés. De a fenntarthatóság és az egészségügyi intézkedések továbbra is rendkívül fontosak maradnak – fejti ki Kiss Ildikó az Air France magyarországi vezetője.

Az Egyesült Államokban a belföldi forgalom már a járvány előtti szinten van, és hasonló fellendülésre lehet számítani Európában is, illetve az utazási szabályok módosulásával az USA és Európa közti forgalomban is. Az elmúlt hetekben az Air France-nál rendkívüli módon nőtt a foglalások száma az Egyesült Államokból, emellett a francia tengeren túli területek felé mutatkozik jelentős igény.

Ugyanakkor az európai turizmus is fellendülőben van, friss adatok szerint az Air France naponta közel 900 járatot teljesít, ezzel Európában a harmadik legnagyobb légicégnek számít.

Kiss Ildikó: ebben az időszakban is a biztonság az egyik legfontosabb érték, ezért vezetett be az Air France rigorózus egészségvédelmi intézkedéseket

„A családlátogatók körében már most is újra népszerű a légi utazás, és rövidesen az üzleti célú utasok is újra repülőre fognak ülni. Ezért az Air France megtartja a La Premiere első osztályú kabinterméket, illetve kinyitotta a Charles de Gaulle-repülőtéren az üzleti várókat is” – mondta el Kiss Ildikó. Hozzátéve: ebben az időszakban is a biztonság az egyik legfontosabb érték, ezért vezetett be az Air France rigorózus egészségvédelmi intézkedéseket, amelyek az utasokat és a személyzet biztonságát is garantálják. Ennek elismeréseként az Air France megkapta az utasélménnyel foglalkozó APEX szervezettől a Gyémánt minősítést.

Az utas számára az is biztonságot nyújt, hogy a megvásárolt jegyek ingyenesen módosíthatók, az áruk pedig kupon, vagy visszatérítés formájában teljes egészében visszaigényelhető.

Az Air France felelős légitársaságként jár el, amikor nagy figyelmet fordít a fenntarthatósági intézkedésekre. Franciaországban egyre több olyan útvonalon szűnik meg a légi kapcsolat, ahol 2,5 órás vasúti járatot is igénybe lehet venni, a francia belföldi hálózat pedig megújul.

A járványhelyzet ellenére a francia nemzeti légitársaság a fenntarthatóság szempontjait is kulcsfontosságúnak tartja: 2020. január elseje óta az Air France a belföldi járatok teljes károsanyag-kibocsátását kompenzálja. Ez naponta átlagosan 450 járatot és több mint 57 ezer utast jelent. Az EcoAct szervezettel közösen a kompenzációra fordított összeget olyan, az ENSZ által jóváhagyott projektekre fordítjuk, amelyek a helyi közösségeket támogatják, segítik az újra erdősítést és a biodiverzitás megőrzését. Emellett a vállalati ügyfelek saját maguk is kompenzálhatják a szén-dioxid kibocsátást.

Emellett az Air France új repülőgépeket állít forgalomba ezeken az útvonalakon: a jelenleg használt gépekhez képest 25 százalékkal alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátás mellett üzemeltethető Airbus A220-asok az ősszel állnak szolgálatba. Összesen 60 darab vásárlására szerződött a társaság, emellett zavartalanul halad az Airbus A350-esek átvétele is, a szélestörzsű gépből 38 darab érkezik az Air France flottájába, az elmúlt napokban vette át a vállalat a 11. példányt.

Elengedhetetlen emellett a fenntartható forrásból származó üzemanyag (SAF) használata is, mert a hosszútávú járatoknál a kibocsátásmentes technológia még egy ideig nem áll majd rendelkezésre. A fenntartható kerozinnal viszont teljes életciklusra számolva akár 80 százalékkal is csökkenthető a károsanyag-kibocsátás.

A következő időszakban az Air France még nagyobb hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra. Még a járvány előtt elkötelezte magát a társaság, hogy 2005-höz képest az egy utaskilométerre számított szén-dioxid-kibocsátást 2030-ra a felére csökkenti. Emellett azon is dolgozik, hogy 2050-re elérje a nettó karbonsemlegességet, vagyis azt az állapotot, amikor minden, az üzemelés során kibocsátott szennyező anyagot kompenzálnak.

 

A magyar piaccal kapcsolatban Kiss Ildikó, elmondta: „az Air France és a KLM is az első társaságok között volt, amelyek visszatértek Budapestre a járványhelyzet javulásával, és jelenleg napi kettő járatot üzemeltetünk Párizsból és négy napi  járatot üzemeltetünk  Amszterdamból a ferihegyi repülőtérre. A foglalások kedvezően alakulnak, és további fellendülésre lehet számítani, ha az Egyesült Államok és az Európai Unió között újra lehet majd utazni.”

