Három évtizede támogatja a soproni faipari oktatást és kutatást a Henkel Magyarország kezdeményezésére létrejött Faipari Egyetemi Kutatásért Alapítvány. A szervezet eddig több, mint 200...
A Randstad Employer Brand Research 2025 – a világ egyik legátfogóbb munkáltatói márkakutatása – felmérésben a Henkel az FMCG-szektor legjobban teljesítő munkáltatója lett a...
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták fel az új extruder gyártósort és üzemterületet. Az eseményen jelen volt Szijjártó Péter külgazdasági...
A Henkel Magyarország érdemelte el a beneFit Prize - for Happy Employees 2024 a Leggondoskodóbb Munkáltató díjat a nagyvállalati kategóriában, miközben további két különdíjban...
A Henkel csoport árbevétele mintegy 5,5 milliárd euróra nőtt: az Adhesive Technologies erős, +3,7 százalékos szerves növekedést ért el, míg a Consumer Brands, +2,7...
A Henkel idén is folytatta a tavaly megkezdett „Pink Október” kampányt.
A „Pink Október” névre keresztelt mozgalom hosszú évek óta az emlőrák elleni küzdelem és...
A Henkel közzétette 32. Fenntarthatósági jelentését, amelyben bemutatja a fenntarthatósági stratégia és a célok megvalósítása terén elért eredményeit. A nagy kihívásokkal teli piaci környezetben a vállalat, különösen a CO2-kibocsátás további csökkentése és a társadalmi szerepvállalás kiterjesztése révén számos kulcsfontosságú dimenzióban tudott előrelépést elérni a fenntarthatóság terén.
A logisztikai és nyersanyagköltségek drámai emelkedése ellenére a Henkel jelentős árbevétel-növekedést ért el 2022-ben és további növekedés várható a 2023-as pénzügyi évben. Carsten Knobel, a Henkel igazgatóságának elnöke AzÜzletnek elmondta: a cég jó helyzetben van ahhoz, hogy a jelenlegi pénzügyi évben további növekedést érjen el.
Az elmúlt évben a Julienne Kft. nagyszabású karácsonyi akciót hajtott végre a Budapest Bike Maffiával közösen, amelynek során díszvacsorát szerveztek egy női szállón, ahol a hölgyek fodrász és kozmetikus segítségével szépülhettek, emellett 1500 adag dobozolt ételt juttattak el a rászorulóknak.
Az elmúlt évben a Julienne Kft. nagyszabású karácsonyi akciót hajtott végre a Budapest Bike Maffiával közösen, amelynek során díszvacsorát szerveztek egy női szállón, ahol a hölgyek fodrász és kozmetikus segítségével szépülhettek, emellett 1500 adag dobozolt ételt juttattak el a rászorulóknak.
A Városháza téren felállított nagyszínpadon bemutatott "Best of Eurovision" show, valamint az éjfélkor elindított "Eurovision Countdown Clock" visszaszámláló óra látványos gesztus, de egyben világos üzenet is: az Eurovíziós Dalfesztivál egy teljes évre kiterjedő városstratégiai projekt.
A Bank360 kérdésére a biztosító azt is elárulta, hogy az elmúlt 3-5 évben a vadállatok által okozott károk száma nagyjából stagnált, leszámítva két kiugró évet, 2022-őt és az idei évet, amikor is nagyjából másfélszer annyi káresemény történt, mint előtte általában.
Díszvilágítási füzéreket, valamint karácsonyi dekorációs villamossági termékeket vizsgált a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság akkreditált laboratóriuma: az 58 különböző féle termékből 56 bizonyult veszélyesnek.
A kedvezmény igénybevételéhez január első napjaitól elérhető az adóelőleg-nyilatkozat, amit legegyszerűbben elektronikusan, az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazásban (ONYA) lehet beadni, de papíron is leadható a munkáltatónál, kifizetőnél.
A kereskedelemben egyre erősebben jelenik meg a készpénzmentes működés felé való elmozdulás, amelyet egyszerre mozgatnak technológiai újítások, vásárlói igények és vezetői döntések. A CMO...
Októberben (egy hónap alatt) a központi alrendszer 339,0 milliárd forint hiánnyal zárt, szemben az előző évi azonos havi 427,0 milliárd forintos hiánnyal.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomNem fogadom elAdatvédelmi irányelvek