A Wizz Air, Európa környezeti szempontból leginkább fenntartható légitársasága örömmel jelenti be, hogy fontos lépést tett a fedélzeti szolgáltatások minőségének javítása érdekében azzal, hogy készpénzmentes fizetést vezet be. A légitársaság járatain 2025. április 1-jétől kizárólag bankkártyával, illetve digitális fizetési megoldásokkal (Apple Pay, Samsung Pay, Android Pay és Google Pay) lehet kifizetni a fedélzeten vásárolt termékek árát.
A Wizz Air a Revolut kártyáit is elfogadja, emellett a VISA, valamint a Mastercard bank- és hitelkártyáival is lehet fizetni a repülőgépek fedélzetén.
A Revoluttal való együttműködés részeként minden új Revolut felhasználó akár 25 eurót is visszakaphat a regisztrációt követő első, legalább 5 eurós költése után. A Revolut Pay ügyfelei a Revolut hűségprogramjának megfelelően RevPointokat is gyűjthetnek, amelyek beválthatók Revolut Pay vásárláskor, akár Wizz Air repülőjegyekre. 2025 április 4-ig azok, akik Revolut Pay opcióval fizetik ki a Wizz Air jegyüket, akár tízszeres hűségpontot kaphatnak (A felhasználási feltételeknek megfelelően).
A készpénzmentes tranzakciókra való áttérés nem csupán a fedélzeti kiszolgálást gyorsítja, hanem ezek mellett a higiéniát is javítja, mivel a személyzetnek nem kell készpénzt kezelnie, ami hozzájárul egy tisztább és biztonságosabb utazási környezethez.
Az utasok emellett a Wizz Air mobilalkalmazásán keresztül előre feltölthető vouchert is vásárolhatnak, amely teljes biztonságot garantál a tranzakciók során, és kiküszöböli a váratlan fizetési problémák lehetőségét.
Az átállás részeként az alábbi irányelvek lépnek életbe:
- A fedélzeten történő vásárlások maximális együttes összege utasonként 150 euró lehet.
- 50 euró, vagy annál nagyobb összegű tranzakciók esetén beszállókártya bemutatása szükséges.
Michael Delehant, a Wizz Air kereskedelmi és üzemeltetési igazgatója kiemelte: „A készpénzmentes fizetés bevezetése nemcsak hatékonyabbá teszi működésünket, hanem lehetővé teszi személyzetünk számára, hogy a készpénzes tranzakciók intézése helyett még jobban tudjanak összpontosítani az utasok színvonalas kiszolgálására. Ez végső soron hatékonyabb és kellemesebb utazási élményt biztosít utasaink számára.”