 

0Kövesse AzÜzletet a facebookon is!Tetszik

Friss

Várakozáson felüli az OTP Bank nyeresége az első negyedévben

Az OTP Bank az első negyedévben a várakozások átlagát meghaladva 188,576 milliárd forint konszolidált korrigált adózás utáni eredményt ért el, 21 százalékkal alacsonyabbat az előző év azonos időszakánál

Fedezd fel Bécs titkait egy interaktív felfedezőúton!

Bécsben egy új, "WiG City Challenge" néven futó, interaktív városi felfedezőprogram indult, amely egy applikáció segítségével vezeti át a fiatalokat a város különleges helyszínein.

Az Európai Bizottságnak baja van a magyar pénzmosási szabályokkal

A Bizottság az 5. pénzmosási irányelv helyes átültetésére szólítja fel Magyarországot

Van amiben egyszerre marasztalta el az Európai Bizottság Magyarországot és Ausztriát

Magyarország és Ausztria nemzeti jogszabályainak összhangba kell kerülnie a környezeti hatásvizsgálatról szóló EU-s irányelvvel
Hirdetés

Hírek

Várakozáson felüli az OTP Bank nyeresége az első negyedévben

Az OTP Bank az első negyedévben a várakozások átlagát meghaladva 188,576 milliárd forint konszolidált korrigált adózás utáni eredményt ért el, 21 százalékkal alacsonyabbat az előző év azonos időszakánál

Fedezd fel Bécs titkait egy interaktív felfedezőúton!

Bécsben egy új, "WiG City Challenge" néven futó, interaktív városi felfedezőprogram indult, amely egy applikáció segítségével vezeti át a fiatalokat a város különleges helyszínein.

Az Európai Bizottságnak baja van a magyar pénzmosási szabályokkal

A Bizottság az 5. pénzmosási irányelv helyes átültetésére szólítja fel Magyarországot

Van amiben egyszerre marasztalta el az Európai Bizottság Magyarországot és Ausztriát

Magyarország és Ausztria nemzeti jogszabályainak összhangba kell kerülnie a környezeti hatásvizsgálatról szóló EU-s irányelvvel

EXIM: kiemelkedő az érdeklődés a két napja meghirdetett forgóeszközhitel iránt

Kiemelkedő az érdeklődés a két napja meghirdetett forgóeszközhitel iránt, a beadott mintegy 400 kérelem lefedi a rendelkezésre álló 250 milliárd forintos keret 90 százalékát.

A Fed nem változtatott az irányadó dollárkamaton

Az amerikai jegybank szerepét betöltő Federal Reserve (Fed) a piaci várakozásoknak megfelelően nem változtatott az irányadó dollárkamatok 4,25-4,50 százalékos sávján a szerdán végződött kétnapos monetáris politikai ülésén.

Transzferárral trükközött a cég

A transzferárak kijátszásával próbált 340 millió forintnyi áfát visszaigényelni egy cég, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) a kiutalás előtti ellenőrzésen feltárta a súlyos szabálytalanságot.

Vegyesen alakult csütörtök reggelre a forint árfolyama

Vegyesen alakult a forint árfolyama csütörtök reggelre a főbb devizákkal szemben az előző délutáni jegyzéséhez képest a nemzetközi bankközi devizakereskedelemben.
Hirdetés

Gazdaság

Július 1-től újabb szigor az online számlaadat-szolgáltatásban. Itt van mire figyeljünk.

Az Online Számla rendszerbe jelentett számlaadatok pontosságának javítása érdekében újabb szigorítás várható a Nemzeti Adó- és Vámhivatal részéről a figyelmeztető- (WARNING) és hibaüzenetek (ERROR) kapcsán,

Devizapiac – Erősödött kissé a forint kedd reggelre

Erősödött kissé a forint a főbb devizákkal szemben kedd reggelre az előző esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.

Szokatlan mértékű túlterheléses támadás érte az OTP-t

Nemzetközi mércével mérve is szokatlan méretű túlterheléses támadás érte csütörtökön az OTP Bank digitális ügyfélkiszolgálási felületeit

Indul a Lakhatási Tőkeprogram, emelt keretösszeggel, 300 milliárd forinttal

A Lakhatási Tőkeprogram a nagy érdeklődés miatt 100 milliárd forinttal magasabb keretösszeggel, 300 milliárd forinttal indul el.